Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Uusiluomus
Valvoja

Re: Rukoukset joihin ei omaa ketjua 2

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kiitos aihe Herralle että tuli yhdestä asiasta syyttämättä jättämis päätös ( törkeä ampuma-ase rikos) , suuri ilo että sain armon myös oikeudessa , jatketaan rukoilua kaikkien meidän asioiden puolesta ja kaikki kunnia Jumalalle joka on armossaan suuri
Uusiluomus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Ja toinen kiitos aihe että suuret ulosotto velat on vanhentuneet, ja sain maksettua koko ulosoton (155€) pois ja nyt ekaa kertaa 10 vuoteen on tuokin puoli kunnossa
Atsalea

Viesti Kirjoittaja Atsalea »

Jes, Hienoa!! Kiitos Herra, että autat kaikissa asioissa, itse kunkin elämässä! Kiitos ja ylistys Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle!
mä taimi olen sun tarhassas ja varten taivasta luotu,
Sun armollisehen huomahas jo syntymästäni suotu.
Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra auttaa omiaan. Kiitos Jeesus että olet auttanut tätä ihanaa Uusiluomus veljeä selviytymään.
Hag. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot.

https://sinettisormus.blogspot.com/
Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Suomessa on 286 042 yritystä (Tilastokeskus, Yritysrekisteri 2018) pois lukien maa-, metsä- ja kalatalous. Ne työllistävät 1,4 miljoonaa ihmistä ja tuottavat veroja, joilla maksetaan palveluita kaikille. Yrityksistä 93 prosenttia on alle 10 hengen yrityksiä.

Koko 2000-luvulla uudet työpaikat Suomessa ovat syntyneet pieniin ja keskisuuriin yrityksiin. Vuosina 2001—2018 pk-yritykset loivat työpaikkoja yli 150 399 hengelle. Näistä työpaikoista 87 516 syntyi alle 50 hengen yrityksiin.

Yrityksistä alle 10 työntekijän yrityksiä on 265 894 eli 93 prosenttia eli niitä, jotka pitävät Suomen taloutta yllä työllistämällä joko yksinyrittäjän ja muutaman työntekijän. Pienyrityksiä on 16 498 (5,8 %) eli niitä joissa on alle 50 työntekijää, keskisuuria 2 995 (1,0 %) eli niitä joissa on 50-249 työntekijää ja suuryrityksiä 655 (0,2 %) eli niitä joissa on yli 250 työntekijää.

Minä rukoilen yritysten, yrittäjien, työntekijöiden ja työtä vailla olevien puolesta. Ruoka, palvelut, lämpö, tiet, infra ynnä muut eivät synny tyhjästä ja kädet sylissä odottaen. Työnteko ja palvelu on Kaikkivaltiaan Jumalan tahto. Se voidaan tehdä joko siunaten tai kiroten Niin uskovat kuin ei-uskovat tarvitsevat kaikki samoja palveluita samoilta yrityksiltä, ei ole automaattia tai omaa portaalia toiselle tai toiselle. Tarvitaan tiet, kaupat, rakentajat ynnä muut.

Mutta on totta, että meidän järjestelmä on myös rikki. Siinä on ihmisen tekemä valuvika, joka tarvitsee Kaikkivaltiaan Jumalan korjaava kättä. Korjausta on rukoiltava, pyydettävä ja tehtävä nöyrästi työtä parannuksen eteen. Ja se alkaa rukouksella.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Aamen.

Ja, kiitos täsmätiedoista. :)
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.
Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Vaikka tässä on jo sanottu kaikkea mahdollista, niin anteeksianto on varmasti se tärkein asia mitä Herra meiltä edellyttää, se kuuluu Lähimmäisenrakkauteen Kristuksessa. Anteeksiantoa kaikkiin suuntiin. Me rikotaan koko ajan toinen toisiamme vastaan kaikilla mahdollisilla tavoilla, koska olemme ihmisiä, mutta se tekee meistä myös erilaisia, jos uskovina pystymme antamaan anteeksi. Silloin myös meidän Taivaallinen Isämme antaa meille anteeksi.

Oli nämä korulauseita tai ei niin se on Jumalan Tahto meitä kohtaan ja jos sen ihmiset toteuttaisivat, niin tämä maailma olisi Hänen Tahtonsa mukainen paikka. Mutta ei ole, ollaan uskovina Yhtä, niin kuin Herra kehoittaa, silloin ei vihulainen pääse väliin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Profiilini on näköjään vielä täällä vaikka pyysin sen poistoa. Kiitos kaikille jotka ymmärtää köyhiä ja ottaa osaa uskovien kärsimyksiin.
Jollakulla on kummallinen käsitys anteeksipyynnöstä, että se jotenkin täytyy ansaita? En ymmärrä tällaista ajatusta ollenkaan mutta uskomme lienee siksi aivan erilaista.

