Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Solissa

Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Ensinäkin tämä uskoontulo, uskon varmuus yms, että riippuvuuksista pääsee eroon, työpaikka säilyisi

Ystäväni : että saisi enemmän pyhän Hengen rakkautta, on uskossa kylläkin mutta väsynyt ja uupunut, toivoo pääsevänsä lähemmäksi jumalaa ja rauhoittuvansa, pysyvänsä paikallaan, ei hätäilisi,, jaksaisi henkilökohtaisena avustajana ja että saisi lisätöitä
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2072
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Solissa kirjoitti: 27 Marras 2020, 21:11 Ensinäkin tämä uskoontulo, uskon varmuus yms, että riippuvuuksista pääsee eroon, työpaikka säilyisi

Ystäväni : että saisi enemmän pyhän Hengen rakkautta, on uskossa kylläkin mutta väsynyt ja uupunut, toivoo pääsevänsä lähemmäksi jumalaa ja rauhoittuvansa, pysyvänsä paikallaan, ei hätäilisi,, jaksaisi henkilökohtaisena avustajana ja että saisi lisätöitä
Laitoin alla olevan rukouspyynnön Solissan rukouspyynnön yhteyteen siksi, että hänen pyyntönsä säilyy edelleen rukousaiheena.

Pihon sivustolta:

Sidney Powellin esirukouspyyntö

Sidney Powellin tiimi on pyytänyt esirukoustukea. He ovat ilmoittaneet, että he eivät ole koskaan ennen kokeneet tämän kaltaista demonista hyökkäystä. Rukoilkaa myös Trumpin lakitiimin puolesta.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet Solissa rukouksissani. <3
Solissa

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Kiitos sinettisormus, tämä ei ole helppoa, ihmettelen vain :(
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ehkä Solissa olet asettanut itsesi eteen liian korkean riman, vaikka Jeesus kutsuu sinua sellaisena kuin olet. Ja kun olet vastannut tuohon kutsuun myöntävästi, alkaa sinun kulkusi ja kasvusi Herran tiellä. Mutta älä heti odota liikoja, kaikelle on aikansa ja ne ajat määrittää Jumala, emme me.
Uusiluomus

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

2. Pietari 1:2 FINPR
Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.

Eli kun Raamatun kautta opit tuntemaan enemmän Jeesusta niin se armo ja rauha lisääntyy ja pelastusvarmuus kasvaa sydämessäsi , minullakin vastusti heti aluksi kun lähdin uskon tielle ja niin monella muullakin , järki laittaa hanttiin mutta sydämessä tietää että on oikealla polulla ja tietysti Raamattua lukemalla, ja eritoten rukousta
Vaan päivittäin ja vaikka me esirukoilemme taustalla niin on se henkilökohtainen rukouselämä tärkeintä, vaikka toki myös hyvä että on esirukoilijoita
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä Reijo Telerannan ihastuttava kirjoitus:
http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blo ... _kuoltava/
Solissa

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Tuosta joesta tuli mieleen viime yö uneni, okei näen paljon katastrofi unia, mutta tämä joki jossa olin oli saastainen, likainen, yhtään puhtaa kohtaa joessa ei ollut, hassu uni kuin näin unta että olin jonkun miehen talossa, talo oli kaksikerroksinen, ei ollut sähköä, yläkerran tasanteella oli vessan tapainen (sellainen kannettava wc yms joita myydään ihan kaupoissa esim biltemassa), olin siinä vessassa mutta huomasin ettei ollut vessapaperia ja menin tuonne jokeen huutelemaan itseäni, se joki oli saastainen ja likainen ja likaantui ennestään

Vehnänjyvään se ei liittynyt mitenkään, kaikki ympärillä oli kuollutta, pimeää, likaista

Sellainen mun elämä nytkin on likainen, saastainen,, katkeruus, kateellisuus, ahdistus yms yms, mietin monesti unien merkityksiä ja olen yrittänyt netistä joskus näitä mun unia tulkita mutta ei ole tiettyä vertauskuvaa mitä uneni merkitsevät
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tulkitset itse juuri tuon unesi. Tuo saastainen joki edustaa sitä maailman virtaa joka sinussa vielä on vahvana. Herra haluaa sinua siitä puhdistaa. Hän haluaa karsia pois sinusta niitä asioita jotka sinua sitoo, estää ja sinä olet tunnustanut ne itsekkin.
Oliko Jeesuksen sovitustyö sinun puolesta, sen arvoista että voit alkaa jättämään noita asioita yksi kerrallaan Jeesuksen Ristin juurelle?
Hän ottaa ne mieluusti vastaan mutta se täytyy tapahtua tässä kohtaa sinun tahdossa, sillä Hän ei ota mitään väkisin niin kuin saatana tekee ja orjuuttaa?
Tämä siksi, että muuten tuo kaikki olisi liian helppoa, kuin lunttaisi kokeissa koulussa.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihmeellistä myös että Herra toi juuri tuon tekstin eteeni, enhän voinut tietää unestasi ... mutta Hän tietää ja johdattaa ja ohjaa.
Solissa

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Sinettisormus kirjoitti: 28 Marras 2020, 10:51 Tulkitset itse juuri tuon unesi. Tuo saastainen joki edustaa sitä maailman virtaa joka sinussa vielä on vahvana. Herra haluaa sinua siitä puhdistaa. Hän haluaa karsia pois sinusta niitä asioita jotka sinua sitoo, estää ja sinä olet tunnustanut ne itsekkin.
Oliko Jeesuksen sovitustyö sinun puolesta, sen arvoista että voit alkaa jättämään noita asioita yksi kerrallaan Jeesuksen Ristin juurelle?
Hän ottaa ne mieluusti vastaan mutta se täytyy tapahtua tässä kohtaa sinun tahdossa, sillä Hän ei ota mitään väkisin niin kuin saatana tekee ja orjuuttaa?
Tämä siksi, että muuten tuo kaikki olisi liian helppoa, kuin lunttaisi kokeissa koulussa.
Tiedostan sen että Jeesus ei kuollut turhaan minunkaan puolesta, olen valmis, ja rukoilen päivittäin, eniten itseni puolesta mutta myös ystäväni ja olen huomannut että rukoillut nyt teidänkin puolesta jotka täällä olette,, paljon on asioita joiden puolesta rukoilen ja aloittaa rukoilun
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itseni ja ystäväni puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja siinä näkyy sinun kasvusi Herrassa, noissa rukouksissa, jotka ovat lisääntyneet sydämessäsi. Sen on yhteyttä Jeesuksen kanssa ja sitä yhteyttä Hän rakastaa. Voi kuinka Hän iloitseekaan niistä rukoushetkistä kanssamme, sillä se on samalla läsnäoloa Häneen kanssaan.
Vastaa Viestiin