Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Kulkija

Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Herra anna meille meidän syntimme anteeksi niinkuin mekin anteeksiannamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

Herra sinä näet meidät, vaikeat polkumme joita olemme kulkeneet, kaikki mieleen jääneet menneet pettymykset ja haavat, kaiken surun ja menetyksen, syyllisyyden, kivun, näet ajatuksemme ja tunteemme syvälle sydämeen asti. Näet mikä kaikki meissä kaipaa sinua, parantajaa. Helpota tuskaamme. Auta meitä. Auta meitä tuomaan omat taakkamme sinulle, päivittäin, ja armahtamaan myös omaa taakkaansa kantavaa toista ihmistä ja näin kulkemaan täällä tahtosi mukaan 🙏
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen 🙏🏻
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Sanna kirjoitti: Eilen, 09:06 Rakas Herra Jeesus, auta meitä arjessamme ja asioissamme katsomaan yksin Sinuun. Tuo sopu riidan tilalle, tuo rakkautta katkeruuden ja kaunan tilalle.

Pehmitä sydämiä ja puhu Herra Sinä tahtoasi meille. Auta meitä käytöksellämme kirkastamaan Sinua, oman egomme puolesta pitämisen sijaan. Sinun rakkaassa nimessäsi Jeesus 🙏🏼
Rukouksessa mukana! 🙏✝️🙏
Vastaa Viestiin