Rukous tähän päivään

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Tuija

Re: Rukous tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Tuija »

AAAMEN ❤️‍🔥🙏✝️🙏❤️‍🔥
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Kuuntelenko sydäntäni vai järkeäni.
Olen yrittänyt myydä vaatteitani mitkä ovat minulle ylimääräisiä ja pieniä. Tarvitsen tilalle hieman uusia siistimpiä vaatteita etten näyttäisi resupekalle. Elämä on pikku hiljaa alkanut tasaantua ja aurinkokin paistaa.

Aamu yöllä heräsin ja jokin minut vei kaapille. Sain tunteen anna nämä pois, vie kierrätykseen. Sydän tahtoo, mutta järki sanoo että koita vielä myydä.

Asia ei ole suuri ja elämää ajatellen jokseenkin mitätön. Pointtina on kuitenkin jumalan viesti sydämmelle vs järki. Olen aina kuunnellut sydäntäni ja luulen että sitä kautta joutunut myös luopumaan asioista toisten vuoksi. Monesti myös käytetty varmaan hyväksikin tuon varjolla. En silti koskaan ole katunut sydämmen sanomaa, päinvastoin se on antanut minulle monet onnen kyyneleet. Pelastettuja hämähäkkejä, muurahaisia, liikuntaseteleiden jakamista tuntemattomille että he saavat. Kaikki nuo hetket ovat antaneet minulle unohtumattomia onnen hetkiä.

Rukouksessani toivon elämääni lisää hetkiä missä voin kokea auttamisen tunteen. Toivoisin myös joskus saavani kokea vielä rakkauden, uskon että hyvä sydän sen joskus vielä ansaitsee.

Kiitos herra🙏
Tuija

Jumala siunaa auttavaa kättä, auttavaa sydäntä. Siunaus tulee tavalla tai toisella, kun pyyteettömästi antaa apua lähimmäiselle.

Sananl. 11: 24. Toinen on antelias ja saa yhä lisää, toinen säästää yli kohtuuden ja vain köyhtyy.
25. Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu.

Psalmit
84 PSALMI.
1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; koorahilaisten virsi.
2. Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi, Herra Sebaot!
3. Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti.
4. Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani.
5. Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati. Sela.
6. Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
8. He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
9. Herra, Jumala Sebaot, kuule minun rukoukseni, ota se korviisi, Jaakobin Jumala. Sela.
10. Jumala, meidän kilpemme, käännä katseesi, katso voideltusi kasvoja.
11. Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla; mieluummin minä olen vartijana Jumalani huoneen kynnyksellä, kuin asun jumalattomien majoissa.
12. Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
13. Herra Sebaot, autuas se ihminen, joka sinuun turvaa!
Tuija

Olet Roope, Jumalan kädellä siunattu Veli. ❤️‍🔥🙏✝️
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Tuija kirjoitti: Tänään, 11:39 Olet Roope, Jumalan kädellä siunattu Veli. ❤️‍🔥🙏✝️
Aamen! ❤️🙏✝️🙏❤️
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Aurinkoinen päivä mieli musta, ulosottomies kolkutti ja toi ikävän kirjeen.

Perinnän tie on armoton,
Viimeksi muokannut Roope83, 07 Maalis 2026, 17:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuija

Voi rakas Jumala, tule Roopen apuun! Tee tyhjäksi tuo ulosoton kirje! Anna päivän paistaa kaikkinensa, puhalla mustat pilvet pois voimallasi, Roope elämästä! Tätä anoen huudan puoleesi.
AAAMEN!!!! 🙏✝️🙏
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, voimaa tähän aikaan ja päivään, vihollinen voi yrittää murskata meidät, mutta Jeesus on nostava meidät uudelleen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

AAAMEN! 🙏✝️🙏
Vastaa Viestiin