Mielestäni ihminen saa pyytää anteeksi jos kokee tehneensä väärin ja toinen osapuoli (jos on Jeesuksen seuraaja) antaa anteeksi sanomalla "saat anteeksi". Ei siinä tarvitse miettiä onko joku oikeasti rikkonut ja kuinka paljon vaan kristillisyyteen kuuluu antaa anteeksi kuten niin paljon täälläkin sitä saarnataan. Mutta toki se on normaalia muissa uskonnoissa ja psykologioissa että anteeksi pyyntö ja anto on jotain väärää ja omituista. Ja siksi sitä ei harrasteta. Mutta outoa on että se on noin vierasta myös ns "uskovien" piirissä.

Mutta ei se mitään , annetaan asian olla. Ymmärrän tästä vain sen että uskomme on erilaista ja olkoon se niin.
Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä on hyvää, asu maassa ja noudata totuutta.
Sinettisormus
Viesti:

Anteeksi anto/ pyyntö on varmasti ihmisen vaikeimpia asioita. Siinä nousee ylpeyden seinä vastaan.
Mutta kun sen tekee, putoaa valtava taakka harteilta ja sielu kevenee ja saa levon.
Hag. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot.

Maaret

Sinettisormus kirjoitti: 10 Heinä 2020, 14:53 Anteeksi anto/ pyyntö on varmasti ihmisen vaikeimpia asioita. Siinä nousee ylpeyden seinä vastaan.
Mutta kun sen tekee, putoaa valtava taakka harteilta ja sielu kevenee ja saa levon.
Niinpä, mä opin sen tärkeyden ja hyvyyden jo heti uskoon tultuani ja siitähän on kyse evankeliumissakin joten mulle se on ollut ihan normaali osa elämää. Mutta onhan se outoa että saarnataan "antakaa anteeksi" mutta pyytäminen on hirveä kauhun paikka. Todella outoa.

Mutta toisaalta ehkä ne pelkää pyytämistä koska voi käydä kuten tässä kävi mulle ettei pyyntöä noteerattu ja siitähän minäkin loukkaannuin.
Ei se niinkään loukkaa jos ei osata sanoa "saat anteeksi" vaan se loukkaa mikä on toiminta aina seurakunnissa : olet ilmaa.
Ja se on osasyy miksi en enää käy seurakunnissa. En enää jaksa olla ilmaa. Koska se hengellinen yhteys on kuvitelmaa niin sen kuvitteleminen on helpompaa videon välityksellä kuin ihmisten keskellä. Toki en tarkoita että Hengen läsnäolo olisi kuvitelmaa vaan se saarnattu aihe "olemme perhettä".

Eikä tämäkään ole tuomiota vaan oikean elämän ja seurakuntatilanteiden kuvaus. Mutta jos kaikki ei koe sitä niin se ei tarkoita ettei sitä tapahdu.
Siis, rupesin taas turhaan selittelemään,,, joten se siitä. En valitettavasti ole yksin oppinut muunlaista keskustelutyyliä kuin selittelyn. Seinien kanssa on vaikea harjoitella sosiaalista keskustelua. 😊
Sinettisormus
Viesti:

Ymmärrän Maaret täysin. Olen saanut käydä läpi myös tuon koulun. Monasti olen pyytänyt anteeksi saamatta vastakaikua.
Myös omassa perhe elämässäni opin antamaan anteeksi minua hyvin loukkaavan asian.
Ymmärsin, että se mitä tuon toisen synnin kautta minulle tehtiin ei tulisi olemaan minun syntitaakkani vaan sen, joka sen teki. Annoin anteeksi, vaikka en tiennyt oliko sille vastaan ottoa. Oloni keveni tuon jälkeen ja se ettei toinen tunnusta tekoaan, ei ollut enää minun murheeni. Vapauduin siitä kaikesta.

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Voitteko rukoilla mun mahaongelmien puolesta että parantuisin. Kiitos
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Okei veli! Olen mukana
Sinettisormus
Viesti:

Rukoilen puolestasi, rakas katso7 veljeni. Olet päivin mielessäni ja sydämessäni ja rukouksessani. Olemme käyneet yhdessä valtaisan taistelun ja se teki sinusta hyvin tärkeän veljen minulle.
Kannan sinut Jeesuksen Kristuksen, hoitopöydälle. Maailmasta ei löydy Hänen veroistaan parantajaa, pelastajaa eikä vapauttajaa.
Kiitos Jeesus että Sinä parannat katso7 maha vaivat. Tapahtukoon Sinun hyvä tahtosi ja suunnitelmasi tässä asiassa.
Amen.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa, veli!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Auta, Jeesus, Katso7aa.
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Jeesus parantajistamme parhain, kuule rukouksemme, paranna katso7 vatsaongelma! Kiitos! <3
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Jeesus rakas, kosketa Katso7 vatsaa parantavalla kädelläsi ja vapauta hänet kaikista kivuista. Sinulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä ja ihmislasta Sinä rakastat. Kiitämme Sinua Vapahtajamme, Pelastajamme, Ylimmäinen Lääkäärimme avusta. Aamen
Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Mukana rukouksessa. Herra, anna sinä apusi.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Angelicus

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Rukoilen myös apua vatsavaivaasi. Jatkan asiasta ruokaketjussa, koska vatsavaivat ovat yleisiä nykyään.
Vastaa Viestiin