Eheytyminen!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Vastustakaa perkeletää niin se teistä pakenee.sinetti kysy haluankosynnin päästön halaun ja luin sen viestin minkämijoitit synnin tunnustamosesta
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

KIITOS HERRALLE!!! SINÄ, katso7, ääneen tuon luit, että henkivallatkin sen joutui kuulemaan ja minä saan ääneen niille julistaa, että olet saanut KAIKKI, syntisi anteeksi, JEESUKSEN vuodatetun veren kautta! Sinunkin puolestasi katso7, tee parrannusta,älä syntiä enää tee!

Jeesus sanoi opetuslapsilleen; ”Ottakaa Pyhä Henki. Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.” (Joh.20:22-23) Synnintunnustuksen vastaanottaja voi rukouksen jälkeen laittaa kätensä siunattavan pään päälle ja julistaa hänelle synninpäästön ja siunauksen.

SYNNINPÄÄSTÖ

”Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän, Hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli. (Ps.34:19)

Jeesuksen Kristuksen käskyn mukaisesti ja Hänen valtuuttamanaan minä julistan sinulle Golgatan keskimmäisellä ristillä vuotaneessa veressä ja Jeesuksen siunatussa nimessä kaikki sinun syntisi anteeksi annetuiksi.

Poikani, KATSO7, Jeesus tietää, kuka sinä oikeasti olet, mutta minä kutsun sinua tällä nimellä, ole turvallisella mielellä! Kaikki sinun syntisi ovat sinulle Jumalan luona taivaassa anteeksi annetut Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.” Aamen.

SIUNAUS

Kaikkivaltias Pyhä Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua sekä täyttäköön sinun sydämesi ilolla, rauhalla ja Pyhällä Hengellä.

Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, Aamen.

Sinulla on nyt ”lunastus Hänen verensä kautta, rikko- musten anteeksisaaminen hänen armonsa rikkauden mukaan” (Ef.1:7) Veljeni, KATSO7, tervetuloa Elämäntielle!

T. Rakkaudella, hengellinen siskosi ja äitisi :P ; Sinettisormus.
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Usko, siis nyt olet todella KAIKKI syntisi anteeksi saanut, aivan KAIKKI!!! Olet uudesti syntynyt!
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo vanha evankelista, rukoillessaan minulle, hän itse tuli nostamaan minut tuoliltani rukoukseen, sillä hänellä oli minulle Jumalalta Sanomaa, että saan pelastuksen ja parannuksen armolahjat ja tulen pelastamaan ja parntamaan ihmisiä.
Hän kysyi saako tehdä minulle synninpäästön ja tottakai annoin ja kyllä Pyhä Henki tuossa hetkessä vahvasti huojutti minua. Sitten hän sanoi että tulen tapaamaan pian ihmisen, jolle teen synninpäästön, sillä tuo ihminen on lähellä taivaan porttia, mutta ei ole päässyt siitä vielä yli, että olisi saanut nuo puhtaat valkeat vaatteet.
Nyt tässä mietin, olitko sinä, veljeni, katso7, tuo ihminen, josta hän minulle profetoi? Että tässä netin yhteydellä, minä sain julistaa sinulle syntisi anteeksi. Sillä Herra itse näkee, kuulee ja valvoo, että se kaikki menee oikein. Että sinä ÄÄNEEN TUNNUSTIT JA USKOIT SIIHEN JA NYT; VIELÄ VOIT ÄÄNEEN SEN JOLLEKKIN ULKOPUOLISELLE TODISTAA!!! TUO että teemme sen ÄÄNEEN , on tärkeää, että se on julistettu myös henkivalloille ja ne joutuvat päästämään sinusta irti! NYT OLET VAPAA!!!
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Iloitse, iloitse! Voi kuinka kevyt Sinun askeleesi ON! RAKAS VELJENI; KATSO7!!!

PSALMIT 133
1. Matkalaulu; Daavidin virsi. Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että
veljekset sovussa asuvat!
2. Se on niinkuin kallis öljy pään päällä, jota tiukkuu partaan - Aaronin partaan, jota tiukkuu hänen viittansa liepeille.
3. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukkuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinetti! Amen! :D
Sinettisormus

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä tuon evankelistan työtä vuonna 2009, Nokialla: https://www.youtube.com/watch?v=5olg5wWgGXc&t=2483s
Rauno Helpin kanssa Leivonmäellä, 2012, osa2: https://www.youtube.com/watch?v=ORHS1qAIszY&t=795s
Sinettisormus

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hei ... !!! ... Ihanaa, houmasin juuri, että otsikkokin oli tässä ketjussa EHEYTYNYT!!! KIITOS JA KUNNIA HERRALLEMME, JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!!
Sinettisormus

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

VOI MIKÄ RIEMU!!! : https://www.youtube.com/watch?v=VB-7gLkrqt8

' Tänne saavuimme pitkin polkuja maan
ylös Pyhään kaupunkiin.
Jolloin matka jo painaa askelissaan,
joku eksyi kiireisiin.

Mutta tänään hetkeksi saamme
arjen huolet unohtaa.
Saamme laulaa, saamme soittaa,
saamme kiittää Jumalaa.

Voi, mikä riemu,
kun jälleen yhdessä vietämme juhlaa
soi kiitos korkeuksiin.
Voi, mikä riemu,
kun itse Jumala toivoaan tuhlaa
taas meihin toivottomiin.
Voi, mikä riemu,
kun synnit anteeksi annettiin'...

- Pekka Simojoki -
Sinettisormus

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katsoin juuri tuon leivonmäen kokouksen tuossa ja sain taas Pyhän Hengen kosketuksen. kun tuolla lopussa nousin seisomaan ja ottamaan vastaan tuota rukousta sairaiden puolesta, huojutti niin, että vaivoin pysyin pystyssä... KIITOS HERRA!!!

... ottakaa tekin vastaan, te sairauden murtamat, ottakaa vastaan ... Pyhä Henki on päällä, Pyhä Henki on LÄSNÄ!!! HALLELUJA!
Sinettisormus

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso7 ja te kaikki, nouskaa ylistämään ja kiittämään Herraa!
KUNNIA ON HERRAN !!! : https://www.youtube.com/watch?v=7MjakvuPi2M HALLELUJAA!!!!!
Sinettisormus

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Herra, että saamme uskoa ja luottaa Sinun lupauksiisi, ja Uskollisuuteesi! Kiitos!
näkymätön ninni

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totisesti kiitos Herra Jeesus!
Pigeon
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!! Kiitos!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5028
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos ja Kunnia Herralle Taivaassa ja maan päällä! Tapahtukoon Sinun tahtosi, sen varaan me ripustaudumme. Herra on Herra ja Juudan Jalopeura on voittanut!

Johanneksen ilmestys 5
5. Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä".

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Sinettisormus

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, te rakkaat! Shalom katso7, rakas veljeni!
Pyysin Herralta Sanaa ja se avautui, Jesaja 31, 32 ja 33. Luin sen ääneen, niin että henkivallatkin sen kuulevat. Julistakaa tekin se ääneen huutaen, niin että kaikki näkyvä ja näkymätön kuulee, mitä sanoo Herran SANA!!!
Amen! Ottakaa vastaan...

Herran Päivä - Se tulee varmasti ....

Kuva
http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/d ... _paiva.jpg
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 07 Maalis 2017, 08:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Oon onnellinen vaeltaja käyn maailmasta PAREMPAA ei siellä tuskaa vaikeuskia on kirkas määränpääni.
Hyvär sanatluvut kiitos!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Herrallemme, sinusta, katso7! Öljyä on valuva sinukin partasi... :D Herra, Jumalamme RAKASTAA sinua ja meitä!
Juo ja Syö Herran Sanaa yltäkylläisesti. Hän kasvattaa meitä Sanansa kautta ja kuulemalla kuulkaa sitä, niin että saamme liota siinä!
Vastaa Viestiin