Tuntuu kamalan pahalta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ilpoistenpiiri.fi Rukouspalvelua päivittäin ja heillä armolahjat toimii. Soile Inkari ja Lassi Erpiö
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Erpiön tunnen henk. koht. mutten Soilea sillee... Oon monesti käyny Martin kirkossa ja siellä on aina hyvä ilmapiiri. Suosittelen!
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Ella »

On kerran kuukaudessa Rukous ohjelma TV 7:lla. Ilpoistenpiirillä paljon on ihmisiä parantunut ja tullut uskoon niissä illoissa.
Soile Inkari on kirjoittanut kaksi kirjaa Tuula Ekbomin kanssa.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Heillä on vahva Pyhä Henki.
Hannah

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Olen myös rukoillut Hanne sinun puolestasi ja olen saanut kokea samaa rukousvastausta kuin Sinettikin, että Jeesus on kyllä läsnä Hannen luona. Kuulostaa Hanne siltä, että sinulla on hyvin masentunut mieli. Äläkä nyt loukkaannu, en tarkoita että olisit mielipuoli vaan olet yksinkertaisesti lannistunut ihminen olosuhteittesi edessä. Ja todellakin suosittelisin kanssa jotakuta sielunhoitajaa tai luotettavaa henkilöä jolle puhua, diakoni tms? Olisi mukava kuulla mitä mieltä itse olet tilanteesta.
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Hannah! Vahvistit saamaani.
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Hannah kirjoitti: 27 Huhti 2020, 20:34 Olen myös rukoillut Hanne sinun puolestasi ja olen saanut kokea samaa rukousvastausta kuin Sinettikin, että Jeesus on kyllä läsnä Hannen luona. Kuulostaa Hanne siltä, että sinulla on hyvin masentunut mieli. Äläkä nyt loukkaannu, en tarkoita että olisit mielipuoli vaan olet yksinkertaisesti lannistunut ihminen olosuhteittesi edessä. Ja todellakin suosittelisin kanssa jotakuta sielunhoitajaa tai luotettavaa henkilöä jolle puhua, diakoni tms? Olisi mukava kuulla mitä mieltä itse olet tilanteesta.
En loukkaannu, tiedän sen itsekin, kun on itsetunto alhaalla niin se myös on, tiedän että ystäväni tarkoitti myös hyvää sillä, että ota Jeesus vastaan, ja nyt kannattaisi tehdä uskonratkaisu

Mä oon niin monta kertaa kysynyt et miten se tapahtuu, rukoillut olen, ehkä vaan mielessä jotain vikaa, syyllistän itseäni tässä asiassa monen muun asian lisäksi

Vaikea tutustua ja puhua tuntemattomille, varsinkin mies puolisille, jännittää ja pelottaa yleensäkin avautua ihmisille,
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Ajattelen ehkä myös helposti että ihmiset voisivat auttaa minua, uskon siihen että uskova joka vaeltaa hengen mukaan voikin, koska uskovalle ruumis on pyhän Hengen temppeli, tottakai se on Jeesus joka loppupelissä pelastaa, mutta uskova voi kantaa niinkuin raamatussa sanotaan sitä hengen hedelmää, ja uskovan tehtävä on pelastaa sieluja, tavalla tai toiselle (jokaisella on kuitenkin eri tehtävä Jumalalta)

Oikeassa myös siinä että se on oma henkilökohtainen ratkaisu haluaako pelastua vai ei

Minulla se on niin et haluaisin mutta silti lyö lukkoa/kiilaa päähän:(
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuuntelitko Hanne jo tuon Kalevi Lehtisen videon pelastus varmuudesta? Siinä on paljon hyvää jonka haluan sinun kuuntelevan.

Pelastusvarmuus; Kalevi Lehtinen : https://youtu.be/PUydazB3IvU

Miten saada pelastusvarmuus: Niilo Yli-Vainio
https://youtu.be/cC_9pEi8-Wg
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rakas Hanne sisareni! Kysyit miten tullaan Uskoon?
Rukoile näin ÄÄNEEN että "vihtahousukin" kuulee, koska Jeesus on suurempi kuin se.
Tiedän olevani syntinen ja tarvitsen pelastusta. Uskon, että Jeesus on sovittanut minunkin syntini. Haluan NYT vastaanottaa Hänet
henkilökohtaisena Vapahtajanani ja nöyrryn parannukseen synneistäni. Haluan tästä lähtien seurata Jeesusta ja tunnustaa Hänet myös
ihmisten edessä.
Ja kun luet Raamattua. Lue ääneen. Usko tulee kuulemisesta. Ja kuuleminen Jumalan sanan kautta.

Kaikille, jotka ottivat hänet (Jeesuksen) vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille jotka uskovat hänen nimeensä. Joh 1:12
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuuntele vielä tuo Niilon video. Kuuntele niin kuin Niilo puhuisi juuri sinulle. Rukoile mukana. Kiitä.
Kuuntelin sen äsken ja rukoilin siinä samalla niin kuin Niilo ohjasi ja Pyhä Henki oli vahvasti yllä ja kyyneleet nousi ja huusin sydämessä Herran puoleen että Anna tämän tänään vaikuttaa myös rakkaaseen Hanne siskoon!
Tämä oli totisesti vahvaa!
Kiitos Jeesus!
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Suosittelen teille muillekkin tänään tuota Niilon kokousta koteihinne jos tunnette olonne henkisesti epävarmaksi. Olkaa siinä läsnä niin kuin teille puhuttaisiin.. avoimin sydämin.

... tuon kuuntelu teki itsellekin hyvää .. sai liota rakkaudessa!
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen sinulle Hanne myös hyviä ystäviä, uskovia veljiä ja siskoja jotka rakkaudella on mukana elämässäsi.
Meitä on tälläkin, mutta kirjain kuolettaa ja on vaikea tuoda kaikkia tunteita ja välittämistä esiin.
Siihen saat luottaa että olen sinun ystävä ja tahdon olla myös se rakastava sisko, kuin kaikille täällä. Rakastaen, mutta totuudessa.
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Kuuntelen noita kyllä, joskus Lehtistä kuunnellut, kuuntelen uudestaan
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Kiitos Teille, on se tietenkin eri asia netissä kuin kasvotusten keskustella, mutta toivon että voisin irtaantua kaikesta roskasta ja turhasta, tiedän että minulla on mahdollisuus pelastua, haluan pelastua, auta Jeesus!
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hanne, lepää ja likoa täällä meidän kanssamme Herrassa, Jeesuksessa Kristuksessa .
Kasvetaan yhdessä!
🤗😍💕💞💖👑💖💞💕💫💫
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Sinettisormus kirjoitti: 28 Huhti 2020, 18:27 Hanne, lepää ja likoa täällä meidän kanssamme Herrassa, Jeesuksessa Kristuksessa .
Kasvetaan yhdessä!
🤗😍💕💞💖👑💖💞💕💫💫
Juu lion☺️😍, kuuntelin Lehtisen puheen, yksinkertainen ja simppeli puhe, jota tälläinen yksinkertainen ymmärtää
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Tiedän että aika vaan pahenee,mutta haluan keskittyä Jeesuksen etsimiseen, ja tietää, että pelastus on tullut,
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Oon varma, että tässä on siemen muutokseen, joka on ehkä alkanut jo tapahtua, meille kaikille myöskin! Täällä palstalla saa aivan varmasti olla aivan oma itsensä ja hyvässä seurassa, sillä täällä on Pyhä Henki!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jeesus Kristus on meidän kanssamme, ilo täyttää sydämen! 🔥🐟🏡
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin