Jarmon tytär tarvitsee tänään rukousta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Jarmon tytär tarvitsee tänään rukousta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Laitoin otsikon noin kolmannessa persoonassa, jota inhoon itse käyttää, mutta jotta se näkyisi oikein, niin se on paras niin.

Siis tyttäreni menee huomenna miehensä kanssa katsomaan taloa, jonka ne haluais ostaa. Se on aivan ihana ja heillä on suuri tarve sille juuri nyt. He ovat keränneet pitkään asuntolainaa varten rahaa ja huomenna on tärkeä päivä. Jos saisin teidät kaikki ystäväni mukaan hetken tökkäämään Jeesusta kylkeen ja sanoa, että muistaa Siniä ja Joonaa asuntoesittelyssä huomenna 5.12. klo 13.00
Sinettisormus

Re: Jarmon tytär tarvitsee tänään rukousta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Rukoillaan tämän puolesta että perhe saa hyvän ja turvaisan kodin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jarmon tytär tarvitsee tänään rukousta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Jeesuksen nimessä sanon että kaikki kahleet Jarmon tyttären ympäriltä katkeavat. Hän on Herraa pelkääväinen ja Vapahtajansa Armoon luottava nöyrä palvelija. Ei silloin hiuskarvakaan ole heidän päästään taittuva ilman etteikö Herra siitä tietäisi. Katsokaa Taivaan lintuja, eivät ne kerää varastoon, eivätkä huomisesta huolehdi, vaan Minä heitä päivästä toiseen ruokin. Miksi siis tekään huolehtisitte huomisesta, riittää jokaiselle päivälle omat murheensa.

Tiedän, että nuo asuntoasiat painavat monien mieltä, mutta onneksi meillä on aina katto pään päällä Herramme Majassa. Kaikki menee siis hyvin ja saavat itselleen varmasti mieluisensa ja Hyvän kodin. Aamen Jeshuan Pyhässä nimessä rukoilemme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2200
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jarmon tytär tarvitsee tänään rukousta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rukoilin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin