Rukoilkaamme yksin sekä yhdessä.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme yksin sekä yhdessä.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä ohjelma rukouksesta; Sinua varten-Rukouksen voima.
http://www.tv7.fi/vod/player/48913/
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme yksin sekä yhdessä.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle on noussut vahvasti sydämelle näinä päivinä Matti Nykänen. http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/nyka ... 1441724289 Kun menimme mökille, kuulin hänen yrittäneen itsemurhaa ja se jotenkin hätkäytti minua, sillä olen kokenut, että Matti, kaikesta huolimatta on hyvin herkkä ihminen. Kun tulimme kotia, matkalla radiossa alkoi Kuopion kohdalla soimaan Yuri Gagarin, mutta minä mielessäni lauloin: Lennä Nykäsen Matti, lennä..."
Kun tuon ymmärsin, koin että se oli kuin merkki minulle, että minun tulee tehdä jotain, ehkä kirjoittaa kirje tai sähköpostia. Minulle nousi myös nuo Jesaja 40:31 sanat: mutta ne jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. he juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Koin, että tämä oli vahvistukseksi ja lohdutukseksi Matille. Nyt en kuitenkaan ole löytänyt yhteystietoja, joten sanoin Herralle, että Hän saa olla yhteys Mattiin, rukoukseni kautta, RUKOILKAA KANSSANI; Herra, sinä näet Matin surun ja väsymyksen. Tuon masennuksen, joka häntä kalvaa. Herra vahvista Mattia, murra noiden masennusten ja demoneiden kahleet, jotka Mattia sitoo: MURRA! Minä näen herkän Matin, ja niin Jeesus sinäkin tiedät hänet herkäksi ja tiedän hänen jolloinkin etsivän jotain hengellistäkin. Ota siis sinä hänet siipiesi suojaan, vahvistaen , lohduttaen, Herra, sinä tiedät ja tunnet Matin. Me tiedämme hänet mäkikotkaksi ja siksi nostit nuo jesajan sanat sydämelleni ja me tiedämme hänet viihdelaulajaksi, joka vetää kansaa, mutta anna tuon alueen muuttua, tee hänestä sinun evankelistasi, sillä hänen sydämensä olisi varmasti herkkä sinun sanallesi, Herra sinä tiedät ja näet. Auta Matti uskontielle, tielle jossa hän elää VAIN SINULLE, Jeesus Kristus, sinun voimallasi ja sinun nimeesi kaikki tämä tapahtukoon ja me saamme laulaa sinulle Matista riemulaulua kiittäen.Kiitos, Kuinnia ja Ylistys sinulle, Jeesus Kristus!
Aamen.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme yksin sekä yhdessä.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämän Päivän Rukous, 27.9.2016. Rukoilemme tänään yhdessä Jeesuksen veren voimaa omalle kohdallemme ja muillekin.

"Ja veri olkoon niiden talojen merkkinä, joissa te olette, sillä kun minä näen veren, menen ohitsenne." Minä kuritan vain egyptiläisiä, eikä tämä vitsaus satu teihin. 2.Moos.12:13.

Jos eläimen veri saattoi suojella perheen silloin, kuinka paljoa ennemmin voi Jeesuksen veri suojella meitä tänään?

Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri! Hepr.13-14.

RUKOUS JATKUU TÄÄLLÄ: http://www.uskonkilpi.net/vanha/PR220.htm
Hannah

Re: Rukoilkaamme yksin sekä yhdessä.

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Kiitos Sinetti, että toit tämän linkin tänne. Kyynelsilmin rukoilin.
Vastaa Viestiin