Rukousta meidän Uskovien Väsymykseen
Re: Rukousta meidän Uskovien Väsymykseen
Jarmo rukoilen puolestasi. vahvistu vahvistu sinä otollinen mies sanoi Jumala Danielille samoin hän sanoo sinulle!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Dennis Jernigan-You are my all in all
Muistetaan Jarmoa . Vihollinen yrittää jatkuvasti lyödä maihin.
Itsekin nyt täysin maassa Jeesus tietää hätämme
Rukoillaan jatkuvasti toistemme puolesta
Itsekin nyt täysin maassa Jeesus tietää hätämme
Rukoillaan jatkuvasti toistemme puolesta
Aamen, rukoilen Jarmo sinun ja kaikkien meidän palstalaisten puolesta ja ihmisten ylipäätään, uskovien ja ei-uskovien. Tule Herra Jeesus, näytä maan asujille kuka Sinä olet ja avaa heidän silmänsä näkemään, että voisivat vielä ottaa vastaan Sinun Armosi. Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Joo, se eilinen oli jotain törkeää. Omat sukulaiset ja muka ystävät purivat minkä ehtivät. Vaistosin suuren hyökkäyksen koska se oli sellainen ettei sitä sattumalta tapahdu joka suunnasta samaan aikaan, vaan henkimaailma sen teki, käyttäen heikkoja ihmisiä.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Pelastussanoma ja kaikki täällä olevat ovat rukouksessani.
Muistan myös teitä rukouksissani rakkaat uskonveljet ja siskot.
Herran siunausta ja varjelusta kaikille ja Jarmon tilanteesen erityisrukoukset lähtevät täältä.
Herran siunausta ja varjelusta kaikille ja Jarmon tilanteesen erityisrukoukset lähtevät täältä.
Itseasiassa, huomaan että tuo 1 Tess.5. sopii niin Jarmolle kuin meille kaikille täällä, tärkeää Sanaa. Olkoon se Rukoukseksi.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Kiitos Rakkaat ystvätä että elätte myötä! Mä olen kyllä saanut siipeeni ennenki ja syy siihen on varmasti se että Jumala tuntee mun sydämen ja sen henkimaailma tietää ja siksi on siitä vihanen mulle. Mä olen niin Jeesus fani kuin tekin, että se raivsotuttaa suorastaan vihollisen joukot.
Soi Hoosianna! Sua Odotan! : https://www.youtube.com/watch?v=18Ptpq6-YAo
Ps. 30:11-13.
Kuule, Herra, ja armahda minua, Herra, ole minun auttajani."
Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla,
että minun sieluni veisaisi sinulle kiitosta, eikä vaikenisi. Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän iankaikkisesti.
Kuule, Herra, ja armahda minua, Herra, ole minun auttajani."
Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla,
että minun sieluni veisaisi sinulle kiitosta, eikä vaikenisi. Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän iankaikkisesti.
Rukouksessa mukana niin Jarmo kuin me kaikki muutkin! Siunausta!!
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Kiitos sisar Sinetti jälleen sulle kun kannat mua ja kaikki muutkin tietysti. Sinetti vaan kyseli mun vointia mailaamalla ja siksi haluan häntä nostaa tässä yhteydessä koska hän on myös palstan ehtymätön voimavara ja Pyhässä Hengessä palvelemassa pintä yhteisöämme täällä.
Siunatkaamme nyt Sinettisormusta oikein kaikki. Hän on niin paljon rukoillut ja meitä muita siunaillut ja vahvistanut.
Siunatkaamme nyt Sinettisormusta oikein kaikki. Hän on niin paljon rukoillut ja meitä muita siunaillut ja vahvistanut.
Mulle nousi Jarmo tämä Sana, ota se vastaan, tutkien ja syöden sitä ja vahvistuen siitä. Jeesus RAKASTAA SINUA !!!
Me olemme nyt tuolla myrskyssä, mutta ei hätää, sillä saamme levätä tuossa venheessä Jeesuksen kanssa.
Ensimmäinen Johanneksen kirje 3
1. Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.
2. Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
3. Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.
4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.
5. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
6. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
7. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.
8. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
9. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
10. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.
