Rukous Jarmon puolesta.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Rutger
Site Admin

Rukous Jarmon puolesta.

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Rakas Taivaallinen Isä.
Käännä kasvosi palvelijasi Jarmon puoleen. Kosketa häntä parantavalla kädelläsi ja tee veljestä täysin terve.
Paranna ja vahvista Jarmo, paranna ja vahvista meidät kaikki jotka odotamme Sinun Kirkkautesi ilmestymistä.
Anna meidän olla täysissä sielun ja ruumiin voimissa todistamassa Poikasi, Herran Jeesuksen ilmestymistä yläilmoihin kun Hän tulee tempaamaan meidät Karitsan Häihin.
Anna meille kaikille anteeksi ja ole meille armollinen.
Tätä me rukoilemme Herramme Jeesuksen Kristuksen Väkevässä Nimessä, Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Kulkija

Re: Rukous Jarmon puolesta.

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Rukouksessa mukana. Kiitos Herralle, että Jarmo on täällä yhä meitä omalta osaltaan vahvistamassa! Jeesus anna kaikki voima ja terveys.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen, nosta, kanna ja lääkitse Jarmoa 🙏🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Tää taisi tulla aamulla Jarmolle (jonka Herra Jeesus antoi raamatunlauseeksi)
4. Mooseksen kirja 6:22-26
Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: "Puhu Aaronille ja hänen pojillensa ja sano: Siunatessanne israelilaisia sanokaa heille:

Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua; Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.

Jumalan siunausta ja täydellinen parantumminen sinulle, (minunkin puolesta, rukouksessa mukana)
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herran kädessä on kaikki, meidän ja Jarmon asiat ja siinä on Hyvä olla. Siunausta rakkaalle veljelle!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin