Rukous tähän päivään
Re: Rukous tähän päivään
Jumala, kiitos tästä päivästä.
Kiitos voimista mitä annat,vaikka olen väsynyt ja mieli on raskas.
Kiitos siitä, että et vaadi minulta täydellisyyttä.
Sinä näet kaiken, mitä yritän kantaa.
Ne odotukset, paineet ja pelot, jotka puristavat. Tiedät, että voimat ovat vähissä, ja minulta aina vain vaaditaan enemmän enemmän.
Anna lupa pysähtyä ilman syyllisyyttä.
Anna minulle uusi hengitys ja voimia jatkaa.
Kiitos, että olet lähellä silloinkin,
kun en tunne sinua.Kiitos, että valosi ei sammu, vaikka oma liekkini hiipuu.
Pidä minua sylissäsi tänään, kun olen uupunut.
Toivon että autat ihmisiä ymmärtämään että jatkuvasti ei voi vaatia toiselta enemmän ja enemmän. Ihmistä ei ole luotu vain rahanteko koneeksi, meidät on luotu toisiamme varten. Auta meitä voimaan hyvin, että voimme huolehtia lapsista, vanhuksista ja toisistamme. Auta meitä ymmärtämään että rakkaus ja välittäminen on tärkeintä, ei raha ja menestys
Kiitos voimista mitä annat,vaikka olen väsynyt ja mieli on raskas.
Kiitos siitä, että et vaadi minulta täydellisyyttä.
Sinä näet kaiken, mitä yritän kantaa.
Ne odotukset, paineet ja pelot, jotka puristavat. Tiedät, että voimat ovat vähissä, ja minulta aina vain vaaditaan enemmän enemmän.
Anna lupa pysähtyä ilman syyllisyyttä.
Anna minulle uusi hengitys ja voimia jatkaa.
Kiitos, että olet lähellä silloinkin,
kun en tunne sinua.Kiitos, että valosi ei sammu, vaikka oma liekkini hiipuu.
Pidä minua sylissäsi tänään, kun olen uupunut.
Toivon että autat ihmisiä ymmärtämään että jatkuvasti ei voi vaatia toiselta enemmän ja enemmän. Ihmistä ei ole luotu vain rahanteko koneeksi, meidät on luotu toisiamme varten. Auta meitä voimaan hyvin, että voimme huolehtia lapsista, vanhuksista ja toisistamme. Auta meitä ymmärtämään että rakkaus ja välittäminen on tärkeintä, ei raha ja menestys
Tätä me Sinulta anomme. Uskossa saamme luottaa Sinun lupauksiin ja iloiten niitä ottaa vastaan elämäämme.
AAAMEN

AAAMEN
Aamen,
Rakas Isä, autaRoope83:a ja nosta hänet siivilleen ja anna lentää kuin otka. Ota Herra Jeeesus väsymykset pois ja uudista ja virkistä tämä harvinainen helmi säteilemään valoasi . Voimista Herra tätä rakkauden lahjaa ja ota käyttöösi. Anna rakas Jeesus puoliso ja ysräviä .
Rakas Isä, autaRoope83:a ja nosta hänet siivilleen ja anna lentää kuin otka. Ota Herra Jeeesus väsymykset pois ja uudista ja virkistä tämä harvinainen helmi säteilemään valoasi . Voimista Herra tätä rakkauden lahjaa ja ota käyttöösi. Anna rakas Jeesus puoliso ja ysräviä .
Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com