Rukous avunsaamiseksi vapahtajalta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Rukous avunsaamiseksi vapahtajalta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Jos joku haluaa joskus kääntää jotain suomeksi, on Netissä käännösohjelmia, esim. https://www.kääntäjä.org/
Tuon avulla tämäkin on suomennettu.

A Prayer to Seek our Saviour’s Help
in Exploring Your Life Diary!

Oh, Father God, My Father in Heaven, Creator of both heaven and earth, I come to You as a child, Father God; and I seek You as a child, for the brokenness in my heart is great! Father God, You know how I have suffered in my past! You know all of My trials and You know that at times My pain and heartache has been great! Father God, I have stuffed so much hurt away in my heart! I have tried not to think about so many painful things! I have made some terrible decisions, Father God; and I know that I have not only caused great pain to myself by some of my many bad decisions, but I have also caused much pain and much heartache to others.

Father God, I have not wanted to think about many of these painful events; for the burden of such things is so great in my heart and in my mind! But, Father God, You know that the memories of these traumatic events is not far below the surface of my mind! And, even though I wish to forget about so many of these very traumatic events and to go on with my life, I cannot forget them!

Father God, I have truly wanted You to hear Me and to forgive Me regarding many of these painful behaviors and painful events, and I know that You forgive! But, Oh Blessed Saviour, my soul is heavy with so much pain and suffering! Father God, I want to be free! With all of my heart, I really want to be free!

Father God, take my hand and go with me into the diary of my own life! Give me very clear eyes so that I may recall with great clarity all of these hurtful and unresolved situations, which still exist in my heart, in my emotions, in my memories and in my thoughts. Father God, please take my hand and walk with me into all of these hurtful and painful situations, and let me see and recall each painful situation very clearly.

Father God, burn down the walls, which I have built within my own heart and within my own mind! Father God, bind up and cast out all demons of denial and burn up and consume all denial, which is within me! Father God, cause me to look upon my life, upon my own choices and behaviors, and upon the choices and behaviors of others with great clarity and pureness of sight and hearing, to recall in truth all things, which have so troubled me; for, Father God, I do not wish to blame others any longer for my own bad choices. I do not wish to treat others unfairly because I will not forgive them, but hold grudges against them! I do not wish any longer to be a prisoner of my own past; but to be clean before you, knowing that You have forgiven me, oh Lord, that I have also forgiven myself and that I have also forgiven others!

Oh Blessed Saviour, please take my hand and hold tight to my hand and walk with me into the diary of my own life; for I truly wish to be free! Thank you, Father God! Amen

Thank You Lord Jesus, Amen.

Rukous, jonka avulla voimme etsiä pelastajamme apua tutkimalla elämän kaikkia aikoja.

Voi, Isä Jumala, taivaallinen Isäni, sekä taivaan että maan Luoja, tulen sinun luoksesi lapsena, Isä Jumala; ja etsin sinua lapsena, sillä sydämeni särkyneisyys on suuri! Isä Jumala, tiedät kuinka olen kärsinyt menneisyydessäni! Tiedät kaikki koettelemukseni ja tiedät, että toisinaan tuskani ja sydänsärkyni ovat olleet suuria! Isä Jumala, olen täyttänyt sydämeni niin paljon satuttavilla asioilla! Olen yrittänyt olla ajattelematta niin monia tuskallisia asioita! Olen tehnyt kauhistuttavia päätöksiä, isä Jumala; ja tiedän, että olen paitsi aiheuttanut itselleni suurta kipua joistakin monista huonoista päätöksistäni, mutta olen myös aiheuttanut paljon kipua ja paljon sydänsärkyä muille.

Isä Jumala, en ole halunnut ajatella monia näitä tuskallisia tapahtumia; sillä tälläisten asioiden taakka on niin suuri sydämessäni ja mielessäni! Mutta, Isä Jumala, tiedät, että näiden traumaattisten tapahtumien muistot eivät ole kaukana mieleni pinnalta! Ja vaikka haluan unohtaa niin monet näistä erittäin traumaattisista tapahtumista ja jatkaa elämääni, en voi unohtaa niitä! Isä Jumala, olen todella halunnut sinun kuulevan minua ja antavan anteeksi minulle monet näistä tuskallisista käytöksistä ja tuskallisista tapahtumista, ja tiedän, että sinä annat anteeksi! Mutta, oi siunattu Vapahtaja, sielussani tuntuu niin raskaalta paljosta tuskasta ja kärsimyksestä! Isä Jumala, haluan olla vapaa! Koko sydämestäni haluan todella olla vapaa!

Isä Jumala, tartu käteeni ja tule kanssani oman elämäni päiviin! Anna minulle erittäin tarkka näkökyky, jotta voin muistaa hyvin selkeästi kaikki nämä loukkaavat ja ratkaisemattomat tilanteet, joita on edelleen sydämessäni, tunteissani, muistoissani ja ajatuksissani. Isä Jumala, tartu käteeni ja käy kanssani kaikkiin näihin loukkaaviin ja tuskallisiin tilanteisiin, ja anna minun nähdä ja muistaa jokainen tuskallinen tilanne hyvin selvästi. Isä Jumala, polta muurit, jotka olen rakentanut sydämessäni ja mielessäni! Isä Jumala, sido ja karkota kaikki kielteiset tuovat demonit ja polta ja kuluta kaikki kielteisyys, mikä on minussa! Isä Jumala, anna minun nähdä elämääni, omiin valintoihini ja käyttäytymiseeni sekä toisten valintoihin ja käyttäytymiseen hyvin selkeästi ja näön ja kuulon puhtaudella, muistelemaan totuudessa kaikki asiat, jotka ovat niin huolestuttaneet minua; sillä, Isä Jumala, en halua enää syyttää muita omista huonoista valinnoistani. En halua kohdella muita epäoikeudenmukaisesti, siksi etten anna heille anteeksi mutta pidän kaunaa heitä vastaan! En halua enää olla oman menneisyyteni vanki; mutta olla puhdas edessäsi tietäen, että olet antanut minulle anteeksi, oi Herra, että olen myös antanut anteeksi itselleni ja että olen antanut anteeksi myös muille! Oi siunattu Vapahtaja, tartu käteni ja pidä tiukasti kädestäni ja kävele kanssani oman elämäni päiviin; sillä haluan todella olla vapaa! Kiitos, isä Jumala! Aamen Kiitos Herra Jeesus, Amen.