Rukouspyyntö!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
bitu

Rukouspyyntö!

Viesti Kirjoittaja bitu »

Taas rukousta tarvitsen rakkaat ystävät. Minulla on ollut paniikkihäiriö 16 vuotiaasta asti. Tänä kesänä koin että Jeesus vapautti minut tuosta hirvittävästä kahleesta. Pystyin taas matkustamaan ja koin valtavaa riemua siitä. Nyt kun minulla on tuo flunssa kierre ja poskiontelo tulehdus päällä niin on ollut tosi höntti olo, muistuttaa vähän tuota paniikkihäiriön tunnetta. Nyt pelkään että jos tuo tulee uudestaan ja kahlitsee minut. Pyytäisin nyt erityisesti rukousta niin että tuo paniikkihäiriön henki tai mikä se sitten on, irrottaisi otteensa minusta niin että pelkokin väistyisi. Kiitos rakkaat ystävät että jaksatte rukoilla puolestani.
Pigeon
Viestit: 889
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukouspyyntö!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukoilen asiasi puolesta ja vahvistusta uskoosi, että kahleet on katkaistu. Aamen.
sisar

Re: Rukouspyyntö!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Rakas sisaremme bitu. Kristus tuli vapauttamaan vangitut orjuudesta ja peloista. Hän on katkaissut valheen kahleet ja vapauttanut myös sinut. OIe turvallisella mielellä. Hän antaa Sinulle voimaa ja rohkeutta. Hänessä me elämme, olemme ja liikumme.

Joh 8:36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

Herra meidän elämämme Valtias. Tule ja poista Bitun pelot. Suojaa Bitu Sinun Pyhällä Verelläsi, ettei vihollinen voi juonitella ja syöttää hänelle uusia valheita. Kiitos, että Sinä autat meitä, jotka turvaamme Sinuun. Ylistys Sinulle Kristus, meidän Herramme ja Vapahtajamme!
jouko

Re: Rukouspyyntö!

Viesti Kirjoittaja jouko »

Minä muistan myös sinua rukouksissani.
Muista että Herra ei hylkää sinua vaikka pelko tuntuisi kuinka pahalta.
Olet silloinkin Hänen turvallisissa käsissä.
Juhani

Re: Rukouspyyntö!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Katso suoraan Herraan Jeesukseen ja kuule mitä hän sanoo sinulle! Rukoilen puolestasi ja myös koko yhteisen seurakuntamme puolesta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4808
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukouspyyntö!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen myös puolestasi Bitu ja ssamalla meidän kaikkien. Vaikka se onkin ihmiselle luontaista, Herrassa meidän ei tarvitse pelätä, Hän antaa meille Rauhan kun turvaamme yksin Häneen. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Rukouspyyntö!

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Olet rukouksissasi Bitu.Jeesus vie asiasi voittoon ja hyvään päätökseen.Valo alkaa sinulle loistamaan.Ole siunattu Jeesuksen valtavassa nimessä.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukouspyyntö!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Minulle tapahtui ihmeitä kun en keskittynyt pyyntöihini vaan etsin Jumalan vanhurskautta ja hänen valtakuntaansa. Rupesin saamaan vastauksia. Minulla oli hirveä miespelko monta kymmentä vuotta.En rukoillut asian puolesta mutta yhtäkkiä pelko otettiin pois ja en pelkää enää miehiä niin kuin ennen joskus olin aivan hiessä asia johtui lapsuudestani. toki rukouspyyntöjä saa esittää rukoilen bitu asiasi puolesta. Äläkä vaan rukoile jos se on sinun tahtosi. Et sitä varmaan tee mutta jotkut heittää sen jossin joka paikkaan. Et pelkää mitään käyt nukkumaan kuin nuoei jalopeura vai miten siellä Jobissa jotenkin sanotaan.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin