Eheytyminen!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukous illassa oli ihana yllätys, vanha 90 vuotias evankelista Lappeenrannasta, joka on todellinen Jumalan mies ja Pyhä Henki oli yllämme vahvana koko illan ja hän profetoi minullekkin tapahtuvaksi vahvoja asioita.
Tätä Raamatun kohtaa hän toisti jatkuvasti ja tärkeäksi, imekää sitä itseenne, todella miettien ja syöden sitä:

Ensimmäinen Johanneksen kirje 1
1. Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta -
2. ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
3. minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
4. Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
5. Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
6. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Haluatko saada synnin päästön, jos vastaat KYLLÄ, ota tämä vastaan:

Evankeliumin uskominen on sitä kun Jumalan ilmoitukseen luottaen uskot, että Jeesus on sovittanut kaikki syntisi Golgatalla. Samalla hetkellä sinä siirryt paholaisen valtakunnasta Jumalan lapseksi. Raamattu todistaa tämän; ”Kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.” (Joh.1:12) ”Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut.” (Apt.16:31)

Pelastuksesi edellytyksenä on siis usko Jeesukseen. Sen seurauksena osaksesi tulee armahdus, Jumalan lapsen asema ja uudestisyntyminen. Tärkeätä uskossasi ei ole se miten uskot, vaan kehen uskot. Uskon kohde ratkaisee sinun pelastuksesi, ei tunteesi, uskosi määrä tai laatu!

SYNNINTUNNUSTUKSENI

Lue ääneen seuraava rukous joko yksin tai mieluummin jonkun uskovan kanssa johon voit luottaa. Jokainen Jeesuksen seuraaja on kelvollinen julistamaan sinulle sen jälkeen synninpäästön, joka kuullaan myös taivaassa.

Kaikkivaltias, Pyhä Jumala.

Minä myönnän, että olen synnin sitomana elänyt erossa Sinusta. Olen monin sanoin, teoin ja laiminlyönnein rikkonut Sinua ja myös lähimmäisiäni vastaan. Tunnustan syyllisyyteni ja käännyn nyt puoleesi pyytäen armahdustasi.

Minä uskon, että Poikasi Jeesus Kristus on kuollut myös minun syntieni edestä. Jeesuksen sovintovereen turvaten minä pyydän sinulta, Jumala, anna minulle anteeksi. Katkaise kaikki synnin ja paholaisen kahleet ja pese minut puhtaaksi armollasi rakkaan Poikasi, Jeesuksen nimen tähden.

Jeesus Kristus, auta minua uskomaan sinuun ja tule itse Vapahtajaksi elämääni Pyhän Henkesi kanssa. Minä annan ruumiini, sieluni ja kaikki mitä minulla on, sinun hallintaasi.

Kiitos Jeesus, että kuulit rukoukseni ja tulit elämäni Herraksi. Käytä minua jatkossa nimesi kirkastamiseen ja valtakuntasi julistamiseen missä ja miten haluat. Tapahtukoon elämässäni tästä eteenpäin Sinun tahtosi.

Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimessä,

Aamen.

SYNNINPÄÄSTÖN JULISTUS

Jeesus sanoi opetuslapsilleen; ”Ottakaa Pyhä Henki. Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.” (Joh.20:22-23) Synnintunnustuksen vastaanottaja voi rukouksen jälkeen laittaa kätensä siunattavan pään päälle ja julistaa hänelle synninpäästön ja siunauksen.
SYNNINPÄÄSTÖ

”Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän, Hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli. (Ps.34:19)

Jeesuksen Kristuksen käskyn mukaisesti ja Hänen valtuuttamanaan minä julistan sinulle Golgatan keskimmäisellä ristillä vuotaneessa veressä ja Jeesuksen siunatussa nimessä kaikki sinun syntisi anteeksi annetuiksi.

Poikani, tyttäreni, ole turvallisella mielellä! Kaikki sinun syntisi ovat sinulle Jumalan luona taivaassa anteeksi annetut Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.” Aamen.
SIUNAUS

Kaikkivaltias Pyhä Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua sekä täyttäköön sinun sydämesi ilolla, rauhalla ja Pyhällä Hengellä.

Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, Aamen.

Sinulla on nyt ”lunastus Hänen verensä kautta, rikko- musten anteeksisaaminen hänen armonsa rikkauden mukaan” (Ef.1:7) Veljeni, siskoni, tervetuloa Elämäntielle!
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun olet tämän tehnyt, älä jää yksin, vaan etsi uskova ystävä, seurakunta yhteys, rukoile ja nauti Jumalan Sanaa.
Minäkin olen kanssasi.
t. sinettisormus
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

pyydän anteeksi kaikilta järkyttävää kielenkäyytö mutta viha eli katkeruus loistaa läpi. Antakaa muo eimoo kun tää palsta jossa olen saanut tukea ja perhettä. Antekksi aoaoaao en tarkoittanut ymmärrän tai haluan ymrtää
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

kiitos Olli, jarmo ja Sinettisormus tuesta. Mua pelottaa että sydämeni paatuu kun teen sybniä. voiko Jumala antaa aina anteeksi koska hän paadutta . kun se yks sano että oot perkeleen sikiö joskus tuntuu siltä mutta aina olen tunnustantanu ja kokenut että saanut palata isäön kotiin ja mä itken....
Onko jumala kun hän sanoo että jos me olemme uskottomat pysyyb hän kuitenkin uskollisena---- mun on vaikea uskoo....ilman uskoa on mahdoton olaa otollinen-mitä lapsi joka syntyy narkomaaniäidin vauvana eis e halua maitoa vaan heroiiniruiskeen se on pakko vieroittaa...
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Meillä onpi votto nimessä jeesusken
Viimeksi muokannut katso7, 07 Maalis 2017, 09:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Saat kaiken avun, jonka voimme sinulle vaan ojentaa. Voi kun voisimme tehdä enemmän...
olli

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja olli »

Juuri esim. kehitysvammaisten tai lasten kohdalla kannattaa muistaa se, että Jumala tietää ihmisen sydämen tilan.
16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Kun ihminen kääntyy Herran puoleen ja koko sydämestään haluaa tulla Hänen opetuslapsekseen, on kaikki se mitä ihmiseltä tässä vaaditaan jo tehty. Siitähän tässä juuri on kysymys, että ei voi palvella kahta herraa; on valittava maailman ja Jumalan välillä. Ja siitä alkaa taistelu syntiä vastaan; oman lihan himoja vastaan. Ja siihen saamme voimaa Häneltä, kun vain pyydämme ja annamme Hänelle luvan toimia elämässämme.

Meille se on vastarinnan tekemistä; sillä meissä ei ole voimaa voittaa. Mutta Hän kyllä antaa meille voiton, jos tosissamme pyrimme vastustamaan.
Efesolaiskirje:
6:13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
Hebrealaiskirje:
12:4 Ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa, taistellessanne syntiä vastaan,
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

katso7 et ole sen huonompi ihminen kuin me muutkaan, olemme samalla viivalla Jeesuksen edessä ja tarvitsemme kaikki Jeesuksen sovitustyötä ja armoa. Anna asiasi Jeesukselle ja pahat asiat heitä ristille Jeesuksen kannettavaksi, Hän auttaa, parantaa ja antaa anteeksi.

Rukoilen Jumalan siunausta sinulle Jeesuksen nimessä amen.
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

kiitoa veljet en pysty lopettaan ryyppäämistä. mikä on taisteli verille asti ja mikä Jumalan työ ja oma osuuteemme. ..... tuntu pahalta koska koskaan en ole sitä pitänyt jonain syntymahjana vaan synnin seurakuskena. en ole koskaan voinut sanoa itseäni juopoksi....
Viimeksi muokannut katso7, 07 Maalis 2017, 09:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen puhuimme juuri tästä asiasta, ja olimme kaikki sitä mieltä, että olemme liian herkkiä tuomitsemaan. Meidän pitää muistaa tuo ihminen synti taakkansa alla, syntiä meidän ei tarvitse hyväksyä, mutta tuo ihminen, sen kaiken alla.
Hyväksikäytetty ihminenkin, voi jättää tuon kaiken Herralle, pyytäen myös anteeksiantoa ja sen saa jos on halua. Me saamme KAIKKI syntimme anteeksi, kun teemme synninpäästön. Ei meidän tarvitse raahata noita ikäviä syntejä, joka ei ole itsestämme, vaan toisista tarttunutta, emmehän halua kantaa sitä syntiä, mitä toisilta olemme saaneet. Julistamme sen pois pyyhkäistyksi, Jeesuksen Kristuksen nimeen, emmekä sitä enää takaisin halua, eihän siinä ole mitään haluttavaa. Mutta Herrassamme on, niin kuin tuo 1. Joh. 1 kertoo. Amen!
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Nyt se puhkeaa taimelle ettekö sitä nää
Viimeksi muokannut katso7, 07 Maalis 2017, 09:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Markku sanoi erittäin tärkeän asian... olemme kaikki samalla viivalla. Emme ole toistamme suurempia syntisiä emmekä pienempiäkään. Olemme samalla viivalla, armon kerjäläisiä koko remmi!
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo on niin totta, sille Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Syntiin me lankeamme ja teemme taas katumustyötä ja parannusta. Kerjäämme taas armoa mutta samalla tiedostamalla mitä olemme ja pyrimme elämään Jumalan tahdon mukaista elämää.
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankelista Jorma Tapanainen Nokialla: https://www.youtube.com/watch?v=5olg5wWgGXc&t=80s
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

jeesus on voittaja!
Viimeksi muokannut katso7, 06 Maalis 2017, 10:05. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

111111
Viimeksi muokannut katso7, 05 Maalis 2017, 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sattuu sydämeen.... koita varoa noita kielikuvia kummiski, joohan. Sulla on hyvä huumorintaju, joten osaat sen varmasti.
katso7
Viestit: 1433
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttö. anteeksianto ja eheytyminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

OK Jarmo rakas siis rakas hengellisesti haluan kasvaa!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin