Onko tässä maassa 40 vanhurskasta säästätkö Herra silloin Suomen!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Katson7

Onko tässä maassa 40 vanhurskasta säästätkö Herra silloin Suomen!

Viesti Kirjoittaja Katson7 »

Loot rukoili Sodoman puolesta hän ei sanonut Jumalalle joo anna tulla vaan. Entä jos kapungissa on 50 vanhurskasta.entä jos niitä vanhurskaita on 45? entä jos 40? entä jos 30? entä jos 20? entä jos 10? Loot kiusaantui sielussaan kaikesta mitä hän näki silti hän rukoili en usko että vain vanhurskaiden tähden uskon että koko Sodoman puolesta. Miksi meillä on asenne että odotamme tuomiota. Raamattu sanoo aivan selvästi että tuomio alkaa ensin Jumalan huoneesta. Tajuammeko mitä rukoilemme ja toivomme. Käsitämmekö ihmisen iankaikkisen kohtalon jos hän joutuu kadotukseeen. Minä en voi huutaa yhdellekään syntiselle olet suurempi syntinen kuin minä olen ollut! jos minun kansani nöyrtyy siinä ei kyllä puhuta jumalattomista vaan Jumalan serurakunnasta Jumala sanoi että jos minun kansani kääntyy ja tekee parannuksen hän tekee jälleen meidän maamme terveeksi. Ei Jumala puita ja multaa terveeksi tee vaan synnin saastuttamat ihmiset. samoin Elia ei hän parannnuksen tekoa baalin brofeetoille huutanut koska silloin ei jeesuksen veri ollut vielä vuotanut koko maailman syntien puolesta baalin profeeetoilla oli jo kohtalonsa. -sen sijaan hän sanoin Israelin kansalle Jumalan kansalle kuinka kauan onnutte molemmille puolille jos Herra on Jumala seuratkaa häntä jos baal on jumala seuratkaa häntä. ja Israel teki parannuksen ja kääntyi se on sama tänäänkin. Baalin palvojat tosin saavat armahduksen jos sen vastaan ottavat tänä päivänä .Eikä kansa vastannut hänelle vielä silloinkaan mitään.Vasta sitten kun tuli tuli taivaasta ja kulutti alttarin ja Israel lankesi polvilleen.
olli

Re: Onko tässä maassa 40 vanhurskasta säästätkö Herra silloin Suomen!

Viesti Kirjoittaja olli »

Taisi kyllä olla Aabraham joka kävi tämän tinkimisen Jumalan kanssa siitä monenko edestä Sodoma säästettäisiin.

Mutta mitä tulee Suomeen, niin kaitpa täältä edes se neljäkymmentä löytyy, hyvinkin, mutta toinen asian on se mitä kohden olemme menossa. Tarkoitan, tuntuu että todellisten uskovien luku on rajusti vähenemään päin, juuri kuten Jeesus ennustikin tapahtuvaksi. Tästä voimme taas vetää johtopäätöksiä siitä miten pian Hänen tulonsa onkaan ajankohtainen !
Katson7

Re: Onko tässä maassa 40 vanhurskasta säästätkö Herra silloin Suomen!

Viesti Kirjoittaja Katson7 »

Älkää veljeni tehkö niin pahoin.... sanoi Loot sodoman homoille. niin mäkin sanon niille homoille joita tapaan veljeni, sisareni Jeesus Kristus on tullut että sinulla olisi iankaikkinen elämä, anna sovittaa syntisi. Meil on sovituksen virka. Tuomari seisoo ovella ja sitä ovea ei vielä ole avattu.
Ei sitä nyt ilman Jumalan rakkautta voi ihan ketä tahansa veljeksi kutsua vai voiko?
Fariseus rukoilee: kiitos Jumala etten minä ole koskaan ollut kuin pikkuspitaalissa toisin kuin nuo toiset jotka ovat täysin spitaalin vallassa niin kuin Miriam Mooseksen aikana.
Onneks kiitos Jumalalle Mirjam hävettyään 7 päivää puhdistu spitaalista.
Vastaa Viestiin