Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita
Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita
Kiitos rukouksesta rakkaat uskon -siskot ja veljet
Rakas Jumala,
ennen toivoin eläväni ikuisesti, mutta nykyään sydämessäni on vain kaipaus tulla lähellesi. Elämä on ollut vastaoinkäymistä, ja olen väsynyt. Pyydän, ota minut tykösi, anna minulle rauha ja voima kulkea eteenpäin.
Tulen eteesi nöyränä ja avoimena, sydämessäni halu palvella sinua ja auttaa muita. Jos minun terveyteni voi olla väline jonkun toisen paranemiseen, olen valmis antamaan sen. Vahvista minua, että voin olla välikappale sinun armossasi ja tukea niitä, jotka kärsivät.
ennen toivoin eläväni ikuisesti, mutta nykyään sydämessäni on vain kaipaus tulla lähellesi. Elämä on ollut vastaoinkäymistä, ja olen väsynyt. Pyydän, ota minut tykösi, anna minulle rauha ja voima kulkea eteenpäin.
Tulen eteesi nöyränä ja avoimena, sydämessäni halu palvella sinua ja auttaa muita. Jos minun terveyteni voi olla väline jonkun toisen paranemiseen, olen valmis antamaan sen. Vahvista minua, että voin olla välikappale sinun armossasi ja tukea niitä, jotka kärsivät.
Jumala on luonut meidät kavereikseen tänne maan päälle. Vastapuoli juonittelee, että lopettaisimme yhteistyön Isämme kanssa, toisin sanoen, että kaivaisimme leiviskämme maahan! Siinä peli on kovaa, kaikki keinot otetaan käyttöön, kuten väsymys, apatia, epätoivo, aloitekyvyttömyys jne. Loputon lista. Olet varmasti jo lähellä Jeesusta. Meidän tuleekin kasvaa Kristuksen tuntemisessa! Kannattaa mennä mukaan toisten kristittyjen seuraan, jossa yhdessä vahvistumme.
Ajatteletko elinlahjoitusta? Sai ihan sellaisen käsityksen tuosta mitä sanoit.
Mene mukaan hyväntekeväisyyteen toimivampaa mahdollisuutta odotellessasi. Tärkeintä on nyt kuulostella, mitä Jumalalla olisi sinun varallesi tarkoitettuna. Kerro meille sitten, miten asia lähti rullaamaan, koska mehän rukoilemme tämän asiasi puolesta!
Ajatteletko elinlahjoitusta? Sai ihan sellaisen käsityksen tuosta mitä sanoit.
Mene mukaan hyväntekeväisyyteen toimivampaa mahdollisuutta odotellessasi. Tärkeintä on nyt kuulostella, mitä Jumalalla olisi sinun varallesi tarkoitettuna. Kerro meille sitten, miten asia lähti rullaamaan, koska mehän rukoilemme tämän asiasi puolesta!
- Uskon Jeesukseen
Pikku leikkausoperaatio tulossa... rukouspyyntö asian puolesta...ym. terveys
Auta Herra Jeesus Roope93 ja Uskon Jeesukseen
ja anna heille voimaa luottaa Sinuun kaikissa heidän asioissaan.Ja auta uskomaan että he saavat sen Sinulta mitä he anovat. Isä ei
anna lapselleen käärmettä kun hän pyytää Isältä ruokaa. Anna läheisyyttäsi ja rakkauttasi, iloa ja voimaa, terveyttä ja rauhaa sydämeen. Anna voimaa vastustaa saatanaa. Johdata Herra kaikessa, auta myös leikkausoperaatiossa etä kaikki menee hyvin.
Rope93 tuli ajatuksiin vielä että muista taas mistä kaikesta voit olla kiitollinen joka päivä esim: pääset kävelemään, liikkumaan näet, ensimmäiset krookukset nousevat maasta, ruoho nousee maasta, sinulla on koti eli lämpöä ja suojaa, Suomessa on paljon suomalaisia kodittomia, pystyt ajattelemaan, sekä sinulla on ruokaa, (toivotavasti on). ja kohta on kesä, aurinko ja lämpöä. Ja kohta olet maksanut velkasi ja olet vapaa. Ajattele sitä riemua.
Masennukseen autaa kun vastustaa saatanaa, sano sille että häivy minun kimpustani ja ota tämä masennus itsellesi 100 kertaisena. Minä en ota sitä vastaan. Sinut on paljastettu. häivy kimpustani. Olen Jumalan lapsi eikä sinulla ole oikeutta kiusata minua.
Sitten ala kiittämään Jumalaa,
kittämisessä tai kiitollisudeessa on salaisuus se tuo muutoksen
ja anna heille voimaa luottaa Sinuun kaikissa heidän asioissaan.Ja auta uskomaan että he saavat sen Sinulta mitä he anovat. Isä ei
anna lapselleen käärmettä kun hän pyytää Isältä ruokaa. Anna läheisyyttäsi ja rakkauttasi, iloa ja voimaa, terveyttä ja rauhaa sydämeen. Anna voimaa vastustaa saatanaa. Johdata Herra kaikessa, auta myös leikkausoperaatiossa etä kaikki menee hyvin.
Rope93 tuli ajatuksiin vielä että muista taas mistä kaikesta voit olla kiitollinen joka päivä esim: pääset kävelemään, liikkumaan näet, ensimmäiset krookukset nousevat maasta, ruoho nousee maasta, sinulla on koti eli lämpöä ja suojaa, Suomessa on paljon suomalaisia kodittomia, pystyt ajattelemaan, sekä sinulla on ruokaa, (toivotavasti on). ja kohta on kesä, aurinko ja lämpöä. Ja kohta olet maksanut velkasi ja olet vapaa. Ajattele sitä riemua.
Masennukseen autaa kun vastustaa saatanaa, sano sille että häivy minun kimpustani ja ota tämä masennus itsellesi 100 kertaisena. Minä en ota sitä vastaan. Sinut on paljastettu. häivy kimpustani. Olen Jumalan lapsi eikä sinulla ole oikeutta kiusata minua.
Sitten ala kiittämään Jumalaa,
kittämisessä tai kiitollisudeessa on salaisuus se tuo muutoksen
RukoilenUskon Jeesukseen kirjoitti: ↑28 Maalis 2025, 06:04 Pikku leikkausoperaatio tulossa... rukouspyyntö asian puolesta...ym. terveys
- Uskon Jeesukseen
Ruk.pyyntö erään henkilön pelastuksen ja terveyden puolesta....
Isä, tuomme tämän Uskon Jeesukseen tuoman henkilön Sinun eteesi. Kosketa häntä, pelasta ja paranna. Anna poikasi Jeesuksen tulla
näkyviin hänessä. Armahda tätä henkilöä.
Kiitämme Sinua Isä
näkyviin hänessä. Armahda tätä henkilöä.
Kiitämme Sinua Isä
Rakas taivaan isä
Kiitän sinua tästä kauniista keväästä,
kun auringon säteet lämmittävät maata ja sydämiämme.
Kiitän sinua kaikesta elämän kauneudesta,
joka herää uuteen eloon auringon valossa.
Auta meitä näkemään maailmassa kauneus,
vaikka me aikuiset usein kompastumme huoliin ja epävarmuuksiin.
Rukoilen kaikkien maailman pienien lapsukaisten puolesta,
että he saavat kasvaa turvallisessa maailmassa,
ilossa ja rauhassa, kaukana pelosta ja huolista.
Anna heidän sydämiinsä kirkas aurinko,
joka valaisee polun kohti toivoa ja rakkautta.
Siunaa meitä kaikkia,
että voimme elää tässä hetkessä,
täynnä kiitollisuutta ja rauhaa,
vaikka maailma ympärillämme on sekaisin.
Aamen.
Kiitän sinua tästä kauniista keväästä,
kun auringon säteet lämmittävät maata ja sydämiämme.
Kiitän sinua kaikesta elämän kauneudesta,
joka herää uuteen eloon auringon valossa.
Auta meitä näkemään maailmassa kauneus,
vaikka me aikuiset usein kompastumme huoliin ja epävarmuuksiin.
Rukoilen kaikkien maailman pienien lapsukaisten puolesta,
että he saavat kasvaa turvallisessa maailmassa,
ilossa ja rauhassa, kaukana pelosta ja huolista.
Anna heidän sydämiinsä kirkas aurinko,
joka valaisee polun kohti toivoa ja rakkautta.
Siunaa meitä kaikkia,
että voimme elää tässä hetkessä,
täynnä kiitollisuutta ja rauhaa,
vaikka maailma ympärillämme on sekaisin.
Aamen.
Aamen
VarjeleIsä Suomi ettei tänne tule sotaa, varjele ettei tule III maailmansotaa, kukista kaikki pahat paikaltaan jotka sitä
ajaa ja haluaa. Anna pysyvä rauha Israeliin ja Eurooppaan.
VarjeleIsä Suomi ettei tänne tule sotaa, varjele ettei tule III maailmansotaa, kukista kaikki pahat paikaltaan jotka sitä
ajaa ja haluaa. Anna pysyvä rauha Israeliin ja Eurooppaan.
- Rakastettu
Kunpa pääsisin eroon puhelinriippuvuudesta ja keksisin sen tilalle muuta tekemistä.
Jeesus voi kaikesta vapauttaa
Sitähän voi pikkuhiljaa vähentää itseltään ruutuaikaa. Kun keksii tilalle mielekästä tekemistä, ei puhelinta niin paljoa kaipaa.
Sitähän voi pikkuhiljaa vähentää itseltään ruutuaikaa. Kun keksii tilalle mielekästä tekemistä, ei puhelinta niin paljoa kaipaa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
johdata minua löytämään elämänkumppani,
avaa sydämeni tunnistamaan hänet ja johdata meidät yhteen.
