voisitteko rukoilla

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja katso7 »

asian johon haluan vastauksen Herra Isämme tietää. Hän antaa mitä vanhurskaan sydän halajaa. Rakastan maaseutua ja viljaa vainioita!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
sisar

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja sisar »

katso7 kirjoitti:asian johon haluan vastauksen Herra Isämme tietää. Hän antaa mitä vanhurskaan sydän halajaa. Rakastan maaseutua ja viljaa vainioita!
Herra, Sinä olet Viisaus ja Ymmärrys. Sinä tiedät veljemme katso7:n kysymyksen, kiitos että Sinä annat vastauksen ajallaan. Herra, tapahtukoon Sinun tahtosi tässäkin asiassa. Siunaa rakasta veljeämme!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen että saat vastauksen ja Herra kyllä sen antaa ajallaan kun puhtain sydämin pyytää. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Herralle teistä sisaret! Yhdistyneessä rukouksessa on valtava voima!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet rukouksessani.
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rakas Sinettisormus minulle olet kansojen äiti Saara(mun lempinimi sulle) kiitos että rukoilet.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos , sinä katso7 veljeni, olet niin rakas ja kovan koulun käynyt. Riemuitsen sinusta! Taisit nostaa minut liian korkealle jalustalle , mutta se toisaalta kertoo jotain sinusta ... :P
Yksityisviestissä kerroinkin enemmän tuosta rukous pyynnöstäsi. Siunausta sinulle veljeni!
Sinettisormus

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
http://scontent.cdninstagram.com/t51.28 ... NA%3D%3D.2

Olet maamme armahin ... https://www.youtube.com/watch?v=41YJC5lgIZE

1. Olet maamme, armahin Suomenmaa,
ihanuuksien ihmemaa.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan
kodin tahtoisin nostattaa.

2. Kodin ympäri viljavat vainiot
kalarantoja kaunistais,
Jalon kansan kuntoa laulelmat
yli aaltojen kuljettais.

3. Saisi kuulla maailma kummakseen,
miten täälläkin taistellaan,
pyhän, kauniin, oikean voitollen
ilojuhlina riemuitaan.

4. Kuinka kansa, pieni ja köyhäkin
edistykselle uhria toi,
ihanteen, jalon aatteen alttariin
rovon viimeisen kantaa voi.

5. Kuinka uskaltaa sekä toivoa
tämä kansa on tohtinut,
vaikka vallitsi nälkä, kuolema,
valo maast' oli sammunut.

6. Tohti toivoa sekä voittaakin,
valon temmata soihdukseen;
omat laulunsa nostaa kuultaviin
ihanimmaksi oppaakseen.

7. Ja se kuinka nyt kuohuu nuoruuttaan
kuni kihlattu morsian.
Vapautta se häiksensä valmistaa
tulevaisuuden juhlahan.

8. Sitä varten kansa nyt kilvan käy
isänmaallensa uhraamaan,
valon liedellä nuoriso valmistuu
toivon-aikoja ohjaamaan.

9. Nosta, nosta jo henkesi kahleistaan,
satavuosia sortunut!
Kansa yksi on Suomessa, yhdellen
voiton arpa on langennut.

10. Työhön, työhön yhtenä kansana siis
rehellisehen, arvoisaan!
Saman maan, saman kansan onnellen
joka korsikin kannetaan.

11. Kuka kurja hylkien silmäilee
suuriarvoinen alhempaan?
Saman arvon, kunnian ansaitsee,
joka mies on paikallaan!

12. Kaikki, kaikk' ylös yhtenä miehenä nyt
Suomen onnea valvomaan!
Hetken työ tuhatvuosihin vaikuttaa,
isänmaahan ja maailmaan.[9]
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja katso7 »

mä kirjotinneilen yhteen sanomaani nettisivulleni kesäpäivä kangasalla ja toi sun laulus melko sama
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

KATSO7, veljeni ota SANA vastaan:

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.

13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kyllä todella sulla toimii Herran antama profrtian öahja kiitpkäämme yhdessä sinetistä. Tää on kyllä jo ihan ihmeelistä mutta meillä onkin Herra Sebaot johtajanamme. ja hän sanoo minä annan teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen valtaa eikä mikään ole teitä vahingoittava e sinuakaan sinetti Et eläenää sinä vaan jeesus sinussa sentähden tämä lahja sinusssa loistaa kuin tähti (Saara ne lapset synnytt olihan sillä mihellä titenki iso rooli kanssa jahden kauppa)
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja katso7 »

mistä toi uusi Jerusalem on logoksi ilmestynyt. mitä se mielestäsi tarkoittaa
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sinä rakas veljeni, katso7!

