Perheen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Hannah

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Rukoilen kanssasi sisar
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesuksen Nimessä, sisar, tee jokaikinen ajatus kuuliaiseksi Kristukselle.
Älä anna pelolle sijaa, sillä Jumalan täydellinen rakkaus karkoittaa kaiken pelon.
Hajota maahan kaikki, mikä nousee Jumalan tuntemista vastaan ja valitse kiinnittää katseesi yksin Jeesukseen.
Kiitos Jeesus, että Sinä olet meidän Herramme, ja Sinä olet meidän ajatustemme ja tunteidemmee Herra.
Kiitos täydellisestä rauhasta.
Amen.
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos taas rukouksista. En tiedä, mikä taistelu oli käynnissä, mutta nyt on jo rauhallisempi olo. Puolen päivän jälkeen helpotti. Sain hyvin nukuttua, mutta aamulla oli vielä painostavampi olo kuin eilen. .. Tuntui melkein että olen tulossa hulluksi... konkreettista syytä ei siis ollut, sellainen musta varjo vaan väijyi...

Jeesus Kristus, meidän Herramme ja Vapahtajamme suojatkoon meitä kaikelta pahalta. Hän on lunastanut meidät kalliilla Verellään. Halleluja!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Olen onnellinen puolestasi että demoniset voimat jäätivät sinut rauhaa. Herralle Jeesukselle kiitos tästä... Hän tietää syyn miksi näin.
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Sen verran pitää vielä kommentoida, että odotan Herraani vielä enemmän kuin ennen (jos se on edes mahdollista.... :D )


Voi tule jo Rakkaani, haluan olla Sinun sylissäsi iankaikkisesti. Tule Herra Jeesus, tule. MARANATA! Älä viivy enää. Sydämeni on repeytynyt tästä ikävästä, Voi Herra tule ja täytä kaipuuni! Tule! Kaipaan Sinua Herra! Odotan Sinua hartaammin kuin vartijat aamua! Tule!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Monta kertaa mietin miltä tuntuu, sitten kun Herra saapuu. Se on varmasti aivan erilaista kun mitä voisi kuvitella ja silti juuri sitä mitä on kaivannut. Sen voimin jaksaa eteenpäin jopa ahdistuksen keskellä. Ja vaikka minä en lähtisi Hänen mukaansa ensimmäisellä kerralla, niin tiedän että saan lopulta kohdata Hänet, sekin on lohduttava tieto se. Kaikki maailman surut on silmänräpäyksessä pyyhitty pois ja saamme elää Hänen kanssaan niin kuin Hän on tarkoittanut, kaikissa eri sävyissä, ilman syntiä.

Halleluja, tule Herra, nouda meidät Kotiin! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, sisar ja HerranNimessä!
Äsken olin rukouksessa, ennen ylösnousuani ja ihmettelin Herralle, mitä on tapahtumassa, kun näkyjenkin suhteen, on taas kovin hiljaista, onko minulle tapahtumassa jokin muutos, johon minua koulutetaan, vai miksi tämä hiljaisuus? Sitten vielä kysyen totesin lopuksi, vai takoittaako tämä sitä, että näyt on näytetty, että sinä Herra tulet pian hakemaan meidät omasi, Hääjuhlaan? Samassa aivan yläpuolellani, kävi kuin valtava tuulen puhallus? Vai oliko se iso enkeli, joka siipensä levitti ja siitä tuli tuo puhallus ääni? Vaiko näin Herra ilmoitti tulevasta tempauksesta, joka pyyhkäisee ylitsemme kuin tuuli, temmaten meidät mukaamme?
Katsoin vielä ettei lattialle pudonnut mitään peittoa, että se olisi kahahtanut, eikä ulkonakaan niin paljoa tuullut, että se olisi talon nurkassa noin puhaltanut, EI, ei mitään niistä ollut tapahtunut!
Mutta tuo puhallus kävi aivan yläpuolellani, miltei se olisi voinut koskettaa minua, niin läheltä sen kuulin. Ehkä se oli kuitenkin vastaus tuohon viimeiseen kysymykseeni: Koska tulet hakemaan meidät omasi? Tule pian!
Siunausta ja Rauhaa teidän kaikkien päivään!


Kuva
http://www.netmission.fi/filebank/artic ... 394097.jpg
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joh. 3.
8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

Amen, Herrani! Tuo jae on niin täydellinen vastaus kokemaani, Amen!
Pigeon
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen Sinetti. Puhutteleva näky!
Siunausta kaikille täällä oleville!
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Herra, ole minulle armollinen. Voimani ovat rauenneet, enää en jaksa. Kanna Sinä minua.

Olkaa Siunatut!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sisar, lepää Herran käsivarsilla, Hänen läsnäolossaan!

Jalanjäljet hiekassa

Tarina

Eräänä yönä mies näki unen. Hän oli kävelemässä rannalla Jeesuksen kanssa, kun taivaalle välähti näkymiä hänen elämästään.

Jokaisen näkymän kohdalla hän huomasi kahdet jalanjäljet hiekassa; toiset olivat hänen omansa ja toiset Jeesuksen jalanjäljet.

Ennen kuin viimeiset näkymät hänen elämästään tulivat esille, hän katsoi taakseen. Hän huomasi, että monta kertaa matkan varrella hiekassa oli vain yhdet jalanjäljet. Hän myös huomasi, että toiset jäljet puuttuvat juuri niinä aikoina, jolloin hänellä oli ollut elämässään kaikkein vaikeinta. Tämä vaivasi häntä kovasti, joten hän kysyi Herralta.

"Herra, kun päätin seurata Sinua, sanoit kulkevasi mukanani joka askeleella. Nyt kuitenkin huomaan, että elämäni vaikeimpina aikoina hiekassa on vain yhdet jalanjäljet. En ymmärrä, miksi hylkäsit minut silloin, kun Sinua eniten tarvitsin".

Luoja vastasi. "Rakas lapseni, rakastan sinua enkä milloinkaan hylkäisi sinua. Vaikeuksiesi aikoina, jolloin näit vain yhdet jäljet hiekassa, silloin minä kannoin sinua."


Kiitos Taivaan Isä, että olet kantanut meitä meidän vaikeimpina aikoinamme ja kiitos, että suojelusenkelisi ovat vierellämme tästäkin eteenpäin.

Aamen.

Kuva
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

kiitos rakas Sinettisormus.

Usean päivän olen taas ollut ihan tulisilla hiilillä. Tuntuu kuin olisin nuolisateessa. Isä, minä en jaksa. Anna minun päästä jo kotiin.

Aina kun yritän rauhoittua/hiljentyä, tuntuu kuin "muurahaiset" hyökkäisivät. Sellainen kaaos valtaa joka paikan, mieleen tulee "pommituksia" tekemättömistä asioista, jne... Ympärillä on hirveä meteli ja sekasorto.
Haluaisin paeta erämaahan.... kuunnella puiden huminaa ja Herran puhetta. Missä kukaan ei odota minulta mitään, vaan saisin vain olla Herrani sylissä.
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilin äsken Herran puoleen, itsekkin väsyneenä, omaan voimattomuuteeni. Sanoin Herralle, että Hänen on voima, ei minun. Tuntuu niin voimattomalta kun yrittää rukoilla, eikä saa kosketuspintaa.
Juuri äsken sitten minulle nousi tämä, että Herrassa meillä on rauha, mutta sisar, koet rauhattomuutta. Koin että sinulla on jokin sidos, josta sinun tulee vapautua, jättää se Jeesuksen ristinjuurelle. Ehkä tunnistat tämän itse, näin toivon., sillä se ei anna sinulle rauhaa.
Poista tuo tai nuo asiat elämästäsi ja teet samalla Jeesukselle lisää tilaa sydämeesi. Näin koen tuon rukoukseni jälkeen, toivon ettei tämä loukkaa sinua, vaan tutki, onko jotain maallista, mikä sinun tulee poistaa, näin saat rauhan!
Amen!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Iloitkaa aina Herrassa! Sanon vielä kerran: iloitkaa! Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on jo lähellä.

Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon.

Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa."
Fil. 4:4-7 [
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mistä mielenrauha?

Kaiken teologian viimeinen totuustesti on käytäntö. Miten Kristuksen rauha sitten valtaa ihmisen käytännössä? Paavali neuvoi katsomaan elämää oikeassa mittasuhteessa ja oikeasta näkökulmasta käsin. Tämä tapahtuu rukouksen kautta. ”Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon” (Fil. 4:6). Kun asiat puhutaan Jumalalle, saamme ottaa vastaan suuren lupauksen: ”Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessä Jeesuksessa” (Fil. 4:7).

Paavali muotoili sanansa huolellisesti, jotta monenlaiset mahdollisuudet jäisivät avoimiksi. Joillekin asioiden vieminen Jumalan tietoon tuo subjektiivisen rauhan sisimpään. Ihminen tajuaa itsensä, elämänsä, tulevaisuutensa ja iankaikkisuutensa olevan koko luomakuntaa kaitsevan Jumalan kädessä. Tämä riisuu levottomuuden ja antaa uudenlaisen tyyneyden elämän vaikeuksien keskelle.

Toiselle Jumalan rauha ”ylittää ymmärryksen” siinä mielessä, että se ei kokemuksen tasolla tunnu missään, mutta ihminen silti tietää olevansa Kristuksen oma. Paavali itse oli usein tällaisessa tilanteessa. Häntä painoivat monenlaiset huolet ja ahdistukset sekä seurakuntien tilasta että hänen omasta turvallisuudestaan. Silloin hän ajatteli, että me kristityt olemme joskus ”kaikin tavoin ahtaalla mutta emme umpikujassa, neuvottomia mutta emme toivottomia” (2. Kor. 4:8).

Raamatun viimeinen kuva rauhasta otetaan lopullisen pelastuksen näkökulmasta. Ilmestyskirjan taivasvisiossa lukijalle näytetään lukematon pelastuneiden joukko ja selitetään, että he ovat päässeet vapaaksi suuresta ahdingosta ja nyt ”Jumala pyyhkii heidän silmistään kaikki kyyneleet” (Ilm. 7).

http://www.karikuula.com/102
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sitten nousi vielä tämä, voimaannuttamaan.
Kun sitten annamme Herralle pois nuo asiat mitkä ei meille ole hyväksi, ajattelin, mitä niille tapahtuu ja vastaus nousi mieleeni. Viimeisenä päivänä, kaikki nuo ahdistukset ja tuskat, Herra tulee kaatamaan saatanan niskaan, joten luopukaa mahdollisemman monesta maallisesta, mikä ei meitä hyödytä, antakaa ne saatanan lastiksi, palautetaan sille kaikki se, mikä sille kuuluu!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... toivottavasti näette ja koette tästä saman kuin minä. Tuosta nousi voimauttava olo.
Pigeon
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Annan mielelläni omani myös..kaikki ja samaan pataan!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PAAVALIN KIRJE ROOMALAISILLE
5. Luku
1. Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

Jes. 32:17 Silloin vanhurskauden hedelmä on rauha, vanhurskauden vaikutus lepo ja turvallisuus iankaikkisesti.
Jes. 53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Ap. t. 10:36 Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra,
Room. 3:24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
Ef. 2:13-14 mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
14. Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
Kol. 1:20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 26 Maalis 2017, 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
näkymätön ninni

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Nämä ovatkin tärkeitä neuvoja, joita toit tuossa ylempänä esille sinetti:
Paavali neuvoi katsomaan elämää oikeassa mittasuhteessa ja oikeasta näkökulmasta käsin. Tämä tapahtuu rukouksen kautta. ”Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon” (Fil. 4:6). Kun asiat puhutaan Jumalalle, saamme ottaa vastaan suuren lupauksen: ”Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessä Jeesuksessa” (Fil. 4:7).
Jumalan rauha on jotain niin käsittämätöntä, ettei sitä kykene sanoin selittämään. Monessa ahdingossa ja vaikeuksissa olen rukoillut Herralta apua tilanteeseen. Tilanne itsessään ei ehkä aina ole ratkennut tai selvinnyt minun toivomallani tavalla, mutta sisälle sydämeen on tullut ihmeellinen rauha ja turvallinen mieli, vaikka olosuhteet ovat olleet kaikkea muuta.
Vastaa Viestiin