Rukous pyyntö Suomen lasten ja nuorten puolesta!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Näkymätön Ninni

Rukous pyyntö Suomen lasten ja nuorten puolesta!

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Rakas Taivaan Isä Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veren suojassa rukoilen Suomen lasten ja nuorten puolesta.

Varjele Suomen lapset ja nuoret nykyisin vallalla olevasta setan seksuaali identiteetti julistuksesta ja opetuksesta. Anna Suomen lasten ja nuorten kasvaa ja kehittyä rauhassa ilman ulkopuolisia voimakkaita ideologioita.

Mielenterveyden ongelmat ovat lisääntyneet huimasti. Auta näitä masentuneita ja ahdistuneita nuoria, jotka ovat hukassa elämänsä suunnan kanssa.

Lapset ovat vasta etsimässä ja löytämässä omaa identiteettiään ja hämmentyvät nykyisestä setan seksuaali kasvatuksesta.

Anna meille aikuisille viisautta ja ymmärrystä tehdä oikeita, lasten kasvua tukevia ja edistäviä päätöksiä, ja tukemaan heidän kasvuaan oikealla tavalla.

Pysäytä nämä nuoret, jotka ovat liian varhain korjaamassa sukupuoltaan, etteivät joutuisi myöhemmin katumaan päätöksiään. Auta aikuisia tukemaan heitä oikealla tavalla.

Anna lasten olla lapsia riittävän pitkään!
Herra armahda meitä! 🙏✝️🙏
Rutger
Site Admin

Re: Rukous pyyntö Suomen lasten ja nuorten puolesta!

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin