Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jatkan tässä ketjua, joka oli hyvä idea eräältä palstalaiselta kun huomasi laittaa ketjun erikseen pienille aiheille. Tämä siis jatkoa, koska 15 sivua alkaa olla jo raskas pyörittää netissä varsinkin 3G ja jopa 4G:lläkin välillä.

Laittakaa siis rukoukset tähän alle:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minulla olisi rukouspyyntö kun joudun muuttamaan tästä toiseen asuntoon. Minulla oli sähkölaskut aivan käsittämättömän suuria ja jouduin turvautumaan kunnalliseen eritystoimeentuloon, joka maksoi niin että nyt ilmeisesti sain kaiken kuntoon. Muutan nyt kaukolämpö asuntoon, jossa sähkölaskut ovat normaalit.

Olen raihnainen ja väsynyt, liikuntarajoitteinen jaloistani ja selästäni. Minulla on apua mutta muutto on raskasta joka tapauksessa. Toivon että rukoilette puolestani että saisin muuton onnistumaan kohtuudella.
muutto.png
Uusiluomus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Rukouksessa mukana
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa! Herra, anna Jarmon muuton sujua rauhallisesti ja hyvin, Sinun tahtosi mukaan. Aamen!

P.S. Ei näitä ketjua tarvitse ”katkaista” sivumäärän vuoksi. Jokainen sivu ladataan erikseen eli ei vaikuta nopeuteen. Jos olisivat yhtenä pötkönä, niin sitten voisi jo hidastua :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen Jarmo muutto asiasi puolesta, että se sujuu hyvin ja Herra tuo lisävoimia siihen yllättäviltä tahoilta. Kiitos Jeesus että pidät huolta veljestämme. Enkelit kantakoon tuon muutto kuorman uuteen osoitteeseen, auttaen paikoilleen laittamisessa myös.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilen muuton puolesta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Väliaikatietoa! Tänään sain kaveriksi Petun, jonka puolesta olemme rukoilleet ennenkin. Hän on aika hyvässä kunnossa ja teki mulle tänään niin ison palveluksen. Hän siirsi uuteen paikkaan yksin varmaan neljänneksen kaikesta. Olin aivan äimänä kun hän vei yksin kaksi suurta kuormaa, ennen ku ehdin ees tulla avuksi. Sain sentään olla toista kuormaa purkamassa, meni niin sutjakkaasti. Kiitos Herralle ja rukoillaan vielä Petun puolesta, hän on hyvä mies ja antanut sydämensä Jeesukselle mutta kilvoittelu ja saatanan kiusa on hänelle ollu rankkaa.
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Petu oli sinulle Herran lähettämä "enkeli. Ja tämä tulee siunaukseksi myös Petulle, koska toimi Jumalan työkaluna, tehtävässä johon häntä oli rukoiltu. Kaikelle on tarkoituksensa eikä mikään ole sattumaa.
Kiitos Jeesus että olet kuulolla.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin se on, amen!
Tuula1

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Olen rukoillut myös täällä taustalla Jarmon muuton puolesta. Se Petu on todellakin Jumalan lähettämä sinun muuton keskelle.Pyytäisin tässä samalla esirukousta tyttäreni puolesta. Näin todella pahan näyn hänestä.että hän istui pimeässä huoneessa tuolilla kuolleen näköisenä. Jeesus seisoi minun kanssani hänen tuolin edessä ja rukoilin, että Hän pelastaisi tyttäreni tuosta tilasta. Kiitos rukouksista.
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen !
Rukoilen Tuula tyttäresi puolesta! Herra, kaikki paha väistyköön tämän tyttären elämästä, sinun auktoriteettisella nimelläsi, Jeesus Kristus!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen tyttäresi puolesta Tuula, Herra on teidän kanssanne. Samoin rukoilen, että Jarmon muutto sujui hyvin loppuun asti. Ja ennen kaikkea, Siunausta uuteen kotiin! Herra tule hakemaan meidät sinne todelliseen Kotiin, Sinun luoksesi Taivaaseen. Asmen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos rukouksistanne. olen saanut monilta siskoilta ja veljiltä rukousapua. Näin eilen illalla näyn tuosta samaisesta pimeästä huoneesta, jossa tyttäreni istui ja sinne huoneeseen tulvi valoa. Uskon noiden rukousten voiman aiheuttaneen tuon valon.
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Kiitos Jeesus!
Psalmi 91. 🕊💫🙇‍♀️💖💞👑
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilen tyttäresi puolesta.

Onnea ja Siunausta Jarmolle uuteen kotiin!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kuuntelin tänään Suomi rukoilee ohjelmaa.

Siellä kerrottiin että, monissa kouluissa rukoillaan välitunneilla. Rukoillaan että, rukoukset alkavat monissa kouluissa.
Ja koululaiset ja nuoret löytävät Jeesuksen!
Amen
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ella kirjoitti: 08 Tammi 2020, 14:13 Kuuntelin tänään Suomi rukoilee ohjelmaa.

Siellä kerrottiin että, monissa kouluissa rukoillaan välitunneilla. Rukoillaan että, rukoukset alkavat monissa kouluissa.
Ja koululaiset ja nuoret löytävät Jeesuksen!
Amen
HALLELUJA! Kiitos Jeesus! Tämä on todellinen Joonan merkki ja tätä mä oon odottanu. Herätys pitää alkaa. Niin oli Joonan päivinäkin, he ottivat sanoman vastaan. Se on Joonaan merkki.
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Tätä meidän on syytä rukoilla sillä lapsissa ja nuorissa on meidän tulevaisuutemme ja heidän pelastuksensa. 💖👑🙇‍♀️
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Olkoon tämän virren Sanat; kuin voimallinen Rukous Herramme; Jumalamme eteen, nuoristamme, lapsistamme!

Jeesus, auta lapsiamme

1. Jeesus, auta lapsiamme
siunaten ja varjellen.
Hyvä muisto kodistamme
piirrä pohjaan sydänten.
Kulje heidän edellään,
ohjaa pahaa välttämään,
armossa suo vahvistua.
Hoida heitä, auta mua.

2. Sinä yksin saatat johtaa
heitä seuraan pyhien,
missä syntisiä kohtaa
armo ylenpalttinen.
Liitä heidät ystäviin,
seurakunnan jäseniin.
Saata rakastamaan sua,
hoida heitä, auta mua.

3. Jospa heidät herättäisit
armostasi elämään,
ystäväksi seuraan jäisit
synkimpinä hetkinään.
Ohjaa omaatuntoaan
tähän yhteen ainoaan:
että seuraisivat sua.
Hoida heitä, auta mua.

4. Herra, älä syntejäni
katso heidän synneikseen,
älä vilpillisyyttäni
pane heidän vastuulleen.
Pyyhi ennen nimeni
kirjastasi, Herrani.
Nyt en, Herra, päästä sua:
hoida heitä, auta mua.
Pigeon
Viestit: 884
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Tähän rukoukseen liityn myös!!
Vastaa Viestiin