Tarkoittanet tuossa logossa olevaa paikkakunta kohtaa? On se siinä jo jonkin aikaa ollut, ehkä jostain viime keväältä? Ajattelin siihen sen lisätä. Ensin ajattelin laittaa samoin kuin Jarmolla, eli Taivaan Valtakunnan, mutta sitten muistin Ilmestyskirjan 21 luvun jossa enkeli näytti Uuden Jerusalemin ja siitä nousi että tuo on minunkin kotini, sinne minä halajan.
Eli tuo Sana puhukoon puolestaan:

Johanneksen ilmestys 21
1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
9. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".
10. Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,
11. ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi;
12. siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
13. idässä kolme porttia ja pohjoisessa kolme porttia ja etelässä kolme porttia ja lännessä kolme porttia.
14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
15. Ja sillä, joka minulle puhui, oli mittasauvana kultainen ruoko, mitatakseen kaupungin ja sen portit ja sen muurin.
16. Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.
17. Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ihmismitan mukaan, joka on enkelin mitta.
18. Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.
19. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,
20. viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.
21. Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
24. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.
25. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,
26. ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.
27. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

Amen!
olli

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja olli »

Sinettisormus kirjoitti:Tarkoittanet tuossa logossa olevaa paikkakunta kohtaa? On se siinä jo jonkin aikaa ollut, ehkä jostain viime keväältä? Ajattelin siihen sen lisätä. Ensin ajattelin laittaa samoin kuin Jarmolla, eli Taivaan Valtakunnan, mutta sitten muistin Ilmestyskirjan 21 luvun jossa enkeli näytti Uuden Jerusalemin ja siitä nousi että tuo on minunkin kotini, sinne minä halajan.
Niin, eiköhän asia ole niin että elämme uskossa eikä näkemisessä.

Sinetti on ajatellut asian mieletäni täysin oikein. Tätä maailmaa on jäljellä enää niin vähän, lieneekö edes mainitsemisen arvoista, koska me kaikki olemme JO NYT Uuden Jerusalemin kansalaisia, ei näkemisessä ihan just-nyt-vielä mutta uskossa KYLLÄ.

Laulun sanoin... "pian ja hyvin pian, me näemme Kuninkaan (3x), halleluja, halleluja, me näemme kuninkaan"...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Toivottavasti me kaikki näkisimme toisemme Taivaallisessa rakkaudessa mahdollisimman pian.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mä vaan ihmettelin kun kasoin yhtä asuntoa ja siinä on aina se paikka kartalla missä asunto sijaitsee niin se asunnon paikka ja oli kartalla Jerusalem. ei meillä ole täällä pysyväistä kaupungia vaan tulevaista me etsimme. sain muuten asunnon ja vieraaasta numerosta nainen väitti ennen sitä että oli saanut multa puhelun se oli uskovainen juttelimme ja se anto profetian sun on aika vata ovi sulkea se ja Herra avaa toisen oven. Olen löytänyt herralta asunnon kiitos sisaret ja veljet rukouksista,! Rakastan teitä Kristuksen rakkaudella!se on kuin maaseutua.
Eis e sitä varmaan tarkottanu et mun osoitteni on 1.10 alken Jerusalem kun muutan uuteen paikkaan vaan että niin kuin sinetti kirjotti logossaan Uusi Jerusalem kunpa saisimme jo olla ´Herran kanssa aina ja ikuiseti ei siellä kyneietä! vaan iloa ja riemua!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olisipa se uusi asuinpaikka kaikilla 1.10. tai vaikka ennenkin jo!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näen puita ja vihreitä nurmia. Muutto kesti 1h ja maksoi 30e ei voinut uskoa hintaa uskovainen joka järjestää muuttoja. Olen sapatinlevossa. asunto on mitä mahtavin. Kiitos sinetille sanasta ja muillekin esirukouksista. Menen nyt melkein 2 viikoksi hengelliseen vapaaehtoistyöhön haluan palvella Jumalaa en vain todistamalla myös käsilläni.
siunausta kaikille . Kiitos Jeesus! Ota minut kaikki mitä minussa on! Että tahtosi voisi toteutua. Ovet ovat avautuneet!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAAMEN!!! Siunattu olet sinä, rakas veljeni! Niin siunattu! Jeesus RAKASTAA Sinuaa! Lepää Hänessä ja mitä teetkään, näe vain Hänen kasvonsa!

Lähde Jumalan : https://www.youtube.com/watch?v=EThgJj8nOFs
Sinettisormus

Re: voisitteko rukoilla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vastaa Viestiin