Ystäväni puolesta esirukous pyyntö

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Ystäväni puolesta esirukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ystäväni Marita, pyysi minua kirjoittamaan myös teille muille, että yhdessä rukoilisimme hänen puolestaan. Hän on yksin asuva, uskova vanhempi naisihminen, hän kokee itsensä kovin yksinäiseksi, muutettuaan Lahteen. Nyt hän toivoo saavansa asunnon Orimattilasta, jossa olisi enemmän vanhoja tuttuja ja sukulaisiakin. Hän on myös sairastellut ja kerran käynyt aivoinfarkti, joten ei terveyskään ole kovin hyvä, mutta pärjää vielä kotona. Sanoikin, että kun nuo jalat tulisi paremmiksi, että pystyisi enemmän käymään esim. kokouksissa. Marita on minun jokapäiväisissä rukouksissani, mutta olisi ihanaa jos saisimme tähän lisää rukousapua, tätä Marita pyysi minulta, että kirjoittaisin tämän pyynnön hänen puolestaan.
Kiitos teille, jotka otatte tämän asian sydämellenne. Olette Siunatut, Jeesuksessa Kristuksessa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ystäväni puolesta esirukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Otamme ruokusaiheen vastaan ja pyydämme tälle sisarelle kaikkea sitä mistä tuossa puhuit, terveyttä ja vointia jotta voisi nauttia seurakuntayhteydestä. Monille ihmisille se on erittäin tärkeä ja jopa ainoa henkireikä. Ei ole turhaa tämä rukouspyyntö.

Olen rukouksessa mukana. Halleluja, Herramme Jeesus Kristus on suuri lääkäri ja kipujemme parantaja!
näkymätön ninni

Re: Ystäväni puolesta esirukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

-jarmo- kirjoitti:Otamme ruokusaiheen vastaan ja pyydämme tälle sisarelle kaikkea sitä mistä tuossa puhuit, terveyttä ja vointia jotta voisi nauttia seurakuntayhteydestä. Monille ihmisille se on erittäin tärkeä ja jopa ainoa henkireikä. Ei ole turhaa tämä rukouspyyntö.

Olen rukouksessa mukana. Halleluja, Herramme Jeesus Kristus on suuri lääkäri ja kipujemme parantaja!
Aamen!
Sinettisormus

Re: Ystäväni puolesta esirukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaikille teille esirukoilijoille siunaus:

Herran siunaus

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille
ja olkoon teille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne
ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
Vastaa Viestiin