Rukousta meidän Uskovien Väsymykseen
Re: Rukousta meidän Uskovien Väsymykseen
Joskus ajattelin, että siellä täytyy olla niiden vähäisten eksyneiden puolesta, jotka vielä pelastua voivat, mutta tuntuu, ettei siellä ole enää heitä, suomi24 on synnissään mennyt liian pitkälle, siellä todella tulee oksettava ja väsynyt olo niin kuin ninnikin sanoi.
Sen väärä henki riuduttaa uskovan sydämen.
Sen väärä henki riuduttaa uskovan sydämen.
... kiitos ninni että kävit toteamassa ja vahvistamassa sen, minkä jo kauan olen tuntenut ja kokenut suomi24:stä.
Toivon, ettei meistä enää kukaan menisi sinne.
Toivon, ettei meistä enää kukaan menisi sinne.
Eipä mittään sinetti!
Samat fiilikset on mullakin ollut jo pitkään tuosta suomi24 profetiat palstasta.
Tässä jäin pohdiskelemaan tuon suomi24 profetiat palstan ilmapiiriä ja koin voimakkaasti että sieltä puuttuu Herran Jeesuksen tuoma rauha! Lisäksi myös kaikki muut hengen hedelmät puuttuvat, joista Paavali kirjoittaa Galatalaiskirjeen 5 luvussa:

