Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita
Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita
Rukoilemme
Hieno vinkki!!
AmenKulkija kirjoitti: ↑Eilen, 15:17 Olen iloinen, että tunnistat lähteen mistä nämä kehoitukset tulevat! Vihollinenhan se juuri on tullut ainoastaan varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Paha näkee jo sen toivon ja tulevaisuuden, jonka Jeesuksen kanssa saavutat ja yrittää kaikkensa vilpillisin valheen keinoin, ettet sitä saisi! Sana kehoittaa vastustamaan vihollista, niin se pakenee. Voit kertoa tälle kehoittajalle, että olet Jeesuksen oma, sinä turvaat Jeesukseen ja hänen nimensä voimaan ja verensä suojaan. Voit Jeesuksen nimessä jopa käskeä kiusaajaa poistumaan. Nämä taistelut ovat aina Jeesuksessa voitetut, siihen voit luottaa vaikka miltä vielä tuntuisi, meidän puolestamme siis taistellaan eikä jännittää edes tarvis sillä täysin mieletön vastustajan poispyyhkäisevä ylivoima, suurin nimi ja valta ja herruus yli kaiken muun on Jeesuksen! Jatkuvasti, aina, myös sinun kohdallasi Roope83! Turvaa häneen. Lue Jeesuksen sanoja ääneen. Usko jokainen Sanan lupaus itsellesi. Yksikään ase joka taotaan sinua vastaan, ei menesty. Se on Jeesuksen seuraajien perintöosa. Kaikki on Isän käsissä. Hän on hyvä ja luotettava ja hän on sinun linnasi, pakopaikkasi, kalliosi, auttajasi hädän hetkelläHerra siunatkoon sinua ja päästäköön sinut pahasta ja antakoon sinulle ihmeellisen taivaallisen rauhansa. Jeesuksen nimessä
![]()
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Jaak 4:7 Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.
Ei omassa viisaudessa, ei omassa voimassa vaan Hänen käskynsä pitäen.
Kuten Jeesus sanoo Joh 14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
Sitten Hän antaa voiman vastustaa jopa perkelettä.
Rakas Jeesus, meidän Herramme ja Jumalamme. Auta ja opeta meitä pitämään Sinun ihanat käskysi.
Ne ovat meidän parhaaksemne Sinulta, rakastavalta Isältä.
Anna meille voimaa vastustaa perkelettä niin kauan että se kyllästyy ja pakenee paikalta.
Me olemme heikkoja, vahvista meitä, Abba, Isä.
Tätä rukoilemme Sinun Kaikkein Korkeimmassa Nimessäsi, Jeesus Kristus El Shaddai, Amen Amen

Ei omassa viisaudessa, ei omassa voimassa vaan Hänen käskynsä pitäen.
Kuten Jeesus sanoo Joh 14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
Sitten Hän antaa voiman vastustaa jopa perkelettä.
Rakas Jeesus, meidän Herramme ja Jumalamme. Auta ja opeta meitä pitämään Sinun ihanat käskysi.
Ne ovat meidän parhaaksemne Sinulta, rakastavalta Isältä.
Anna meille voimaa vastustaa perkelettä niin kauan että se kyllästyy ja pakenee paikalta.
Me olemme heikkoja, vahvista meitä, Abba, Isä.
Tätä rukoilemme Sinun Kaikkein Korkeimmassa Nimessäsi, Jeesus Kristus El Shaddai, Amen Amen
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Jes 41:10 älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.
-
Näkymätön Ninni
Aamen! 

"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14