Viesti
Kirjoittaja Sinettisormus » 31 Touko 2020, 13:27
Olen joskus nuoruudessani saanut myös noita "halvauksia", pari kertaa, koin että irtauduin kehostani, mutta nyt ne ovat poistuneet.
Nuorena tuli katsottua noita manaajia ja muita kauhu ohjelmia, mutta sitten tuli se hetki kun lopulta ymmärsin, että niiden kautta juuri pidin niille ovea auki, nillä oli jalka vahvasti oven raossa ja niiden oli valta tulla ja mennä mieleni alueella.
Minun vain täytyi itse tehdä vahva päätös, lopettaa niiden katsominen ja kokeminen.
2009, Jumala asetti minut vuoden kestävään pelko kouluun ja öisin demonit yrittivät minua peloitella jos miten ja minä vain hoin että Jeesuksen Kristuksen nimessä, poistu! Minä tiedän kuka sinä olet. Jeesus Kristus on minun Herrani. Sitä hoin hokemistani, kunnes vuoden päätteeksi koin ahaa elämyksen, eikä tuo enää ollut vain tyhjää hokemista, vaan aloin uskoa sen todeksi. Todeksi, että Kristuksen omana, on aivan sama miten ne yrittää pelotella ja valehdella, ei minulla ole mitään pelättävää, vaikka vieressä kuinka paukuttavat.
Tämä kuuluu kaikki kasvuun, jos vain pidät kiinni Jeesuksesta.
Olen tästäkin kertonut tuolla blogissani alkumetreillä ja jo lapsuudessa saimme kokea "kummittelua", joka sekin on saatanan tyhmää valetta!
Hag. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot.
https://sinettisormus.blogspot.com/