Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

rukoilkaa aiheesta ja jos tulee tiedo sanat/näky paikasta ni tiedä ne loputkin käydä heittää pois ja pääse lopullisesti tosta irti.. Pyhä Henki ottanu mua ny nii paljo hallintaa ettei se salli et mulla o tota enää.. Ja mulla o enkä tiedä mis ni vitu tuskallinen olo... Kiitos etu käteen.. Jos Jumala haluaa et su pitää tehdä jotai ny etkä saa suoraa tietoa et mitä ja miis ni pitäs ilmoittaa muide kautta yms
Pi_O

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Siinä se oli, Isä Meidän rukous ja Pyhän Hengen saapuminen. Sitten vaan Raamattua lukemaan niin alkaa ajatukset kirkastumaan.

Onko sulla Raamattua? Netistä se ainakin löytyy. Aloita Evankeliumeista. Sun puolesta on jo rukoiltu, minäkin. Nyt on sun vuoro!
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

Ensinnäkin minä en ole toisille uskoville alamainen, toiseksi sinä et oo nii suuri et tiedät mitä pyhä Henki vaatii keneltäki ja millo.. Koska ei kukaa ole.. Kolmanneksi joha kirjoti että ole viiko ollu täysi raittiina ja tuskin juon enää koskaan.. Mut mulla o noita helveti juomia viel jossai ja koen et neki pitää kipata pois.. En vaa saa tietoa missä.. Joten pyysi rukousta aiheesta.. Ei muuta
Pi_O

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kukaan ei ole toiselle ihmiselle alamainen. Pyhä Henki kertoo henkilökohtaisia asioita vain henkilölle itselleen. Huomaan, että yrität vain väistellä Raamatun Evankeliumin lukemista.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Vaatekomeron alahylly tuli mieleen ja jollain vaatteella vielä peitettynä. Tai sitten sulle vaan uskotellaan niin että niitä jossain on että kuluttaisit aikaasi siihen. Tartu Raamattuun nin kuin sisar Pi_O sanoi tai vaikka kuuntele netistä, sekin on hyvä vaihtoehto.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

ne mä oon heittäny jo ajat sitte pois mitä mulla oli vaatekomerossa alhaalla vaatteide alla pahvilaatikos...noh oli mite oli olen ollu viiko selvänä ja aion jatkaa...olen heittäny kaikki viinakset veks mitä tiedän..tunnustanu syntini ja jättäny itteni jumalan käsiin...eikai tässä pieni ihmine paljo muuta voi tehdä
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ei voi, sä olet oikealla tiellä veli!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

Noh toivotaan
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

kyllä se kuule vieläki tuntuu tää olotila et joku estää pyhää henkeä..toi paska aine oli alkujaanki mikä mut tälle tielle vei..jumala ei salli et mulla o tota ainetta yhtään..ja mulla on just tämä olotila..jos mä haluan jeesuksen kans kulkea mun pitää heittää kaikki pois...helvetin kovissa taisteluissa olen vaa jankannu kuukaude vastaan ja levitelly noita pulloja pitkin ja poikin..ja nytkö haluan todella seurata jeesusta..ei enää ole muuta ku toi painostava tunne enää..olen rukoillu päiviä eikä mitää..
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

vai pitääkö tässä ny istua tässä painostuksessa ja tuskatilassa kunnes näännyn hengiltä..ja kuvitella kute eile et olen oikealla tiellä?
Uusiluomus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kuuluu asiaan tuo painostus ja helle , mutta ei kestä loputtomiin usko pois

1. Pietari 4:12 FINPR
Rakkaani, älkää oudoksuko sitä hellettä, jossa olette ja joka on teille koetukseksi, ikäänkuin teille tapahtuisi jotakin outoa
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

no turhapa sitä on apua täällä pyytää..ei sitä tule..just tuos marraskuu loppu puolella tuli hirveät erämaa tuskat..niiku 10 kertaset mitä ennen...täyttä puhasta helvettiä aamusta iltaan..sit tuos 12 päivä tuli tuo sana täältä..vielki oli noi juomingit kunnes yks päivä heiti kaikki pois ja hetke tuliki pieni rauha..noh tuskatilat yms ni kolme päivää siitä en kestäny hain illaksi juotavaa..ja siitä aina toho uutee vuotee asti..siitä en tohtinu enempää juoda..ja heti tuli Hengen rauha mut illaksi paniikki et haen hätä vara juotavaa..ja tuli tämä painostava olo ja kippasi sit seuraavana päivänä ne veks päivällä..ja taas henge voima ja samaa rataa hakee lisää.. kunnes pari päivää sit sama hain juotavaa, puolet tippu tarakalta jonnekki..loput kippasi veks...ja ny on kokoaja siitä lähtie tämä sama painostava tunne ja Henki ei vaikuta..jote jumala ilmeisesti laskee ne matkalla olevatki et mulla on niitä...siksi pyydän rukousta tästä...tää o järjetöntä mut tämä painostava tunne o kokoaja päällä..

ja just ku tuntuu et uskalla mennä Henge virtaan ja irti tästä naurettavasta kierteestä..tokin joku voisi myös miettiä missä on jumala tässä kaikessa..jos on kerta rukoiltu 100 prosenttia ja pyydetty jumalalta voimaa ja jos yhtäki ni sama kierre vaan jatkunu...

voitte nauraa jos haluatte..mut viimeset kaks kuukautta on ollu semmosta helvettiä ettette te sitä edes tajuis
Uusiluomus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kyllä mä ymmärrän tehmies oikein hyvin tuon asian, itselläkin on yli 10 vuoden kovien huumeiden käyttö historia ( amfetamiinin ja opiaattien ja kannabiksen ja pillereiden käyttöä) , ja voit olla varma että Herra ei helpolla ole päästänyt muakaan , uskon että ei ole kyse siitä että sulla on juomia jossakin joten elä siitä ressaa hyvä mies, se täytyy vain kestää ja emme monestikkaan ymmärrä miksi näin on asia , itsellä on mennyt 2 vuotta sellaisessa helteessä että ei ole juuri mitään saanut aikaan ja suurimman osan ajasta punkan pohjalla ja saarnoja kuunnellessa ja rukoilessa on mennyt, en tiedä milloin tämä loppuu mutta päivän kerrallaan eteenpäin mennään, vapautus tulee kyllä mutta ei monestikkaan heti miten sormia napsauttamalla
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

ei tämä oo kehittyny vieläkää mihinkää suuntaa tää homma..sama jatkuva tuska ja painostus olo kokoajan..ei rauhaa en mitää koe Hengestä..
Uusiluomus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Ole luja ja odota Herraa
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

**** että janottaa... Siitä ku meidä rakas Jumalamme on tullu säheltää noide tuska tilojesa kans sitte marraskuu lopu ni elimistö alko no heikkenee tuosta mu joka iltasesta kalja tissuttelemisesta.. Saatana oli aivotki kipiänä kokoaja... Tohi enää mitää juoda..et ny hammasta purren nonstop tuska tiloja ja muutenki ymmärrys että elimistö aika paskana ni Jumalaa odottelee luultavasti sinne syksyyn enne ku tämä "nyt Jeesus Kristus itse nostaa sinut pelastuksee, parannuksee ja vapauteen" oikeesti tapahtuu... Oikein ihanaa tämä luopion elämä... Vaatimattomasti vasta 9 vuode helvetti takana... Ja vittumaisemmaksi vaa menee.. Sori taas avautumine mut ku kertyy sisää ni välillä pakko päästää vähä uloski
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Koita tehmies24 kuitenkin käyttää asiallista kieltä, jooko. Oot hyvä mies ja haluan ettet mee liian alas. Voimia veli!
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuuntelin juuri tämän julistuksen Jumalan odottamisesta ja koin tämän vahvasti tehmies24 veljellemme. Etenkin tuo kohta Jeremia 30 sta.
Tämä kannattaa kuunnella huolella ja tässä on meille kaikille tärkeitä vastauksia.
Aletaan siis lukea raamattua, näin samalla lepäämme Herrassa, niin kuin Maria aikanaan.
Se on ehdoton numero 1 .. levätä Jumalan sanassa; Hänen kanssaan.

Mitä on Jumalan odotus: Jaakko Pirttiaho
https://youtu.be/YIUrtv4cLWo
Vastaa Viestiin