Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Anteeksi anto/ pyyntö on varmasti ihmisen vaikeimpia asioita. Siinä nousee ylpeyden seinä vastaan.
Mutta kun sen tekee, putoaa valtava taakka harteilta ja sielu kevenee ja saa levon.
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sinettisormus kirjoitti: 10 Heinä 2020, 14:53 Anteeksi anto/ pyyntö on varmasti ihmisen vaikeimpia asioita. Siinä nousee ylpeyden seinä vastaan.
Mutta kun sen tekee, putoaa valtava taakka harteilta ja sielu kevenee ja saa levon.
Niinpä, mä opin sen tärkeyden ja hyvyyden jo heti uskoon tultuani ja siitähän on kyse evankeliumissakin joten mulle se on ollut ihan normaali osa elämää. Mutta onhan se outoa että saarnataan "antakaa anteeksi" mutta pyytäminen on hirveä kauhun paikka. Todella outoa.

Mutta toisaalta ehkä ne pelkää pyytämistä koska voi käydä kuten tässä kävi mulle ettei pyyntöä noteerattu ja siitähän minäkin loukkaannuin.
Ei se niinkään loukkaa jos ei osata sanoa "saat anteeksi" vaan se loukkaa mikä on toiminta aina seurakunnissa : olet ilmaa.
Ja se on osasyy miksi en enää käy seurakunnissa. En enää jaksa olla ilmaa. Koska se hengellinen yhteys on kuvitelmaa niin sen kuvitteleminen on helpompaa videon välityksellä kuin ihmisten keskellä. Toki en tarkoita että Hengen läsnäolo olisi kuvitelmaa vaan se saarnattu aihe "olemme perhettä".

Eikä tämäkään ole tuomiota vaan oikean elämän ja seurakuntatilanteiden kuvaus. Mutta jos kaikki ei koe sitä niin se ei tarkoita ettei sitä tapahdu.
Siis, rupesin taas turhaan selittelemään,,, joten se siitä. En valitettavasti ole yksin oppinut muunlaista keskustelutyyliä kuin selittelyn. Seinien kanssa on vaikea harjoitella sosiaalista keskustelua. 😊
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ymmärrän Maaret täysin. Olen saanut käydä läpi myös tuon koulun. Monasti olen pyytänyt anteeksi saamatta vastakaikua.
Myös omassa perhe elämässäni opin antamaan anteeksi minua hyvin loukkaavan asian.
Ymmärsin, että se mitä tuon toisen synnin kautta minulle tehtiin ei tulisi olemaan minun syntitaakkani vaan sen, joka sen teki. Annoin anteeksi, vaikka en tiennyt oliko sille vastaan ottoa. Oloni keveni tuon jälkeen ja se ettei toinen tunnusta tekoaan, ei ollut enää minun murheeni. Vapauduin siitä kaikesta.
katso7
Viestit: 1414
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Voitteko rukoilla mun mahaongelmien puolesta että parantuisin. Kiitos
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Okei veli! Olen mukana
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen puolestasi, rakas katso7 veljeni. Olet päivin mielessäni ja sydämessäni ja rukouksessani. Olemme käyneet yhdessä valtaisan taistelun ja se teki sinusta hyvin tärkeän veljen minulle.
Kannan sinut Jeesuksen Kristuksen, hoitopöydälle. Maailmasta ei löydy Hänen veroistaan parantajaa, pelastajaa eikä vapauttajaa.
Kiitos Jeesus että Sinä parannat katso7 maha vaivat. Tapahtukoon Sinun hyvä tahtosi ja suunnitelmasi tässä asiassa.
Amen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa, veli!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Auta, Jeesus, Katso7aa.
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Jeesus parantajistamme parhain, kuule rukouksemme, paranna katso7 vatsaongelma! Kiitos! <3
Avatar
Marie
Viestit: 339
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Marie »

Jeesus rakas, kosketa Katso7 vatsaa parantavalla kädelläsi ja vapauta hänet kaikista kivuista. Sinulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä ja ihmislasta Sinä rakastat. Kiitämme Sinua Vapahtajamme, Pelastajamme, Ylimmäinen Lääkäärimme avusta. Aamen
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Mukana rukouksessa. Herra, anna sinä apusi.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Rukoilen myös apua vatsavaivaasi. Jatkan asiasta ruokaketjussa, koska vatsavaivat ovat yleisiä nykyään.
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

TV7:lta tuli suora rukousohjelma, jossa myös todettiin, että vatsavaivat ovat hirveästi lisääntyneet.
Tuli mieleen että pitäisi rukoilla ihan ruokateollisuuden myrkyttäjien loppumiseksi.
Ei voi olla normaalia että ruokatehtaat käsittelee Jumalan luoman ravinnon sellaiseksi että se maanlaajuisesti tuhoaa ihmisten terveyden. Eihän se ole muuta kuin teollistettua myrkyttämistä 👹

Onneksi on muotia monet ruokaohjelmat, jotka toivottavasti opettaa ihmiset tekemään itse ruokaa. Mutta jos siihenkin lisätään kaikenlaisia teollisuuskermoja tai maustekastikkeita (E-koodeineen) niin se sitten pilaakin terveellisyyden.
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jaan ystävältä saamani viestin tänne, joka on Antero Laukkasen rukouspyyntö Suomen puolesta 🙏🙏 Niin tärkeitä ja ajankohtaisia teemoja nyt!

"Hallituksen käsittelyssä vanhemmuuden lakiesitys, jossa ei olisi enää isä ja äiti sanoja. Hallituksessa tästä riitaa pitääkö ne olla vai ei. Translakiin on esitetty, että alaikäinen voi ilmoittaa vanhemmilleen, ettei hän ole tyttö vaan poika tai päinvastoin. Tämä laki sotii lapsen ja vanhempien/ isän ja äidin oikeuksia vastaan. Henkilöllisyys lakiin ehdotetaan, ettei olisi enää sukupuolia. Nämä lait ovat työn alla. Hän pyysi rukoilemaan paastoten ja rukoilen. Hän pyysi rukoilemaan, että Jumala johdattaisi eri ministeriöihin viisaita, rohkeita ja kristillisen vakaumuksen omaavia ihmisiä eläkkeelle jäävien tilalle. Nyt on jäämässä paljon eläkekkeelle ihmisiä. Hän kertoi, että monessa ministeriössä on rukousryhmä, josta kiitos Jumalalle. Antero kertoi, että eduskunnassa on henkivaltojen taistelu kova. Rukoillaan Jeesuksen veren voittoa ja pesua kansanedustajien elämään. Kannetaan näitä asioita Jumalalle. 🙏✝️❤️ "
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4734
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tämä on kyllä aivan järjetöntä, miten on voitu tulla tilanteeseen, jossa yksi ihmisyyden perimmäisistä piirteistä, sukupuoli, pyritään hävittämään. En voi ymmärtää, että Suomen kaltaisessa maassa tällainen voisi mennä läpi. Kiitos Sinettisormus kun nostit tämän rukousaiheen esille, Herramme Jeesus on voittanut kaiken sen mikä maailmassa on, siihen luottakaamme ja paholaisen teot kilpistyvät lopulta omaan mahdottomuuteensa. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Sinettisormus kun toit tämän asian esille. Keskipäivällä on Suomi rukoilee ohjelmassa rukoiltu näiden asioiden puolesta.
Täytyy rukoilla enemmän!!! Ja sopimus rukouksessa. Missä kaksi tai kolme sopii asiasta. Jumala kuulee ja vastaa. Pian täyttyy se aika.
www.kansalisaloite.fi/fi/aloite Henkilötunnuksen uudistamisesta sukupuolineutraaliksi luovuttava.
Siunataan Antero Laukkasta ja muita Kristittyjä kansanedustajia.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Sinetti, kun toit tietoomme!! Mukana rukouksessa näitä pimeyden valtoja vastaan! Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä tapahtukoon Taivaanisämme tahto ja luomisjärjestys meidän suomalaisten elämässä nyt ja aina! Anna valkeuden voittaa meidän Suomen Hallituksen päätöksissä ja anna voima ja siunaus Antero Laukkasen esille tuomaan rukoustaisteluun!!!
Aamen!!
katso7
Viestit: 1414
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Voitteko rukoilla asian puolesta jonka olen jättänyt Herrallemme Jeesukselle toistuvasti
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Uusiluomus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Herra Jeesus sinä näet tämän asian jonka katso7 veljemme on jättänyt sinulle, tartu voimallisesti tähän asiaan isä Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä aamen
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Herra Jeesus! Tuomme eteesi katso7 veljen. Sinä näet hänen asiansa. Ojenna kätesi niin että, hän saa vastauksen rukoukseen
Kiitos Jeesus, että kuulet meitä. Kun sopimus rukouksessa sitä pyydämme. Amen!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin