Rukoilkaa puolestani

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Maaret

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kyllä Atsalea.
Vaikka mäkin olen köyhä (nytkin rahaa3€/2viikoksi, pitää taas turvautua luottokorttiin ruokaostoksissa) niin silti pelkäisin saada vaikka hyvää palkkaa ja muuttua ylimieliseksi kuten muut rikkaat.
Maaret

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ymmärrän sinuakin Eero. Juuri tuo puhetyyli helposti tulee kun on joutunut ryhmien ulkopuolelle eikä osaa siksi toimia osana ihmisjoukkoa. Latelee vain faktoja tilanteen pelastamiseksi.
Juuri sitä meinasin tuossa omassakin kauppakeskustelussa. Nainen kysyi minulta jotain ja vastasin kylmät faktat. Se vaatii kovasti panostusta, että oppisi sitä "small talk" ia että kohtelian sanakääntein muotoilisi lauseensa ystävällisiksi..... uskon että monet ovat oppineet sen vanhemmiltaan lapsena kun heille on puhuttu sydämellisesti. Minun perheessä ainoa puhetyyli oli huuto ja raivo ja viha ja tappelu 😖
Maaret

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Minulla näppäimistön hymiöt löytyy tuosta alariviltä mustan hymiönaaman alta.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hei .. saatte harjoitella meidän kanssa ihan vapaasti. :D Kunha ei satuta ketään ja tiedän että ette. Olkaa omat itsenne. Ymmärretään että on arkoja ihmisiä joiden on vaikea ottaa kontaktia edes näin kirjoittamalla. :P ;)
Itse menen kanssa jäihin välillä kun huomaan että kommentointi menee liian kirjanoppinaisuudeksi.
En ollu koulussa koskaan hyvä. Nippa nappa selvisin sen läpi.
Olen opetellut että voin olla oma itseni ja jos menee liian vaikeaksi niin hiljenen. :lol:
Olikohan tässä mitään tolkkua? Mut yrittäkää kestää :lol:
Vastaa Viestiin