Anna meille yhteinen rakkaus, usko ja ymmärrys.Toivoisin kovasti että yksinäisyys minulta katoaisi.Toivon että auttaisit minua pääsemään vaikeittein aikojen yli jaksamaan työelämässäni
1. Korinttolaiskirje 13:4-7
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä.
Rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei ole ylpeä,
ei käytä väärin toisia, ei etsi omaa etuaan,
ei vihastu, ei muistele väärintekoja,
eikä iloitse vääryydestä, vaan iloitsee totuudesta.
Se peittää kaiken, uskoo kaiken, toivoo kaiken, kestää kaiken.
avaa sydämeni tunnistamaan hänet ja johdata meidät yhteen.
Anna meille yhteinen rakkaus, usko ja ymmärrys.Toivoisin kovasti että yksinäisyys minulta katoaisi.Toivon että auttaisit minua pääsemään vaikeittein aikojen yli jaksamaan työelämässäni
1. Korinttolaiskirje 13:4-7
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä.
Rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei ole ylpeä,
ei käytä väärin toisia, ei etsi omaa etuaan,
ei vihastu, ei muistele väärintekoja,
eikä iloitse vääryydestä, vaan iloitsee totuudesta.
Se peittää kaiken, uskoo kaiken, toivoo kaiken, kestää kaiken.
Isä, Sinä sanot Snassasi että ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Tähän vedoten pyydämme Sinua että johdatat hyvän puolison
Roope83:lle. Pikaisesti. Auta Herra lastasi.
Roope83:lle. Pikaisesti. Auta Herra lastasi.
Rakas jumala
Suo pienille lapsille turvallinen ja iloinen pääsiäinen. Säästä heidät maailman hulluudelta ja vanhempien alkoholismilta. Suo heille turvallinen ja mukava tulevaisuus
Suo pienille lapsille turvallinen ja iloinen pääsiäinen. Säästä heidät maailman hulluudelta ja vanhempien alkoholismilta. Suo heille turvallinen ja mukava tulevaisuus
Rakas Jeesus, avaa suomalaisten silmät näkemään missä ja miten me elämme. Avaa uskovaisten ihmisten silmät näkemään että he kykenvät rukoilemaan oikeitten asioitten puolesta. Vapauta Herra meidät eliitin kahlleista, pervoiluista ja tyranniasta. Anna meille vapaa maa, uuskovainen presidentti, hallitus ja eduskunta.
Muutama päivä sitten lapsenlapseni kertoi että eskarissa opetettiin että saa mennä naimisiin kenen kanssa haluaa, kaksi poikaa keskenään tai kaksi tyttöä keskenään. Herra rakas. Kukista tämä eliitti ja globalistit jotka myrkyttävät ilmamme kemikaalivanoilla, myrkyttävät ruokamme, juomamme, syöttävät meille geenimuokattua ruokaa yhdessä vaarallisten lääkeiden kanssa alentavat syntyvyyden alenemaan/loppumaan pikku hiljaa. Maamme täytetään muslimeilla eliitin käskystä niin että tapahtuu väestönvaihto. Suomalaiset syrjitään pois terveyspalveluista ja sosiaalihuollosta. Eihän rahat riitä kuin näille hyysättäville tulokkaille ja kaikelle elitiin vaatimille turhille esim. miljardeja ympäristö asioihin ym.. Tällainen hallinto joka ei pidä omiensa puolia, sellaista ei tarvita. Auta Jeesus meitä.
Muutama päivä sitten lapsenlapseni kertoi että eskarissa opetettiin että saa mennä naimisiin kenen kanssa haluaa, kaksi poikaa keskenään tai kaksi tyttöä keskenään. Herra rakas. Kukista tämä eliitti ja globalistit jotka myrkyttävät ilmamme kemikaalivanoilla, myrkyttävät ruokamme, juomamme, syöttävät meille geenimuokattua ruokaa yhdessä vaarallisten lääkeiden kanssa alentavat syntyvyyden alenemaan/loppumaan pikku hiljaa. Maamme täytetään muslimeilla eliitin käskystä niin että tapahtuu väestönvaihto. Suomalaiset syrjitään pois terveyspalveluista ja sosiaalihuollosta. Eihän rahat riitä kuin näille hyysättäville tulokkaille ja kaikelle elitiin vaatimille turhille esim. miljardeja ympäristö asioihin ym.. Tällainen hallinto joka ei pidä omiensa puolia, sellaista ei tarvita. Auta Jeesus meitä.
Aamen. Isä armahda meitä. Herätä kansa näkemään, tekemään parannus, kääntymään sinun puoleesi ja rukoilemaan vapautusta tästä kaikesta pahasta.
- Rakastettu
Auta Herra. Inhoan ja häpeäm itseäni. En jaksa. En tiiå mitä teen