Viisauden ja Totuuden sanoja

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
sisar

Viisauden ja Totuuden sanoja

Viesti Kirjoittaja sisar »

Shalom sisaret ja veljet!

Pyytäisin rukouksia, että Herra antaisi minulle vielä tänä iltana sanat, jotka avaisivat erään sokean vanhahkon miehen silmät ja korvat. Voi Herra, ei voimalla eikä väellä vaan SINUN hengelläsi. Koen vahvasti, että nyt on "viimeinen mahdollisuus". Hänen puolestaan olen rukoillut monia, monia vuosia päivittäin. Herra, auta minua. Anna minulle SINUN SANANSI, ei minun. Herra auta ja armahda!

-sisar
Sinettisormus

Re: Viisauden ja Totuuden sanoja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus, että olet kanssamme rukouksien hetkellä ja kuulet meidän huolemme. Kiitos että Sinä johdatat ja ohjaat tätä vanhustakin sinun tiellesi, josta löytyy iankaikkinen totuus!
Amen.

(Apt 26:17,18) Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
18. avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Viisauden ja Totuuden sanoja

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rukoilen uskosssa ettähänestä tulee vielä Jumalan ystävä niin kuin Aabrahamista ja hän saa kantaa pajon hedelmää. Ylistystä!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
sisar

Re: Viisauden ja Totuuden sanoja

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos rukouksista.

Uskon että Herran Sana ei tyhjänä palaa! Sanat on kylvetty, Herra antakoon kasvun ja pelastuksen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4816
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Viisauden ja Totuuden sanoja

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra varmasti antaa sanat ja on ne jo antanutkin, ennen kuin edes pyysit niitä. Siunausta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin