Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Näkymätön Ninni

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Rakastettu kirjoitti: 10 Elo 2026, 20:10 Kiitos rohkaisevista sanoista, mutta pelkään joutuvani helvettiin😔 tuntuu että olen toivoton tapaus
Tämä Mauno Mattilan video
Olenko minä pelastunut voisi auttaa sinua! 🕊️❤️✝️🙏

https://youtu.be/KUMHOWCeOUs?si=789XTmT1FyxYtKAJ

Elämämme henkilökohtaisin, tärkein, syvin ja suurin kysymys on pelastus: Olenko minä pelastunut? Jopa pitkään uskossa olleet kyselevät tätä joskus, mutta myös monet Jumalaa etsivät jopa vuosikausia. Tässä raamattutunnilla pureudutaan syvälle yhteen ainoaseen Raamatun jakeeseen, jossa vastaus kysymykseemme on kirkkaasti esitettynä. Puhe puhuttu Tampereella 11.10.2023 ja lopussa evankelista Ville Tampion laulu.

"Totisesti, totisesti sanon teille: sillä, joka uskoo minuun, on iankaikkinen elämä." - Johanneksen evankeliumi 6:47 (STLK v.2017)
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
kilvoittelija

Viesti Kirjoittaja kilvoittelija »

Tämä on teidän kirjoittajien kertausta, mutta tahdon vielä kertoa, Rakastettu, tämän.

Tunteet eivät ole sama kuin totuus.
Jeesuksen ristintyö syntiemme lunastukseksi on huomioinut kaikki meidän syntimme ja vajavaisuutemme, valheelliset tunteemmekin. Joten kannattaa luottaa mitä Jeesus teki, kaikki on annettu anteeksi, sinut on hyväksytty, syntivelka on maksettu jo.

Jeesuksen täytettyä työtä ristillä ei kannata mitätöidä, koska se on totta, tosiasia. Tunteemme vekslaa päivittäin sinne ja tänne, joten niihin ei passaa nojata, muuten kaatuu.
Ilahdutetaan taivaallista Isäämme uskomalla, että Hänen Poikansa pelastustyö on moitteeton, ei vajaa.
... juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen... Hepr.12:1,2
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

kilvoittelija kirjoitti: 11 Elo 2026, 16:08 Tämä on teidän kirjoittajien kertausta, mutta tahdon vielä kertoa, Rakastettu, tämän.

Tunteet eivät ole sama kuin totuus.
Jeesuksen ristintyö syntiemme lunastukseksi on huomioinut kaikki meidän syntimme ja vajavaisuutemme, valheelliset tunteemmekin. Joten kannattaa luottaa mitä Jeesus teki, kaikki on annettu anteeksi, sinut on hyväksytty, syntivelka on maksettu jo.

Jeesuksen täytettyä työtä ristillä ei kannata mitätöidä, koska se on totta, tosiasia. Tunteemme vekslaa päivittäin sinne ja tänne, joten niihin ei passaa nojata, muuten kaatuu.
Ilahdutetaan taivaallista Isäämme uskomalla, että Hänen Poikansa pelastustyö on moitteeton, ei vajaa.
Aamen! 🕊️🙏✝️🙏
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin