Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyhä Henki pysäytti minut äsken.
Olen päiviä keskustellut veljen kanssa yksityisviestein. Hän on minulle "tuttu" vuosien takaa.
Nyt olen rukoillut hänen puolestaan paljon. Jumala toi hänet luokseni vuosien takaa. Hän voi tulla mukaan keskusteluun jos on tahtoa.
Nyt pyydän kuitenkin vahvaa rukousta kaikilta täällä joissa Henki asustaa.
Hänellä on paha alkoholismi ja melkein jo kuollut siihen.
Hän on nuoruudessa ollut uskova mutta silloinen tyttöystävä jätti ja alkoholi astui kuvioon. Nyt se on vienyt täysin miehen. Hän elää kuin sumussa ja on todella paha olo jatkuvasti...
Äsken sain ymmärryksen, näin koen, Pyhä Henki kertoi äsken, kun sydämelle nousi tuo armonlapsen uni.
Koin, että Pyhä Henki oli näyttänyt hänelle tämän veljen tilan joka kuin hukkuu tuonne altaaseen johon alkoholia lisätään koko ajan. Sen lisääjä/ syy on tuo tyttöystävä menneisyydestä.
Nyt tarvitsemme todella vahvaa rukousta tämän veljen puolesta.
Tämä on nyt kuin katso7 tapaus. Tämä on henkivaltojen taistelu!!!
Nyt kaikki Jeesuksen Kristuksen omat, nyt tuo haarniska niskaan!!!
Täydellinen sotavarustus ylle, mutta niin että veli tunnistaa meidät, omansa.
Tästä tulee pitkä taistelu!!!
Kiitos Jeesus Kristus että Sinä olet puolustajamme!

Amen.
🙏🙏🙏🙏🙏
tehmies24

Re: Rukousta veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

se on lähinnä tämä vointi mikä mua häiritsee...mutta tottakai jos jeesus on tässä ni en ota tippaakaan enää...jeesuksen kristuksen nimessä ja veressä mä sanoudun irti itseni tuosta alkoholista..
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Armonlapsen uni joka avautuu täydellisesti tehmiehen elämän tilanteeseen:

Toinen uni tuli vielä viime syyskuussa. Se on Sanalla koeteltava.

Näin unta, että mies istui jääräpäisesti uima-altaan pohjalla ja pidätti hengitystä veden alla. Yritin sukeltaa ja pelastaa hänet. Yhtäkkiä nainen tuli ja esti minua, se sanoi että mies saakoon istua siinä ja kaatoi alkoholipitoista pulloa veteen ja samalla herjasi Jumalaa. Siihen uni päättyi. Olisiko vesi jossa ei voi hengittää, olla väärä henki? "Alkoholi veteen" puhuttaa että olisi väärä henki. Sillä naisella oli päällä punainen hihaton mekko.
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uni on vertauskuvallisessa/symbolisessa muodossa.
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minua vastaan tuli tämä teksti ilmestyskirjasta ja siihen pieni jatko kommentti, joka on tähän niin täydellinen:


“Minä näin sen naisen olevat juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä”,

Tuo on mielenkiintoinen kohta. Voisi ajatella, että se, joka juo veren tuomiokseen, ei nautikaan siinä verta vaan viiniä, joka juovuttaa hänet sen sijaan että saattaisi hänet osalliseksi verestä ja siten sen olemus yhdistyisi hänen olemukseensa ja ravitsisi sitä.
Kyse on Isebelin hengestä.

ISEBEL!!!! SINUT ON TUNNISTETTU!!! POISTU VELJEMME; TEHMIEHEN ELÄMÄSTÄ!!! SINULLA EI OLE ENÄÄ MITÄÄN ASIAA VELJEMME ELÄMÄÄN, JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ JA VERESSÄ!!!!
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tehmies!
Sinä olit tuossa armonlapsen unessa vuosia siellä altaan pohjalla, jossa oli vaikea hengittää.
Nyt Jeesus Kristus nostaa sinut sieltä itse ylös, pelastukseen, parannukseen ja vapauteen.
Olet tässä hetkessä kuin kasteen paikalla.
Jeesus kysyy sinulta, tehmies veli:
- Uskotko minuun ja tahdotko seurata minua? Tahdotko olla omani?
Vastaa Hänelle, Jeesukselle Kristukselle ääneen, niin että Henkivallatkin kuulevat ja joutuvat lähtemään karkuun!
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Roomalaiskirje:
10:1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
10:3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
10:4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
10:5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
10:6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
10:7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."

10:12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
10:14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
10:15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
10:16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
10:18 Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin."
10:19 Minä kysyn: eikö Israelilla ole ollut siitä tietoa? Ensiksi jo Mooses sanoo: "Minä herätän teidän kiivautenne kansan kautta, joka ei ole kansa, ymmärtämättömän kansan kautta minä teitä kiihoitan."
10:20 Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet."
10:21 Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden."
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kerrothan meillekkin mitä vastasit?
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

kyllä tahdon seurata sua jeesus...Sinä sen tiedät
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAAAAMEN!!!!! USKOSSA SINUT ON PELASTETTU!!
Tähän nyt vakaasti uskomme, sillä Isebelille on laitettu ovi lukkoon Jeesuksessa Kristuksessa, eikä sitä kukaa voi avata!
OLET JEESUKSEN KRISTUKSEN OMA! Kiitos Jeesus!!!
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

nonii eipäs ny innostuta enempää..mulla o pitkä tie vielä edessä..jatketaas sinetti tuol yksityises
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

mut rukoilkaa mu puolesta..nyt jos koskaan mä sitä tarvitsen
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Sori .. mul on taistelu varustus päällä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oot rukouksissani rakas veli, vaikken sua tunnekaan... vielä. Joo, se alkoholi on kamala kiemura ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä kamalampi olo on.

Mutta Herra nostaa siitäkin kuopasta ylös. Jatka tällä tiellä minkä Herra on sulle näyttänyt ja täältä saat kyllä kaiken mahdollisen tuen, mitä veljet ja siskot voi antaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos rakas Jeesus rakkaudestasi. Eilen annoit sydämelleni että kuinka Sinä haluatkaan rakastaa ihmiskasta mutta ei löydy ihmisiä jotka haluavat ottaa rakkautesi vastaan ja uskoa Sinuun. Kiitos Herra nyt on Tehmies palannut luoksesi. Rakasta hänet ehjäksi.
Sinettisormus

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muistakaa veljeä rukouksin. Ei päästetä irti. Hänen tuska on suuri ...💦💦
🙏🙏🙏
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja Ella »

Mukana rukouksessa veljen puolesta. Katketkoon se alkoholin kahle Jeesuksen nimessä.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

jumala ei olis lähteny mua nostamaan ilma sun voimallisia rukouksia sinetti..koska jumala ei halua pelastaa ja nostaa mua..koska olen luopio..mutta jumalan on pakko..koska kerra jumala mulle lupas jotain..ja jumala pitää no pitää lupauksensa..ja tuon kesä juomis episodi jälkee missä tuhosi itseni..siinä oli jumala pakko alkaa toimimaan koska muute menisi tuhoon..siksi tämä voimakas pysäytys ny ja tuska tilat mulle..ja nyt jumala on lähteny liikeelle mu elämässä..
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

mut ainoastaan se jumala lupaus on se mikä pitäny mut hengissä..ilma sitä..olisi jo helvetissä
tehmies24

Re: Rukoustaistelu veljemme puolesta.

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

hyvä alotus tälle elämälle tosi..meni ku oppikirjasta mite uskovaise nuore pitäs mennä..sen jälkee meniki ku oppikirjasta mite ei pitäs mennä..varottava esimerkki...ja mitä vittua on enää mitä pelastaa ku olen kaiken tällä tiellä tuhonnu...? minä olen se viho viimesi mitä pelastaa...mut se on se lupaus minkä jumala pitää, pitää..siksi te rukoilette ny

minä en itseäni pelastaisi jos olisi jumala..sen nuoren miehe kyllä mikä oli enne tätä tietä..mut kaiken tän jälkee..en minä sitä halua..ei jumala sitä halua..

et haistakaa vaikka teki vittu!
Vastaa Viestiin