Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Näkymätön Ninni

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Rakastettu kirjoitti: 10 Elo 2026, 20:10 Kiitos rohkaisevista sanoista, mutta pelkään joutuvani helvettiin😔 tuntuu että olen toivoton tapaus
Tämä Mauno Mattilan video
Olenko minä pelastunut voisi auttaa sinua! 🕊️❤️✝️🙏

https://youtu.be/KUMHOWCeOUs?si=789XTmT1FyxYtKAJ

Elämämme henkilökohtaisin, tärkein, syvin ja suurin kysymys on pelastus: Olenko minä pelastunut? Jopa pitkään uskossa olleet kyselevät tätä joskus, mutta myös monet Jumalaa etsivät jopa vuosikausia. Tässä raamattutunnilla pureudutaan syvälle yhteen ainoaseen Raamatun jakeeseen, jossa vastaus kysymykseemme on kirkkaasti esitettynä. Puhe puhuttu Tampereella 11.10.2023 ja lopussa evankelista Ville Tampion laulu.

"Totisesti, totisesti sanon teille: sillä, joka uskoo minuun, on iankaikkinen elämä." - Johanneksen evankeliumi 6:47 (STLK v.2017)
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
kilvoittelija

Viesti Kirjoittaja kilvoittelija »

Tämä on teidän kirjoittajien kertausta, mutta tahdon vielä kertoa, Rakastettu, tämän.

Tunteet eivät ole sama kuin totuus.
Jeesuksen ristintyö syntiemme lunastukseksi on huomioinut kaikki meidän syntimme ja vajavaisuutemme, valheelliset tunteemmekin. Joten kannattaa luottaa mitä Jeesus teki, kaikki on annettu anteeksi, sinut on hyväksytty, syntivelka on maksettu jo.

Jeesuksen täytettyä työtä ristillä ei kannata mitätöidä, koska se on totta, tosiasia. Tunteemme vekslaa päivittäin sinne ja tänne, joten niihin ei passaa nojata, muuten kaatuu.
Ilahdutetaan taivaallista Isäämme uskomalla, että Hänen Poikansa pelastustyö on moitteeton, ei vajaa.
... juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen... Hepr.12:1,2
Näkymätön Ninni

kilvoittelija kirjoitti: 11 Elo 2026, 16:08 Tämä on teidän kirjoittajien kertausta, mutta tahdon vielä kertoa, Rakastettu, tämän.

Tunteet eivät ole sama kuin totuus.
Jeesuksen ristintyö syntiemme lunastukseksi on huomioinut kaikki meidän syntimme ja vajavaisuutemme, valheelliset tunteemmekin. Joten kannattaa luottaa mitä Jeesus teki, kaikki on annettu anteeksi, sinut on hyväksytty, syntivelka on maksettu jo.

Jeesuksen täytettyä työtä ristillä ei kannata mitätöidä, koska se on totta, tosiasia. Tunteemme vekslaa päivittäin sinne ja tänne, joten niihin ei passaa nojata, muuten kaatuu.
Ilahdutetaan taivaallista Isäämme uskomalla, että Hänen Poikansa pelastustyö on moitteeton, ei vajaa.
Aamen! 🕊️🙏✝️🙏
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Herra
Elin kauan todella vaikeassa ahdingossa. Haluan kiittää sinua siitä että autoit minut selviämään. Olen huomannut että vasta nyt mieleni on alkanut käsitellä monia suruja syvällisesti. Itken hyvin helposti ja välillä en tiedä syytäkään. Usein kyyneleet valuvat kun näen vain lapsia ja rukoilen mielessäni heille kaikkea hyvää elämään. Rukoilen heille sinun suojelustasi. Pyydän suojelusta myös heidän lapsilleen. Välillä itken ikävää, miksi minun elämä meni näin. Kaikki oli onnellisesti ja oli koti. Olen kuitenkin tietoinen että tämä polku on minulle tarkoitettu ja minun on pitänyt tämä kulkea läpi. Rukoilen puoleesi, johdata minua edelleen. Suojele maailman pieniä kulkijoita pahuudelta. Haluan kiittää sinua kaikesta mitä olen saanut
Näkymätön Ninni

Kiitos Herra Jeesus kaikesta mitä olet elämän varrella antanut! 🙏 Kiitos ilosta, kiitos murheesta, kiitos kivusta! Kiitos kaikesta! 🙏

Kiitos ennen kaikkea uskon lahjasta, ilman uskoa Sinuun Herra Jeesus meillä ei ole mitään! 🕊️🙏✝️🙏
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Rutger
Site Admin

Amen
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Roope83

Herra
Sain jonkinlaisen viestin luonnon antamana. Viesti tuli mummoltani ja tunsin että tällä on jokin tarkoitus mutta en ymmärrä mikä. Olen ollut aika väsynyt ja etsinyt paikkaa / aikaa levätä. Liittyiköhän viesti tähän vain muuhun

Käännyn rukoillen puoleesi, auta minua ymmärtämään sinua ja viestin tuojia paremmin
Rutger
Site Admin

Roope83 kirjoitti: 26 Elo 2026, 20:09 Herra
Sain jonkinlaisen viestin luonnon antamana. Viesti tuli mummoltani ja tunsin että tällä on jokin tarkoitus mutta en ymmärrä mikä. Olen ollut aika väsynyt ja etsinyt paikkaa / aikaa levätä. Liittyiköhän viesti tähän vain muuhun

Käännyn rukoillen puoleesi, auta minua ymmärtämään sinua ja viestin tuojia paremmin
Terve Roope
Kohteliaasti tiedustelen. Onko mummosi vielä elävien kirjoissa?
Roope83

Hei

Mummo on ollut kauan tuonpuoleisessa. Oli minulle merkittävä koko lapsuuden.
Näkymätön Ninni

Roope83 kirjoitti: 26 Elo 2026, 20:09 Herra

Yritykset pyrkiä yhteyteen kuolleiden kanssa johtavat ihmistä sellaiselle alueelle, joka ei kuulu hänelle. Vaarana on joutuminen tekemisiin pimeyden henkivaltojen kanssa. Raamatussa oleva kielto on todellinen ja se suojelee ihmistä.
Raamattu kieltää jyrkästi yritykset ottaa yhteyttä kuolleisiin tai harjoittaa henkien manausta (3. Mooseksen kirja 19:31).

Voivatko kuolleet olla yhteydessä eläviin? Kertomus Mooseksesta ja Eliasta (Matt. 17:1—8) liittyy Jeesuksen kirkastumiseen, ja sitä ei voi yleistää. Raamattu ei opeta, että kuolleiden henkilöiden yhteydenotot olisivat kristilliseen uskoon kuuluvia. Siitä Raamattu kyllä kertoo, kuinka Kristus voi ilmestyä ja puhua (esim. Ap. t. 9:3—6, 18:9).

Raamatun opetuksen ydin on, että kristittyinä meille on tärkeintä turvautua rukouksin Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen. Tällöin uskonelämämme suuntautuu oikein ja saamme kaiken sen, mitä elämäämme on tarkoitettu.
Näkymätön Ninni

Roope83 kirjoitti: 26 Elo 2026, 21:39 Hei

Meille riittää se, että meillä on Mooses ja profeetat eli Vanha testamentti, ja sen lisäksi vielä jopa Kristus ja apostolit eli Uusi testamentti. Niihin sisältyy riittävä Jumalan ilmoitus johdattamaan meitä kaikissa elämänvaiheissa. Me emme tarvitse muuta yliluonnollista tietoa emmekä kuolleiden ohjeita.

Meille riittää myös se tieto, että Jumala on sekä kuolleiden että elävien Jumala. Hän pitää huolta myös niistä, jotka ovat siirtynyt tästä ajasta ikuisuuteen. Se tieto on riittävä lohdutus meille, kun mietimme poislähteneiden tilaa.

Jos haluamme puhua kuolleille rakkaillemme, me voimme puhua heistä Jeesukselle. Hänellä on tuonelan ja kuoleman avaimet.

https://www.luterilainen.net/voiko-ja-s ... hteydessa/

Roope vielä sinulle: Lepää ja kerää voimia luonnon rauhassa Jeesuksen Kristuksen kanssa 🕊️🙏✝️🙏
Rutger
Site Admin

Ninnipä tuossa oli jo kirjoittanutkin kattavasti sinulle, nähtävästi huomattuaan saman.
Raamatullinen fakta siis on, että et taatusti ole saanut viestiä mummoltasi. Et taatusti.
Jos joku yrittää kontaktia sinuun esiintyen tai antaen ymmärtää olevansa kuollut sukulaisesi, toru tätä välittömästi Jeesuksen Kristuksen Nimessä.

Jeesus Kristus, meidän Herramme ja Jumalamme.
Varjele Roope ja meidät kaikki kaikelta pahalta. Älä päästä mitään suojauksen läpi.
Auta meitä joka aamu pukemaan yllemme täysi Jumalan sotisopa.
Anne meille meidän jokapäiväinen leipämme, eli hengellinen sekä maallinen ravintomme ja kaikki tarvittava mitä tässä koeajassa tarvitaan ja anna meille rauha ja kestävä luottamus siitä että Sinä kaiken järjestät.
Kiitos rakas Jeesus. Tätä rukoilemme Sinun Väkevässä Nimessäsi, Amen 🙏 Maranatha 🙏
Näkymätön Ninni

Rutger kirjoitti: Eilen, 07:32

Ninnipä tuossa oli jo kirjoittanutkin kattavasti sinulle, nähtävästi huomattuaan saman.
Raamatullinen fakta siis on, että et taatusti ole saanut viestiä mummoltasi. Et taatusti.
Jos joku yrittää kontaktia sinuun esiintyen tai antaen ymmärtää olevansa kuollut sukulaisesi, toru tätä välittömästi Jeesuksen Kristuksen Nimessä.

Jeesus Kristus, meidän Herramme ja Jumalamme.
Varjele Roope ja meidät kaikki kaikelta pahalta. Älä päästä mitään suojauksen läpi.
Auta meitä joka aamu pukemaan yllemme täysi Jumalan sotisopa.
Anne meille meidän jokapäiväinen leipämme, eli hengellinen sekä maallinen ravintomme ja kaikki tarvittava mitä tässä koeajassa tarvitaan ja anna meille rauha ja kestävä luottamus siitä että Sinä kaiken järjestät.
Kiitos rakas Jeesus. Tätä rukoilemme Sinun Väkevässä Nimessäsi, Amen 🙏 Maranatha 🙏
Jeesuksen Kristuksen nimessä Aamen 🕊️🙏✝️🙏
Vastaa Viestiin