RUKOUSPYYNTÖ!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Re: RUKOUSPYYNTÖ!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ohhoh... ku Ninni löysi hyvät ohjeet tuohon. Kannatan luonnonmukaista ravitsemusta ilman pillereitä.
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä myös Sanan ravinnon kautta, vahvistusta näihin ravitsemus ohjeisiin:

DANIEL 1

1. Joojakimin, Juudan kuninkaan, kolmantena hallitusvuotena tuli Nebukadnessar, Baabelin kuningas, Jerusalemin edustalle ja piiritti sitä.
2. Ja Herra antoi hänen käsiinsä Joojakimin, Juudan kuninkaan, sekä osan Jumalan huoneen astioita, ja hän vei ne Sinearin maahan, jumalansa huoneeseen. Ja hän vei astiat jumalansa aarrekammioon.
3. Ja kuningas käski ylimmäisen hoviherransa Aspenaan tuoda israelilaisia poikia, jotka olivat kuninkaallista sukua tai ylimysperheistä,
4. nuorukaisia, joissa ei ollut mitään virheä ja jotka olivat kaunismuotoisia, jotka kykenivät käsittämään kaikkea viisautta, olivat terävä-älyisiä ja hyväoppisia ja jotka olisivat kelvollisia palvelemaan kuninkaan hovissa; heille hänen tuli opettaa kaldealaisten kirjoitusta ja kieltä.
5. Ja kuningas määräsi heille jokapäiväiseksi ravinnoksi ruokaa kuninkaan pöydästä ja viiniä, jota hän itse joi. Niin heitä oli kasvatettava kolme vuotta, ja niiden kuluttua heidän tuli astua kuninkaan palvelukseen.
6. Heidän joukossaan olivat juutalaiset pojat Daniel, Hananja, Miisael ja Asarja.
7. Ja hoviherrain päällikkö pani heille nimet: Danielille hän pani nimen Beltsassar, Hananjalle nimen Sadrak, Miisaelille nimen Meesak ja Asarjalle nimen Abednego.
8. Mutta Daniel päätti lujasti olla saastuttamatta itseään kuninkaan pöydän ruualla ja viinillä, jota tämä joi, ja anoi hoviherrain päälliköltä, ettei hänen tarvitsisi itseään saastuttaa.
9. Ja Jumala salli Danielin saada suosion ja armon hoviherrain päällikön edessä.
10. Mutta hoviherrain päällikkö sanoi Danielille: "Minä pelkään, että jos herrani, kuningas, joka on määrännyt teidän ruokanne ja juomanne, huomaa teidän kasvonne laihemmiksi kuin muiden ikäistenne nuorukaisten, niin te saatatte minun pääni vaaraan kuninkaan edessä".
11. Silloin Daniel sanoi katsastajalle, jonka hoviherrain päällikkö oli määrännyt pitämään silmällä Danielia, Hananjaa, Miisaelia ja Asarjaa:
12. "Koettele palvelijoitasi kymmenen päivää, ja annettakoon meille vihannesruokaa syödäksemme ja vettä juodaksemme.
13. Sitten tarkastettakoon sinun edessäsi, miltä me näytämme ja miltä näyttävät ne nuorukaiset, jotka syövät kuninkaan pöydän ruokaa; ja tee sitten palvelijoillesi sen mukaan, mitä silloin havaitset."
14. Ja hän kuuli heitä tässä asiassa ja koetteli heitä kymmenen päivää.
15. Mutta kymmenen päivän kuluttua havaittiin heidät muodoltaan kauniimmiksi ja ruumiiltaan lihavammiksi kuin yksikään niistä nuorukaisista, jotka söivät kuninkaan pöydän ruokaa.
16. Ja niin katsastaja jätti pois heille määrätyn ruuan ja heidän juotavansa viinin ja antoi heille vihannesruokaa.
17. Ja Jumala antoi näille neljälle nuorukaiselle taidon käsittää kaikki kirjoitukset ja kaiken viisauden; ja Daniel ymmärsi myös kaikkinaiset näyt ja unet.
18. Kun sitten ne päivät olivat kuluneet, joiden jälkeen kuningas oli käskenyt tuoda heidät esiin, niin hoviherrain päällikkö toi heidät Nebukadnessarin eteen.
19. Kun nyt kuningas keskusteli heidän kanssaan, ei ollut heidän joukossansa yhtäkään Danielin, Hananjan, Miisaelin ja Asarjan vertaista. Niin he tulivat kuninkaan palvelijoiksi.
20. Ja kaikissa viisautta ja ymmärrystä vaativissa asioissa, joita kuningas heiltä kyseli, hän havaitsi heidät kymmentä vertaa etevämmiksi kuin kaikki tietäjät ja noidat, mitä koko hänen valtakunnassaan oli.
21. Ja Daniel oli siellä kuningas Kooreksen ensimmäiseen vuoteen asti.
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tämä on Sinetti se sinun unesi, kuinka kirjoitukset on ymmärrettävissä monella tasolla.. Ei riitä, että ruokkii fyysistä kehoa tullakseen ravituksi vaan tarvitaan myös jokapäiväistä Hengen leipää! Aamen!
Sielu tarvitsee ruokaa = hemoglobiini buustausta?? :roll:
Sinettisormus

AAAA-MEN!!!!!!
näkymätön ninni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen Pigeon! :)
bitu

Viesti Kirjoittaja bitu »

Kiitos rakkaat ystävät teille rukouksistanne, sekä äärettömän arvokkaista neuvoista liittyen ruokavalioon ja raudan saantiin, sain paljon hyviä vinkkejä. Minulla on vähän tämä keskustelu täällä hakusessa, mutta rukous aiheet olivat nyt päällimmäisenä ja uskon niiden voimaan elämässäni sekä tyttärieni elämässä. Kiitos teille kaikille, Siunaavin terveisin! bitu
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Nostan tämän ylös koska bitu yrittää opetella käyttämään palstaa.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Piti nostaa vielä uudelleen :D
bitu

Re: RUKOUSPYYNTÖ! Kiitos aihe!

Kiitos aihe! Ylävatsa/ kylki kipu on poissa. Olen todella ollut helpottunut sen asian suhteen. Meillä on suuri Jumala joka vastaa rukouksiin. Kiitos siitä Hänelle ja myös uskollisille esirukoilijoille. Ei anneta periksi. Jumala toimii ja antaa voiman kaikkeen. Uskon rukous voi paljon, jatketaan rukousta sitä tarvitsen vielä paljon. Minullakin on kova vastassa täällä kotona, mieheni ei tykkää olenkaan että olen täällä, hän epäilee että Jarmo pyörittää yksin tätä juttua. Siunaavin terveisin! bitu
Sinettisormus

Kiitos ja Kunnia Herralle, Hän on meidän Suuri ja Rakas Parantajamme Pelastajamme ja Vapahtajamme!
Ja todellakaan, minä en ole Jarmo vaan yksi 56 v, mummo Päijät-Hämeestä! :lol: Siunausta sinulle RAKAS bitu siskoni!

ps. täytän tänä vuonna 57 v. :D
näkymätön ninni

En ole minäkään Jarmo! :D

Olen 46-vuotias perheenäiti savosta! Perheessä minun lisäkseni mies, 3 kouluikäistä lasta ja koira. :)
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hah, mistähän tuokin ajatus että joku pyörittäisi tätä yksin, tulee? Minäkin voin kyllä todistaa, että olen ihan oma itseni :)

Ja eihän täällä mitään kummallisuuksia tapahdu, muuta kuin että odotamme Herraa saapuvaksi. Tule Herra pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
olli

Viesti Kirjoittaja olli »

HerranNimessä kirjoitti:Hah, mistähän tuokin ajatus että joku pyörittäisi tätä yksin, tulee?
No, kai se on ihan Raamatullista ?
Apt 4:32 kirjoitti:Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu...
:roll:
sisar

Viesti Kirjoittaja sisar »

Aamen!
näkymätön ninni

Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu...
Totisesti Aamen! :)
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

No niinpä tietenkin :) Aamen Olli! Olemme kaikki Jumalan lapsia.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Hei, tai tuohan on sittenkin totta, me olemme yksi RUUMIS:

Ensimmäinen kirje korinttilaisille 12
1. Mutta mitä hengellisiin lahjoihin tulee, niin en tahdo, veljet, pitää teitä niistä tietämättöminä.
2. Te tiedätte, että kun olitte pakanoita, teitä vietiin mykkien epäjumalien luo, miten vain tahdottiin.
3. Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
4. Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama;
5. ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama;
6. ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama.
7. Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi.
8. Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta;
9. toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä;
10. toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.
11. Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.
12. Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin;
13. sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.
14. Sillä eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on siinä monta.
15. Jos jalka sanoisi: "Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton.
16. Ja jos korva sanoisi: "Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen", niin ei se silti olisi ruumiiseen kuulumaton.
17. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? Jos taas kokonaan kuulona, missä silloin haisti?
18. Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut.
19. Vaan jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi?
20. Mutta nytpä onkin monta jäsentä, ja ainoastaan yksi ruumis.
21. Silmä ei saata sanoa kädelle: "En tarvitse sinua", eikä myöskään pää jaloille: "En tarvitse teitä".
22. Päinvastoin ne ruumiin jäsenet, jotka näyttävät olevan heikompia, ovat välttämättömiä;
23. ja ne ruumiin jäsenet, jotka meistä ovat vähemmän kunniakkaita, me verhoamme sitä kunniallisemmin, ja niitä, joita häpeämme, me sitä häveliäämmin peitämme;
24. mutta ne, joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Mutta Jumala on liittänyt ruumiin yhteen niin, että antoi halvempiarvoiselle suuremman kunnian,
25. ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toinen toisestaan.
26. Ja jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki jäsenet kärsivät sen kanssa; tai jos jollekulle jäsenelle annetaan kunnia, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.
27. Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.

28. Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
29. Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
30. Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
31. Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
bitu

Kuva
bitu

Pyydän vain voimia elää tätä elämää. Olen surullinen kun elämä on hukkaan mennyt. Vielä en ole selvinnyt ulos kävelemään, kun aina masennun, mieheni on ollut niin vihainen minulle siitä että olen tällä palstalla ja muutenkin ollut aika aggressiivinen. Hän sanoi että johtuu sydän ja vatsa lääkkeistä, tuo vatsa lääke vaikuttaa keskushermoston kautta. Siunaavin terveisin! bitu
Sinettisormus

Olet Rukouksissani, Rakas bitu, siskoni! Herra antakoon sinulle voimia!
Vastaa Viestiin