Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mutta Jeesus sanoi: jättäkää kaikki omaisuudelle ja läheisenne ja seuratkaa minua.

Helpompi on köyhän tuo toteuttaa kuin rikas joka ei halua irti päästää mammonan kulmasta.
Jeesus sanoikin että rikkaan on vaikea löytää taivaaseen.
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minuakin sanottiin Piafralaiseksi lapsena olin niin laiha ja heikko. Sairastelin aina ...
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sinettisormus kirjoitti: 24 Kesä 2020, 18:48 Mutta Jeesus sanoi: jättäkää kaikki omaisuudelle ja läheisenne ja seuratkaa minua.

Helpompi on köyhän tuo toteuttaa kuin rikas joka ei halua irti päästää mammonan kulmasta.
Jeesus sanoikin että rikkaan on vaikea löytää taivaaseen.
Kyllä sitä olen nyt tänä vuonna yrittänyt opetella kun aikaisemmin on vain mielessä ollut ne muut Raamatun paikat että "omaisista pitää huolehtia eikä hyljätä "jne. ELi aina on loputtomasti toivonut että ehkä tämä mun kiltteys toisi niitä lähemmäs uskoa mutta oikeasti ne vain halveksii sitä kiltteyttä ja se taas liittyy siihen että totuus ja faktat on pakko alkaa tajuta ja hyväksyä eli erota niistä jotka halveksii vaikka olisivat kuinka omaisia.

Mutta nyt en tiedä mihin päin etenen kun rahat on oikeasti niin vähissä että pakko edetä johonkin päin. Olen lahjoittanut pari huonekalua pois jotta muutto olisi vähän halvempi ja helpompi mutta en silti tiedä mihin mennä. Jos rukoilisitte sen puolesta että selviäisi. EN halua taas eksyä johon väärään valintaan eikä vanhemmiten jaksa koko ajan muuttaa kun mikään kaupunki ei halua minua "jäsenekseen" eli töihinkään. :cry:
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sinettisormus kirjoitti: 24 Kesä 2020, 18:51 Minuakin sanottiin Piafralaiseksi lapsena olin niin laiha ja heikko. Sairastelin aina ...
Kamalaa...

mä taisin olla "lauta" ja joskus sain kuumekohtauksia ja jotain sydänkohtauksiakin , eli kyllä muakin on hengiltä yritetty saada monesti. Se on Jumalan ihme senkin suhteen että on tänään elossa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon Sinettisormuksen kanssa samaa mieltä, että sun pitäisi jättää tuo kaikki taakse. Anna se Herran harteille ja sano, että tee minusta jotakin uutta. Muuten vaan pyörittelet noita asioita loputtomiin päässäsi, eikä se johda mihinkään.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ei ole kukaan niin syvällä ... ettei siellä Jeesus ois. 💖👑💖
Nöyrinä käymme Hänen eteensä, Hänen rakkautensa piiriin.
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eero kirjoitti: 24 Kesä 2020, 19:00 Oon Sinettisormuksen kanssa samaa mieltä, että sun pitäisi jättää tuo kaikki taakse. Anna se Herran harteille ja sano, että tee minusta jotakin uutta. Muuten vaan pyörittelet noita asioita loputtomiin päässäsi, eikä se johda mihinkään.
En mä niitä mielestäni pyörittele päässäni mutta tässä ne nyt vaan tuli mieleen kun tuli puheeksi. Jos puhuu menneisyydestä niin minkäs sille mahtaa että se on sellainen. Täytyy sitten lopettaa kokonaan puhe elämästä ja historiasta.

Onko jokin asia mistä mä saisin puhua?
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ole oma itsesi. Koen että tämä on samalla terapeuttista kun saat avautua omana itsenäsi. Ehkä tämä kasvattaa meitä muitakin, sisaruuteen.
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meidän tulee osata kohdata myös vaikeita asioita.
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

kyllä oli, kiitos Sinetti.
Nuo muut luulee että ihminen yksin itsekseen kykenee paljonkin parantelemaan itseään ja sitten kertomaan heille mukavia ajanvietteitä.
kokeilkoot ensin itse sitä parantumista eristyksissä kuukausia ja kertokoot sitten kuinka mukavaa se elämä on.
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Mutta kiitos vielä Sinetti välittämisestä ja huolenpidosta. täytyy nyt pitää taukoa tässä kirjoittelussa. Siunausta..
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakastetaan toinen toisiamme, kantaen, tukien.
Meillä kaikilla on omat vaikeat hetkemme ja Jeesus kantoi meidät niiden yli.
Ehkä tässä hetkessä olisi hyvä paneutua Matt. 25. sanomaan. Se on minulle Raamatun tärkeimmistä kohdista.
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Älä lähde ... taas .. älä. 😔🙁😢😭
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, hyvää tässä tarkoitin, että pääsisit tuosta menneisyyden painolastista eroon.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ei se ole kuin tauko. 😊
En lähde ovet paukkuen. 🤗

Mutta nyt vielä tuli mieleen, että tämän takia ymmärrän mikä kauheus on tämän päivän köyhissä lapsiperheissä, joita hallitus teeskentelee auttavansa.
Heidänkin lapset kulkee pakkasessa pelkissä veryttelyhousuissa ja verta vuotaa nenästä vitamiinin puutteen takia. Ei ole Suomi sivistynyt sitten mun lapsuuden jolloin itse sain sydänkohtauksen ravinnon puutteen takia.

Joten jos riehun köyhien puolesta niin riehun nimenomaan noiden lastenkin puolesta.
Mutta lienee turhaa koska rikkaat firmat pitää pelastaa ensin. Ehkä joku lapsi elää vielä sitten kun ne firmat ovat ensin voittaneet miljoonia ja voivat palkata jonkun yksinhuoltajankin.
Maaret

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eero kirjoitti: 24 Kesä 2020, 19:22 Joo, hyvää tässä tarkoitin, että pääsisit tuosta menneisyyden painolastista eroon.
Mä yritän päästä menneisyydestä eroon heittämällä roskiin tavaroita jotka liittyy siihen enkä koskaan pidä päiväkirjaa sen takia ettei mun menneisyydestä jää mitään jälkeä.

Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Kukin on kuitenkin kokemustensa muovaama persoona. En muutu rohkeaksi menestyksekkääksi puhujaksi tuosta vaan jos menneisyys on mikä on. Puhumaan oppii jos puhuu mutta ei opi jos ei puhu. Siksi mua ei uskota edes yliopistotutkinnon omaavaksi henkilöksi koska en osaa puhua enkä kirjoittaa sivistyneesti. Nuo tavat oppii valitettavasti vain jos saa puhua ja kirjoittaa sivistyneiden kanssa ajoissa ei vasta vanhana kuten nyt.

Tyhjästä on paha nyhjästä vaikka sitäkin lapsuudessa vaadittiin, nimittäin on osattava kaikenlaista mitä ei koskaan opetettu. Mutta se menee taas siihen surkeaan historiaan joten se siitä. 😊
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 24 Kesä 2020, 19:05 Ole oma itsesi. Koen että tämä on samalla terapeuttista kun saat avautua omana itsenäsi. Ehkä tämä kasvattaa meitä muitakin, sisaruuteen.
Viestejä sateli lopuillasta niin kiivaasti, että ei tainnut kukaan huomatakkaan tämän päivän kiitosaihetta.... ?? :D :D :D

Juuri tämä viesti oli Sinettisormuksen 10 000.viesti foorumilla !!!

Kiitos Sinetti että olet ollut lyhdynkantaja ja ilopilleri palstalle ! Ilman sinun "kynääsi" foorumi olisi ollut paljon elottomampi.

Vaikka moni muu olisi ollut väsynyt, ja "kirjoituslakossa", eli ei olisi olut mitään sanottavaa, niin sinun aktiivisuutesi on voinut luottaa. ;) :)

Harmi, kun noissa hymiöissä ei ole täytekakkua, sen olisin tähän viestiin halunut liittää !

Koetappa nyt Sinetti puhaltaa sammuksiin tuon virtuaalikakun 10 000 virtuaalikynttilää !

Onneksi olkoon ! Näytät silti edelleen nuorelta !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Onpa mahtavaa! AO:n sanoihin on helppo yhtyä. Täältä kanssa rutkasti Onnea ja Siunausta Pi_On ottaman hienon kuvan ja tämän Raamatunpaikan kera!

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.

kirsikkapuu.jpg
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olipa ihana herätä tähän aamuun!
Rukous hetkessä näin kuvan, jossa oli valtava juhlapöytä ja se oi täynnä juhla tarjottavaa, täytekakkuineen! Sitten juhlapöydän ylle syttyi kynttilä!
Ehdin jo miettiä mitä tuo kuva tarkoittaa ja vastaus tuli eteeni miltei heti, kun tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu?
Kiitos Jeesus! Sinäkin taisit olla minua onnittelemassa tästä juhlahetkestä täällä. Näytit taas sen ihanan huumorin tajusi ja halusit iloita näin kanssamme.
Täällä on tapahtunut paljon, iloa ja surua. On tullut ja mennyt ihmisiä. Ne ovat niitä kauniita kasvukipuja, joilla meistä hiotaan kauniita timantteja. 💍💍💍
Kiitän teitä kaikkia että olette jaksaneet minua. Ei minullakaan aina kaikki ole ollut niitä tähtihetkiä. ⭐⭐⭐
Tämä on sitten se 10.004 viesti. Mihin tämä minua ja meitä johtaakaan? Herra yksin tietää.
Kirjoitan näitä nyt täältä Kainuun erämaasta kännykän turvin, niin en saa teille kuvituksia niin kuin haluaisin, mutta katsotaan löytyykö sitä kakkua?
🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰 .... ja tuosta saa leikata lisää ..🎂 ... työmme jatkuu!

Olette Siunattuja Jeesuksessa Kristuksessa! 🕯 Hän on meidän valo, syttyköön tuo valo meidän kaikkien sydämiin!
( kuvitus sen mukaan mitä Herra tänään tarjoaa meille Juhlahuoneessaan, kuvassa jonka Hän näytti).💝👑💝
Kiitos teille, kakun kera.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Ella »

Onnea Sinettisormus minunkin puolestani! En osaa laittaa kuvia, mutta sydämmestäni iloitsen sinusta ja viesteistä.
Sain tämän sanan paikan.
Jesaja 43:18 - 19 Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.
Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, ja virrat erämaahan.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin