Rukous tähän päivään
Re: Rukous tähän päivään
Jes 25:1 Herra, sinä olet minun Jumalani; minä kunnioitan sinua, kiitän sinun nimeäsi, sillä sinä olet tehnyt ihmeitä, sinun aivoituksesi kaukaisilta päiviltä ovat todet ja vakaat.
Sanon, Amen.
Sanon, Amen.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
-
Totisesti, aamen.
... juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen... Hepr.12:1,2
Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
133 PSALMI.
1. Matkalaulu; Daavidin virsi. Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että veljekset sovussa asuvat!
2. Se on niinkuin kallis öljy pään päällä, jota tiukkuu partaan - Aaronin partaan, jota tiukkuu hänen viittansa liepeille.
3. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukkuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.
Kiitos Jeesus että olet kanssamme kaiken ajan! Luo meihin kuuliainen ja rakastava sydän. Anna meissä näkyä usko Sinuun, että voimme kaikessa kirkastaa nimeäsi! Pois olkoot kauna jota vihollinen yrittää ympärillemme tehdä. Saamme kuitenkin elää vapaana kiitoksessa sillä Sinä olet kahleet katkaissut, eikä vihollisella ole otetta niihin jotka Sinuun uskovat.
Halleluja!
Amen!
Shalom Sabbath !!!
1. Matkalaulu; Daavidin virsi. Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että veljekset sovussa asuvat!
2. Se on niinkuin kallis öljy pään päällä, jota tiukkuu partaan - Aaronin partaan, jota tiukkuu hänen viittansa liepeille.
3. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukkuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.
Kiitos Jeesus että olet kanssamme kaiken ajan! Luo meihin kuuliainen ja rakastava sydän. Anna meissä näkyä usko Sinuun, että voimme kaikessa kirkastaa nimeäsi! Pois olkoot kauna jota vihollinen yrittää ympärillemme tehdä. Saamme kuitenkin elää vapaana kiitoksessa sillä Sinä olet kahleet katkaissut, eikä vihollisella ole otetta niihin jotka Sinuun uskovat.
Halleluja!
Amen!
Shalom Sabbath !!!