11. Sillä tämä on se sanoma, jonka te olette alusta asti kuulleet, että meidän tulee rakastaa toinen toistamme
12. eikä olla Kainin kaltaisia, joka oli pahasta ja tappoi veljensä. Ja minkätähden hän tappoi hänet? Sentähden, että hänen tekonsa olivat pahat, mutta hänen veljensä teot vanhurskaat.
13. Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.
14. Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Joka ei rakasta, pysyy kuolemassa.
15. Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
16. Siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän antoi henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä.
17. Jos nyt jollakin on tämän maailman hyvyyttä ja hän näkee veljensä olevan puutteessa, mutta sulkee häneltä sydämensä, kuinka Jumalan rakkaus saattaa pysyä hänessä?
18. Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.
19. Siitä me tiedämme, että olemme totuudesta, ja me saatamme hänen edessään rauhoittaa sydämemme sillä,
20. että jos sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.
21. Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan,
22. ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista.
23. Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
24. Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.
Me olemme nyt tuolla myrskyssä, mutta ei hätää, sillä saamme levätä tuossa venheessä Jeesuksen kanssa.
Ensimmäinen Johanneksen kirje 3
1. Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.
2. Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
3. Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.
4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.
5. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
6. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
7. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.
8. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
9. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
10. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.
11. Sillä tämä on se sanoma, jonka te olette alusta asti kuulleet, että meidän tulee rakastaa toinen toistamme
12. eikä olla Kainin kaltaisia, joka oli pahasta ja tappoi veljensä. Ja minkätähden hän tappoi hänet? Sentähden, että hänen tekonsa olivat pahat, mutta hänen veljensä teot vanhurskaat.
13. Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.
14. Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Joka ei rakasta, pysyy kuolemassa.
15. Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
16. Siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän antoi henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä.
17. Jos nyt jollakin on tämän maailman hyvyyttä ja hän näkee veljensä olevan puutteessa, mutta sulkee häneltä sydämensä, kuinka Jumalan rakkaus saattaa pysyä hänessä?
18. Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.
19. Siitä me tiedämme, että olemme totuudesta, ja me saatamme hänen edessään rauhoittaa sydämemme sillä,
20. että jos sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.
21. Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan,
22. ja mitä ikinä anomme, sen me häneltä saamme, koska pidämme hänen käskynsä ja teemme sitä, mikä on hänelle otollista.
23. Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
24. Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.
Kiitos Jarmo ... mutta olen vain niin huolissani, ja Jeesuksen Rakkaudella haluan sinua kannatella Herramme eteen.
Vielä kerran sama lyhyesti sanottuna: "siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että Jeesus antoi henkensä meidän puolestamme." Älkäämme siis mekään "rakastako sanoin ja puheessa, vaan teoin ja totuudessa". Ilmetköön Jumalan rakkaus runsaana keskuudessamme.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Kiitos Sinetti. Mä oon pari päivää tuutkinu itseäni itsekriittisesti Raamatulla ja todennut että noudatan kaikesta huolimatta Jeesuksen viitoittamaa tietä. Ei se ole syömistä tai juomista tai tekemistä, mikäli ne ei mene jumalattomaksi, vaan se on hengesä ymmärrystä ja se johdattaa myös tekemisen ja syömisen tai juomisen. Vihollisen hyökkäys lähtee varsin pienestä kiihokkeesta ja se jatkuu kun on otollinen maaperä. Siihen parodiaan minä jouduin.
Tuossa "Tiaisen" kirjassa, sanottiin hyvin, että mitä rukousta saatana haluaisi eniten poistaa? Vastaus oli; Hengessä Rukous, eli silloin kun ihminen puhuu rukousta kielillä rukoillen. Silloin Henki rukoilee ja se on kaikkein voimakkainta, siksi saatana haluaa vastustaa sitä. Siis Rukoillaan ymmärryksellä ja Hengellä. Josko saitte kiinni tuosta ajatuksesta?
Rukouksissa olette rakkaat sisaret ja veljet Jeesuksessa Kristuksessa!
Väsymystä myös minulla! Kiitos kun jaksatte rukoilla!
Väsymystä myös minulla! Kiitos kun jaksatte rukoilla!