Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Näkymätön Ninni

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Rukousta pyydän tätini puolesta. Hän on alkoholisti ja viinan himo on valtava. Uskon ja pelastuksen lahjaa hänelle rukoilen ja että hän voisi vapautua viinan pirusta. Varjelusta ja johdatusta hänelle pyydän rakas Taivaan Isä Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veren suojassa! 🕊️🙏✝️🙏
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Jumala näkee sydämen. Rukoilen, että tätisi sydän aukeaa Jeesuksen todellisuudelle ja vastaanottamaan hänet. Kiitos kun toit hänet meille esiin, että voimme rukoilla hänen puolestaan ja pyytää Isältä hänelle uskon lahjaa, ja että hän Jeesuksessa saa vapauden kaikista riippuvuuksista. Pääsisi pahasta. Saisi kulkea varjeluksen ja johdatuksen alla, aina taivaallisen Isän siipien alla turvassa.
Jeesuksen nimessä🙏 aamen
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Isä. Murra kaikki kiroukset, taiat ja loitsut.
Vapauta jokainen orjuuttavista ikeistä.
Sinun Kaikkein Korkeimmassa Nimessäsi Jeesus Kristus Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Näkymätön Ninni kirjoitti: ↑Eilen, 11:15 Rukousta pyydän tätini puolesta. Hän on alkoholisti ja viinan himo on valtava. Uskon ja pelastuksen lahjaa hänelle rukoilen ja että hän voisi vapautua viinan pirusta. Varjelusta ja johdatusta hänelle pyydän rakas Taivaan Isä Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veren suojassa! 🕊️🙏✝️🙏

Rukoilen herra puoleesi tätin puolesta. Anna hänelle voima ajaa himo pois ja suo levollinen sydän
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Jeesus, Sinä tiedät mikä on juurisyy hänen juomiseensa. Poista , korjaa ja eheytä se. Täytä hänen sydämänsä rakkaudellasi ja vapauta hänet viinan himosta. Vedä puoleesiHerra ja anna hänelle rauhasi. Tätä me pyydämme.
Vastaa Viestiin