Ärsyttää työkohteeni ja henkilöt

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Solissa

Ärsyttää työkohteeni ja henkilöt

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Rukoilua, kiitos, en jaksa tälläistä että minua syytetään valehtelijaksi, mua ärsyttää, kiukuttaa, teemme siivoojina ihan valtavasti töitä, silti ei arvosteta (joskus tietyt ihmiset kiittää), yksi henkilö erityisesti ärsyttää, rukoilua kiitos asian puolesta, en haluaisi stressata tai puhua kenestäkään pahaa vaikka olisi joku kuinka ilkeä
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Ärsyttää työkohteeni ja henkilöt

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Minua auttoi, kun rukoilin joka päivä töihin mennessä Isä meidän- rukouksen ja voimaa päivään, kestää ja jaksaa. Sain voimaa, myös jättää pahansuopaiset puheet taka-alalleja ja keskittyä vain oman työni tekemiseen hyvin. Olet tärkeä ja työsi on tärkeä!!
Aina löytyy niitä, jotka korottaa itseään muiden kustannuksella alalla kuin alalla. He ovat jo palkkansa saaneet. Siunaa sinä erityisesti tätä yhtä, ehkä hän muuttuu ja saat rukousvastauksen.
Ella
Viestit: 746
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Ärsyttää työkohteeni ja henkilöt

Viesti Kirjoittaja Ella »

Solissa teet arvokasta työtä. Jos työ jäisi vaikka viikoksi tekemättä. Niin kyllä se sitten huomattaisiin.
Aina löytyy porukassa sellaisia jotka tekevät "suullaan" enemmän kuin käsillään.
Siunausta sinulle ja rukoillaan koko työ yhteisösi puolesta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Solissa

Re: Ärsyttää työkohteeni ja henkilöt

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Kiitos,, tänään uusi päivä, käännän negatiiviset asiat positiivisiksi, tiedän että olen arvokas ja hyvä siivooja!
Solissa

Re: Ärsyttää työkohteeni ja henkilöt

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Eilinen on taakse jäänyttä eteenpäin vaan,
Vastaa Viestiin