terve sinettisormus

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
tehmies24

terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

ne jäät on ny lähteny sulamaan
Sinettisormus

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi kiitos kunnia ja YLISTYS!!! JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!!
Tuo oli valtava lahja näin joulun alla ja muutenkin.. muistan mitä taistelua kävimme.
Sydän aivan hypähti tästä.
Herra johdatti sinut tänne ja juuri edeltävänä iltana jostain syystä ajattelin sinua, vaikka vuosia oli välissä.
Muistan kun toin sinulle sen Varpunen joulu aamuna, joulun alla. Sanoin että olet veljeni ja nyt saan tätä todistaa.
Alan tässä itkemään ilosta ja rakkaudesta!
Sanat ei riitä nyt kertomaan.
KIITOS JEESUS MITÄ OLET TEHNYT!!!

.. JA TODELLA .. nyt muistan, minähän näin sinulle sen maan jossa lumi oli alkanut sulaa. Nyt saamme sitä todistaa!
En pysy nyt tuolillani! Täällä on nyt juhlat sydämessäni ...
💖💖💖👑👑👑💖💖💖🙌🙌🙌🙌🙌
Sinettisormus

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyysin aamulla Herralta että Hän tänäänkin yllättäisi ja sen nyt todella teki.
N. puoli tuntia sitten veljeni laittoi minulle videon vuodelta 1992, joululta. Se oli valtava yllätys. Matka menneeseen.
Kun tuosta ylläristä toivuin, niin tulin heti tänne ja täällä oli taas mitä valtavin yllätys, sinä tehmies24.
Ja tuo että kerroit että se jää on lähtenyt sulamaan ... Olen sanaton ja onnellinen!
Sinettisormus

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

VALTAVAA JOHDATUSTA JA OHJAUSTA!!!
💖👑💖
Sinettisormus

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Varpunen jouluaamuna :
https://youtu.be/d5dx71omS9A
💖💖💖
Sinettisormus

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuuntelin tuon laulun juuri, ja voi kuinka se olikaan profetaalinen meille ja etenkin sinulle.
Siinä kerrottiin tuosta kylmyydestä elämässäsi joka nyt on alkanut sulaa. Siitä että todellakin olet veljeni, perillinen taivaan valtakunnasta.
Tuo siemen jonka vastaan otit on Jumalan Sana, ainoa totuus elämässämme.

MINUT ON TOTAALISESTI YLLÄTETTY .. ILOISESTI!!
Sinettisormus

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä on kiitosrukouksen paikka.
🙏🙏🙏
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Eero »

Arvatkaas mikä biisi soi Jouluradiosta kun tätä aloin lukemaan...? Varpunen Jouluaamuna tietenkin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!!!
Siis koen täällä aivan valtavaa Jumalan rakkautta!!!
Niin Suuri Hän on!!!
tehmies24

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

eläs ny sinetti innostu..tämä on vasta ensi askel mulle..kovat o taistelut ennen ku pyhä henki mua hallitsee...eli pimeydessä joudun viel oleen..mut halusi sanoa et eka askel on ny otettu taj et jumala on alkanu vaikuttaa mussa..no joka tapauksessa halusi sanoa et kiitos siitä tuesta silloin mitä mulle annoit ku oli täysin pimeydessä
tehmies24

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

ja mä oon tehny paljo pahaa tässä paatumuksessa ja paljo pahoja asioita on tapahtunu...siitä 2015 pojasta joka oli eksyny pimeyteen joka yritti viel...paljo on tapahtunu..liian paljon
tehmies24

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja tehmies24 »

ja tuskin jeesus enää katsoa mua samalla rakkaudella ku sitä nuorta miestä 2015 joka nii paljo yritti..mut pääseepähä irti tästä paatumuksesta ja demonie hallinnasta..saa päättää elämässä mitä tehdä ilma et demoni voimat sanoo mitä teet ny
Sinettisormus

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. mutta tärkeä askel on otettu ja kuljemme kohti Jeesuksen kasvoja. Hän meitä kasvattaa, jokaista ajallaan
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: terve sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, sanot sille vaan rohkeasti että väisty saatana, sinut on tunnistettu ja näytät sille ovea. Sitten kun on tarpeksi Herra päässyt siitä samasta ovesta sisään, niin voi myös sanoa, että Jeesuksen nimessä käsken sinua. Silloin sen on poistuttava myös eteisestä, eikä se enää voi palata. Vsnha kansa tiesi nämä jutut hyvin, mummo sano että ei saa päästää ”rutakoita” pesiytymään, en tiedä mitä hän ihan tarkkaan tarkoitti, mutta uskossa hön oli, sota oli hänet koetellut. Sitä kohtaloavei soisi tapahtumaan kenellekään.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin