Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Angelicus

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Jumalan rauha Sinun sieluusi tulkoon ja yön lepo poistakoon kaiken ahdistavan. ”Vain yksin Jeesus, Hän mua auttavi”. Rukoilen.
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukoilen puolestasi ja rauha olkoon kanssasi!!
Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oot rukouksissa, veli.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rauhaa Uusiluomus ja Jumalan rakkaus olkon kanssasi. Olin itse kovan hyökkäyksen kohteena ja aloin katsomaan Kent Christmasin saarnoja you tubessa. Pyhä Henki toimii hänen kauttaan, ja sain avun, katso sinäkin. Ja pahat henkivallat mä sanon teille että jättäkää Uusiluomus rauhaan Jeesuksen Kristuksen nimessä ja maahan vuoteneen Jeesuksen veren voimassa
Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet Uusiluomus rukouksissani 🙇‍♀️👑💖
Jeesus Anna rakkaalle veljelle sinun rauhasi, sinun taivaallinen rauha.
Jumalan Sana on meidän turvapaikkamme. 📖💖👑
Hag. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot.

https://sinettisormus.blogspot.com/
Uusiluomus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kiitos että muistatte rukouksin on todella vakava tilanne ja pahat ihmiset perässä , huutaen Herran puoleen täällä olen ja eilisen yönkin rukoillut kiitos että jaksatte kantaa rukouksin tätä asiaa
Uusiluomus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Vanhurskaan rukous voi paljon kun se on harras , Jumala on ainut joka voi minut tästä asiasta vapauttaa ja laittaa stopin ja päätöksen tälle asialle , jota olen jo kaksi vuotta rukoillut
Ella

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilen puolestasi.
Gal 6:2 Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Rukoilen, Jeesuksen nimessä🙏 Jumala taistelee puolestasi, Uusiluomus.
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Voi rakas Jeesus, kiitos avustasi jonka sain perjantai-lauantai välisenä yönä. Perjantai iltaisin kaikki saatanan
omat ympäri maailman rukoilee yhdessä saatanaa tuhoamaan kristityt ja olin yöllä kovissa fyysisissä kivuissa. Kipu oli todella kovaa. En saanut nukuttua, yritin ajaa pahoja henkivaltoja käskemällä niitä pois kimpustani, mutta en onnistunut. Kun rukoilin sitten auta Jeesus, niin silloin tapahtui. Kaikki kipu lähti täydellisesti. Kiitollisena sain käydä nukkumaan.
Rukouspyyntö Suomelle ja maailmalle;
Olen rukoillut pitkään että Jeesus tuhoaisi tämän pahan valta eliitin voiman ja vallan ympäri maapallon. Kaikkien näiden korkeimman rahan tahon maailmanvaltiaiden, päättäjien vallan ja voiman, näiden jotka tekevät ja haluavat pahaa ja tuhoa ihmiskunnalle, Nämä tekevät sitä pahaa mitä tahtovat ja haluavat tappaa miljardeja ihmisiä. Nämä huipulla olevat maailmanvaltiaat käskyttävät koko maailmaa, vallallansa määräävät eri maiden valtiotkin tekemään heidän tahtonsa mukaan. Heille ei mikään riitä.
Auta meitä rakas Jeesus Suomessa pääsemään vapaaksi pahan vallasta. Auta muitakin maailman valtioita vapautumaan. Meillä ei ole ketään muuta auttajaa. Lopeta näiden pahojen ihmisten pahat touhut, Sinulla on keinot ja konstit, Sinulle on kaikki mahdollista. Kuule meitä. Tämä on se iso käärme Suomen yllä jonka joku on nähnyt.
Sinettisormus
Viesti:

Amen Marie.
Kiitos Jeesus että ole kilpemme ja turvasatamamme. Kiitos että saamme Sinun siipiesi suojassa asustaa.
Hag. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella »

Amen!
Mark: 16:17 Nämä merkit seuraavat niitä jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia.

Totisesti Jeesuksen nimessä on voima. Ja pahuuden henkivallan täytyy silloin väistyä.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus
Viesti:

Amen Ella.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Rukoilen, että Herra suojelisi tätä kansaa ja herättäisi sen valvomaan, että tuo käärme ei pääsisi maahan asti! Herra, Sinun nimessäsi on totisesti voima, joka ajaa käärmeen pois sekä meidän henkilökohtaisista elämistämme että koko kansasta. Tule Herra Jeesus ja aseta asiat kohdilleen, Sinun Hyvän Tahtosi mukaan, Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! (Kirjoitin jo aiemmin, mutta kirjoitusta ei näykkään täällä?) joka tapauksessa mukana rukouksessa. Rukouksessa suomen puolesta(ja koko maailman). Avaa päättäjiemme silmät ja korvat totuudelle ja anna heille viisautta ja voimaa taistella tuota käärmettä vastaan. Tapahtukoon Isä sinun tahtosi ja tulkoon sinun valtakuntasi!!
Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Amen. Rukouksessa mukana. Uskollinen Jumala, sinulla on valta ja keinot, joita minä en tunne mutta saan luottaa niihin.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Vastaa Viestiin