Samat fiilikset on mullakin ollut jo pitkään tuosta suomi24 profetiat palstasta.
Tässä jäin pohdiskelemaan tuon suomi24 profetiat palstan ilmapiiriä ja koin voimakkaasti että sieltä puuttuu Herran Jeesuksen tuoma rauha! Lisäksi myös kaikki muut hengen hedelmät puuttuvat, joista Paavali kirjoittaa Galatalaiskirjeen 5 luvussa:
12 Kunpa aivan silpoisivat itsensä, nuo teidän kiihoittajanne!
13 Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
15 Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä.
16 Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23 Sellaista vastaan ei ole laki.
24 Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
25 Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
26 Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.
AAA-MEN !!! TUO ON TODEKSI HAVAITTU !!! Ajattelin juuri samaa, että siellä ei ole enää yhtään hengen hedelmää, vaan mädännäisyys siellä kukoistaa, jos sitä nyt kukoistamiseksi voi kutsua, ennemminkin HAISEE !!!
Tämä nykypäivän sosiaalinenmedia on tehnyt niin helpoksi sen että lähimmäistä voi satuttaa turvallisesti nimimerkin takaa ja esittää milloin mitäkin perättömiä väitteitä.
Ennen sentään piti olla rohkeutta soittaa tai sanoa suoraan kasvotusten, tietenkin ilkeät juorut on aina olleet joidenkin harrastuksena iät ja ajat.
Itse olen pysynyt poissa kaikista keskustelupalstoista tätä lukuunottamatta ja aijon myös jatkossakin pysyä.
Tämä netti kaikkine ihmisille rakennettuine älypalvelimineen on niin kahlitseva että se sitoo käyttäjänsä.
Tunnen hyvin läheltä monia nuoria ja aikuisia jotka eivät voi enää syödä tai käydä wcssä ilman että tarvitsee kaiken aikaa tarkistaa puhelimesta että onko joku laittanut jotain sinne twitteriin tai irkkuun tai naamakirjaan tai whats uppiin tai sähköpostiin ja kuinka monta tykkäystä tänään on tullut.
Minusta se on huolestuttavaa ja paholainen on saanut tämän välineen avulla hienosti ihmiset katsomaan ruutua eivätkä toisiaan.
Olen itse alkanut voida pahoin huomatessani istuneeni tämän koneen ääressä kun olen tajunnut että lapseni on jo monesti kysynyt että isi kato miten osaan tehdä tämän ja isi sanoo että odota tulen kohta... ja se kohta vain jatkuu.
Jollei itse havahdu huomaa että kuinka monta arvokasta hetkeä meni joita ei ikinä saa enää takaisin.
Siksi vältän tätä konetta ja kirjoittelen harvakseltaan.
En kuitenkaan tahdo syyllistää ketään teistä rakkaat veljet ja siskot Herrassa, te teette arvokasta työtä kirjoittaessanne tänne.
Kaikki keskustelupalstojen nimimerkillä kirjoitetut loukkaukset kannattaa jättää niiden ansaitsemaan arvoonsa.
Se mitä tulee läheisten ihmisten loukkausiin niin ne satuttavat kyllä aina meistä jokaista.
Niihin ei voi kuin rukoilla että Herra antaisi rakkautta molemmille osapuolille.
Rakkautta niille jotka loukkaavat että he ymmärtäisivät loukanneensa ja pyytäisivät anteeksi ja niille jotka ovat loukkauksen uhreja että heissä säilyisi rakkaus eikä se kylmenisi.
Jokainen meistä on varmasti ainakin joskus joutunut kokemaan kummankin osan.
Nyt toivotan viellä Herra siunausta kaikille Häntä odottaville.
Ennen sentään piti olla rohkeutta soittaa tai sanoa suoraan kasvotusten, tietenkin ilkeät juorut on aina olleet joidenkin harrastuksena iät ja ajat.
Itse olen pysynyt poissa kaikista keskustelupalstoista tätä lukuunottamatta ja aijon myös jatkossakin pysyä.
Tämä netti kaikkine ihmisille rakennettuine älypalvelimineen on niin kahlitseva että se sitoo käyttäjänsä.
Tunnen hyvin läheltä monia nuoria ja aikuisia jotka eivät voi enää syödä tai käydä wcssä ilman että tarvitsee kaiken aikaa tarkistaa puhelimesta että onko joku laittanut jotain sinne twitteriin tai irkkuun tai naamakirjaan tai whats uppiin tai sähköpostiin ja kuinka monta tykkäystä tänään on tullut.
Minusta se on huolestuttavaa ja paholainen on saanut tämän välineen avulla hienosti ihmiset katsomaan ruutua eivätkä toisiaan.
Olen itse alkanut voida pahoin huomatessani istuneeni tämän koneen ääressä kun olen tajunnut että lapseni on jo monesti kysynyt että isi kato miten osaan tehdä tämän ja isi sanoo että odota tulen kohta... ja se kohta vain jatkuu.
Jollei itse havahdu huomaa että kuinka monta arvokasta hetkeä meni joita ei ikinä saa enää takaisin.
En kuitenkaan tahdo syyllistää ketään teistä rakkaat veljet ja siskot Herrassa, te teette arvokasta työtä kirjoittaessanne tänne.
Kaikki keskustelupalstojen nimimerkillä kirjoitetut loukkaukset kannattaa jättää niiden ansaitsemaan arvoonsa.
Se mitä tulee läheisten ihmisten loukkausiin niin ne satuttavat kyllä aina meistä jokaista.
Niihin ei voi kuin rukoilla että Herra antaisi rakkautta molemmille osapuolille.
Rakkautta niille jotka loukkaavat että he ymmärtäisivät loukanneensa ja pyytäisivät anteeksi ja niille jotka ovat loukkauksen uhreja että heissä säilyisi rakkaus eikä se kylmenisi.
Jokainen meistä on varmasti ainakin joskus joutunut kokemaan kummankin osan.
Nyt toivotan viellä Herra siunausta kaikille Häntä odottaville.
Totta puhut Jouko ja olinkin juuri aikeissa poistaa tuon suomi24:n kirjanmerkeistäni, ettei snne tulisi mentyä. Eräänlainen PUHDISTUS itsessäni sekin.
Riittkööt tämä Pelastussanoma minulle. Minut löytää täältä, joka minua jää kaipaamaan muualla.
.... nyt teen tuon poiston ...
..poistettu!
Riittkööt tämä Pelastussanoma minulle. Minut löytää täältä, joka minua jää kaipaamaan muualla.

Aamen ja kiitos Jouko! Hyvää pohdintaa ja täyttä asiaa!
Voin samaistua täysin tuohon:

Niiin tosin isi sanan tilalle pitää laittaa äiti!

Voin samaistua täysin tuohon:

Niiin tosin isi sanan tilalle pitää laittaa äiti!

Minä asun täällä metsän keskellä, ilman ajokorttia ja bussitkaan täällä ei kulje. Minun olisi siis mahdotonta tehdä Herran työtä liioin muualla. Olenkin vahvasti kokenut ja Herra on tämän mnulle näyttänytkin, että saan tehdä työtä Hänelle, juuri tämän netti maailman kautta, sanoihan Hän "kaikkeen maailmaan".
Moni minut ja tilanteeni tunteva, onkin sanonut vahvistaen samaa, että Herra on asettanut minulle tämän tehtävän. Me elelemme mieheni kanssa kahdestaan ja lapset ovat lentäneet jo maailmalle. Miehelläni on monenlaisia harrasteita, joten monasti olen yksin ja siten tämä sopii minulle.
Mutta monen perhe elämää tämä netti kyllä jäytää, sen on saanut monasti todistaa, näiden omienkin nuorten parissa, tuntuu että se menee monasti perheen edelle.
Mutta oikein käytettynä, moni saa täältä avunkin. Sitä olemme saaneet todistaa täällä Pelastussanomissakin.
Moni minut ja tilanteeni tunteva, onkin sanonut vahvistaen samaa, että Herra on asettanut minulle tämän tehtävän. Me elelemme mieheni kanssa kahdestaan ja lapset ovat lentäneet jo maailmalle. Miehelläni on monenlaisia harrasteita, joten monasti olen yksin ja siten tämä sopii minulle.
Mutta monen perhe elämää tämä netti kyllä jäytää, sen on saanut monasti todistaa, näiden omienkin nuorten parissa, tuntuu että se menee monasti perheen edelle.
Mutta oikein käytettynä, moni saa täältä avunkin. Sitä olemme saaneet todistaa täällä Pelastussanomissakin.
Tuossa kommentissasi Jouko toit hyvin esille sen miksi itsekkin niin harvoin täällä kirjoittelen! Koen että tehtäväni on pitää huolta ennenkaikkea perheestäni ja vielä kouluikäisistä lapsistani. Työssäkäyvänä perheenäitinä sitä aikaa ei vain niin hyvin aina löydy koneen ääressä istumiseen.
Tänään olen lomapäivällä kotona ja lapset koulussa, joten on taas pieni hetki käyttää uskovien yhteyteen. Tätä uskovien yhteyttä olen kokenut juuri täällä pelastussanoman keskustelupalstalla, josta olen kiitollinen! Toivonkin ja rukoilen, että Herran Jeesuksen tuoma rauha saisi täällä jatkua ja hengen hedelmät kukoistaa!
Tänään olen lomapäivällä kotona ja lapset koulussa, joten on taas pieni hetki käyttää uskovien yhteyteen. Tätä uskovien yhteyttä olen kokenut juuri täällä pelastussanoman keskustelupalstalla, josta olen kiitollinen! Toivonkin ja rukoilen, että Herran Jeesuksen tuoma rauha saisi täällä jatkua ja hengen hedelmät kukoistaa!
Niin ja pitää vielä lisätä, että niinkuin siskoni sinettikin, niin mekin asumme täällä maalla ja on pitkät välimatkat "kirkkoihin" ja "seurakuntiin", joten tämä palsta on sentähden myös tärkeä minulle.
Pitäkää keskenänne rauha!
Rauha pelastussanoma palstalaisille!
Pitäkää keskenänne rauha!
Rauha pelastussanoma palstalaisille!
Luuk. 24:36
Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
Joh. 20:19
Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
Joh. 20:21
Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
Joh. 20:26
Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
Välillä täällä hymyillen mietin, että missähän päin Savoa tuo ninni sisko mahtanee asua? Ukkini, eläessään asui tuolla Varpaisjärvellä ja on sitä sukua vieläkin siellä jäljellä, vaikkakin moni on etelään sieltä jo lähtenyt ... 

Matkoo on Saman verran Kuopiosta etelään, kuin on Kuopiosta pohjoiseen Varpaisjärvelle! Saitko tolkkua savolaisittain?

Van saein! ... vaikka taisin vastata Kainuulaisittain, äiti kun oli Paltamosta kotoisin...
Eli olisiko jossakin Varkaudessa päin, meneekö liian alas? 

No pikkisen män liiannii kanssa! Mutta voe tokkiisa haettanneeko tuo mittää! 

... no, eee haettaa, tos jo tuumailin Suonenjokkee, ja Leppävirtaa, mut kuha oot .... 

No nyt osuit jo! Aikas lähellä asustellaan Mikko Kuustosen lapsuuden maisemia.
Eli Suonenjoella sitä asustellaan? Mun poeka hak sielt yks kesä koeranpennun ... mustan koeran.
... ei tokkiisa, sehä olki Leppävirta! Siin monast pysähytää teboilille kahveelle ja otetaa leipäkaakkuu, ku mennää Kaenuun mökille.
No ei... Kun just se toinen vaihtoehto. Leppävirralta siis! 

... niin niin, sitähä tos koetin toetottaa, mut yhtä aekoo sun kaa ...
Leppävirta on kaanis paekka!