esirukouspyyntö

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
näkymätön ninni

esirukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Voisitteko rukoilla äitini puolesta! On nyt sairaalassa kirurgian päivystyksessä; muutos maksassa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: esirukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra, Siunaa ja suojele Ninnin äitiä ja lievitä epävarmuutta. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: esirukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja sisar »

Herra armahda ja anna apusi sitä tarvitsevalle! Tapahtukoon Sinun tahtosi.
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: esirukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rukoilen äitisi puolesta. Herra siunatkoon äitiäsi!
3 Joh 1:2 Rakkaani minä toivon sinulle että kaikessa menestyt ja PYSYT TERVEENÄ niin kuin sielusikin menestyy.
Hebr 6:19 Se toivo meillä on ikään kuin sielun ankkuri varma ja luja joka ulottuu ESIRIPUN SISÄPUOLELLE ASTI
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: esirukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos kaikille jotka rukoilette äitini puolesta!

Kiitos erityisesti rakas veljeni Katso7 noista ihanista Sanan paikoista!

Kiitos Taivaan Isälle teistä kaikista veljistä ja sisarista Jeesuksessa Kristuksessa!
Olematon

Re: esirukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Tuli tämmönen leikkimielinen ajatus mieleen, kun pyydän pelastusta kaikille joka ikinen päivä, niin siitä tulis aika voimakas jos muut tulisivat joka päivä mukaan.
näkymätön ninni

Re: esirukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Tapahtukoon Sinun tahtosi rakas Taivaan Isä tässä äitini tilanteessa!

Tämän päivän päivittäishartauskirjan teksti puhutteli tänään:
Minä ajattelin: En enää saa nähdä Herraa elävien maassa, en enää katsella ihmisiä maailman asukkaiden parissa. Kuin paimenen teltta minun majani puretaan ja viedään pois. Kuin kutoja minä olen kiertänyt loppuun elämäni kankaan, ja nyt minut leikataan loimilangoista irti.
Jes. 38:11–12

Sairas kristitty rukoilee Jumalalta apua ja parantumista, jos vaikka se olisi Jumalan hyvä tahto. Kuoleman sairas rukoilee samaa, jos mahdollista, vielä palavammin. Kuolema silmien edessä voi olla vaikea pyytää Jumalan tahdon toteutumista, kun oma tahto elää on niin palava. Jumala voi toki parantaa ja nostaa jopa kuolinvuoteelta. Jos uskomme Jumalaan, joka on tehnyt taivaan ja maan, mikä ihme olisi hänen parantavan kätensä kosketus. Vaikka joissain tilanteissa se on kovin vaikeaa, on hyvä rukoilla Herran tahdon toteutumista. Jumala voi antaa lisää elinaikaa, kuten kuningas Hiskia sai elää viisitoista lisävuotta. Mutta Hiskian tai hänen johtamansa kansan kannalta lisävuodet eivät avautuneet siunauksena. – Mekään emme tiedä, onko parempi päästä Jumalan ihmeelliseen lepoon taivaaseen vai saada hetki lisää elinaikaa. Painamme siis päämme ja pyydämme nöyrästi: ”Tapahtukoon sinun tahtosi, Jumalamme.”
Teksti on Juha Vähäsarjan hartauskirjasta Joka päivä huolta vailla.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: esirukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, voimia ja siunausta tilanteeseesi, sekä sinulle että äidillisesi ja kaikille joita se koskettaa. Herrassa oleva saa nähdä Jumalan kasvot kun siirtyy iäisyyteen, eikä tarvitse odottaa Ruumiin Lunastusta täällä. Se on varmasti riemullinen jälleennäkemisen hetki meille kaikille, vaikka suru maan päällä olisikin kova.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin