Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita
- Rakastettu
Re: Esirukous- ja rukouspyyntöaiheita
Haluaisin päästä eroon sosiaalisten tilanteiden pelosta ja julkisten paikkojen pelosta
Nämä pelot vähenevät elämänkokemuksen ja iänkarttumisen myötä, nimimerkki ”Toinen Samanlainen”, mutta luottamus Herraan Jeesukseen on se, joka vie ne kokonaan mennessään. Luota siis Häneen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Aamen,
Rakas Jeesus vedä puoleesi lähemmäksi Rakastettu että pelko katoaa.
Rakas Jeesus vedä puoleesi lähemmäksi Rakastettu että pelko katoaa.
Kiitos, rakas Jumala, tästä uudesta keväästä, joka tuo valon ja elämän takaisin luontoon. Kiitämme sinua raikkaista tuulista, ensimmäisistä kukista ja lämpimistä auringonsäteistä, jotka herättävät maan ja sydämet eloon. Kiitos siitä toivosta ja uudistuksesta, jonka kevät tuo mukanaan.
Kiitos, että meillä on mahdollisuus kokea jälleen tämän kauniin vuodenajan lahjat. Auta meitä muistamaan kiitollisuus jokaisessa päivässä, joka on täynnä kevään elinvoimaa.
Kiitos, että meillä on mahdollisuus kokea jälleen tämän kauniin vuodenajan lahjat. Auta meitä muistamaan kiitollisuus jokaisessa päivässä, joka on täynnä kevään elinvoimaa.
Kiitos Jeesus Aamen. Anna Rakas Jeesus tosi varhainen, aurinoinen ja lämmin kevät ja kesä ilman takatalvea. Varjele Herra viljelykset pelloilla että sato kypsyy hyvin eik'ä palellu.
Kiitos Jeesus siitä kaikesta hyvästä, jonka meille suot tänäkin päivänä ja tulevina. Kiitos, että pidät huolen omistasi ja viimeiseen hetkeen asti, kutsut eksyneitä sisään siipien suojaan, pelastukseen, uskoon Jeesuksen. Aamen.
Aamen! Täällä etelässä on ollut kevät jo tammikuusta lähtien, se on ihmeellistä ja oon kokenut, että se on Herran lahja raskaiden talvien jälkeen. Herra varjele tämä kevät ja Suomen kansa ja kaikki, jotka pitävät tämän maan toiminnassa, turvallisena ja kunnossa.
Jeesus rakas, viime yönä nukuin hyvin huonosti. Meillä on presidentti joka ei arvosta kansallisvaltioita eikä oman valtiomme itsenäisyyttä vaan arvostaa EU:ta ja sen kehitystä. Kuulin kun hän itse puhui tästä yelkkarissa. Globalistit yrittää saada mmailman sodan aikaan millä keinolla hyvänsä ja Suomi on yksi syötti tähän nyt Itämerellä. Venäjältä rullut kova ukaas "Venäläiset varoittavat: Itämeren kauppamerenkulun estäminen voi johtaa nopeasti sotaan". Tämä on niin kauheata. Suomen ihmisistä ei välitetä.
Herra Jeesus anna voimaa kestää kun joutuu kohtaamaan tällaista pahuutta. Tee Herra ihmeitä nyt ennenkuin sota tulee.Armahda meitä, kansaasi, Herra. Vapahda meidät. Siunä vapahdit kansasi Egyptistäkin. Tee globalistien aikeet tyjiksi. Käännä heidät toinen toisensa kimppuun. Herätä Herra Suomi rukoilemaan.
Aamen
Herra Jeesus anna voimaa kestää kun joutuu kohtaamaan tällaista pahuutta. Tee Herra ihmeitä nyt ennenkuin sota tulee.Armahda meitä, kansaasi, Herra. Vapahda meidät. Siunä vapahdit kansasi Egyptistäkin. Tee globalistien aikeet tyjiksi. Käännä heidät toinen toisensa kimppuun. Herätä Herra Suomi rukoilemaan.
Aamen
Job. 5:12 -13
Hän tekee kavalain hankkeet tyhjiksi, niin ettei mikään menesty heidän kättensä alla.
Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa; ovelain juonet raukeavat.
RK 38
Hän tekee kavalain hankkeet tyhjiksi, niin ettei mikään menesty heidän kättensä alla.
Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa; ovelain juonet raukeavat.
RK 38
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Isä paljasta kaikki pahan kavalat juonet ja vääryydellä tai valheella saavutetut asemat, paljasta ne ja saata ne oikeuden eteen.
Armahda kansaamme ja anna omillesi voima sekä viisaus taistella pimeyden voimia vastaan. Aamen.
Armahda kansaamme ja anna omillesi voima sekä viisaus taistella pimeyden voimia vastaan. Aamen.
Herra, pyydän anteeksiantoa. Pakenemiseni oli heidän pelastuksensa ja mahdollisuus uuteen alkuun, sillä olisin ollut taakka. Anna armoa ja voimaa. Pyydän sinua suojelemaan näitä rakkaitani julmuudelta ja täyttämään heidän sydämensä rakkaudella. Kaipaan teitä kovasti nyt ja aina.
Herra, yhdistä Sinä se, mikä ihminen on erottanut, Sinun Tahtosi mukaan, Aamen.
- Uskon Jeesukseen
Terveys... viisautta siihen millä tavoin ja mistä somejutuista jäädä pois... eräs kaappihankinta ja muut remonttijutut... kiitos Herra Jeesus...
Rakas Jumala,
Tulen luoksesi nöyränä ja haavoittuneena. Sydämessäni on suuri tuska ja epäilys itsestäni. Tunnen häpeää omaa elämääni kohtaan, enkä ymmärrä, miksi koen näin. Tuntuu kuin olisin jäänyt narsismin uhriksi ja en tiedä, miten vapautuisin tästä tuskasta.
Miksi elämäni tuntuu niin vaikealta ja miksi minulle ei tunnu olevan rakkautta, jota kaipaan? Miten voisin kokea, että ansaitsen Jumalan rakkauden ja muiden ihmiset ympärilläni? Olenko minä todella niin paha ihminen, että tämä on kohtaloni?
Pyydän, että johdatat minua kohti ymmärrystä ja helpotusta. Auta minua näkemään arvoni, antamaan itselleni anteeksi ja tuntemaan, että ansaitsen olla rakastettu. Vahvista minua ja anna voimaa kasvaa ja löytää rauha sisimmässäni.
Tulen luoksesi nöyränä ja haavoittuneena. Sydämessäni on suuri tuska ja epäilys itsestäni. Tunnen häpeää omaa elämääni kohtaan, enkä ymmärrä, miksi koen näin. Tuntuu kuin olisin jäänyt narsismin uhriksi ja en tiedä, miten vapautuisin tästä tuskasta.
Miksi elämäni tuntuu niin vaikealta ja miksi minulle ei tunnu olevan rakkautta, jota kaipaan? Miten voisin kokea, että ansaitsen Jumalan rakkauden ja muiden ihmiset ympärilläni? Olenko minä todella niin paha ihminen, että tämä on kohtaloni?
Pyydän, että johdatat minua kohti ymmärrystä ja helpotusta. Auta minua näkemään arvoni, antamaan itselleni anteeksi ja tuntemaan, että ansaitsen olla rakastettu. Vahvista minua ja anna voimaa kasvaa ja löytää rauha sisimmässäni.
Kiitos Jeesus että Sinä rakastat arvotonta. Sinä valitsit sen joka on arvotonta maailmassa mutta Sinulle arvokas. Maanpäällä Sinä rakastit pitalisiakin, joita kaikki muut halveksi.
Kiitos ettei minun tarvitse muuttua muuksi kuin kasvaa sellaiseksi millaiseksi Sinä minut loit.
Jeesus, armahda meitä kurjia, jotka emme osaa elää koska kukaan ei ole sitä meille opettanut. Mutta Sinä ihana Jeesus kasvatat meitä joka päivä ja viet meidän viimein kunniaan.
Kiitos ja ylistys iankaikkisesti
Kiitos ettei minun tarvitse muuttua muuksi kuin kasvaa sellaiseksi millaiseksi Sinä minut loit.
Jeesus, armahda meitä kurjia, jotka emme osaa elää koska kukaan ei ole sitä meille opettanut. Mutta Sinä ihana Jeesus kasvatat meitä joka päivä ja viet meidän viimein kunniaan.
Kiitos ja ylistys iankaikkisesti
Rakas Jumala,
Kun kuulen lapsen itkun, tunnen tuskan ja ikävän. Kun kuulen lapsen naurun, tunnen mielettömän kaipuun. Pyydän anteeksi, etten ole ollut läsnä heidän elämässään niin kuin olisin halunnut. Vaikka en ole voinut olla osa heidän arkeaan, pyydän, että ottaisit heidät siipiesi suojaan. Anna heille turvaa, rakkautta ja onnellisuutta. Vahvista heidän sydämensä ja johdata heitä valoon, vaikka en voikaan olla heidän kanssaan. Auta heitä kasvamaan vahvoiksi ja täynnä toivoa.
Kun kuulen lapsen itkun, tunnen tuskan ja ikävän. Kun kuulen lapsen naurun, tunnen mielettömän kaipuun. Pyydän anteeksi, etten ole ollut läsnä heidän elämässään niin kuin olisin halunnut. Vaikka en ole voinut olla osa heidän arkeaan, pyydän, että ottaisit heidät siipiesi suojaan. Anna heille turvaa, rakkautta ja onnellisuutta. Vahvista heidän sydämensä ja johdata heitä valoon, vaikka en voikaan olla heidän kanssaan. Auta heitä kasvamaan vahvoiksi ja täynnä toivoa.
Pahoittelen tuskaa, en halunnut sitä,
kiitos rakkaudesta ja kaikesta, mitä sain.
Muistakaa hyvät hetket, jotka jaoimme,
pitäkää huolta toisistanne, rakkaus jää elämään.
Kiitos elämästä, se oli täynnä valoa ja rakkautta.
kiitos rakkaudesta ja kaikesta, mitä sain.
Muistakaa hyvät hetket, jotka jaoimme,
pitäkää huolta toisistanne, rakkaus jää elämään.
Kiitos elämästä, se oli täynnä valoa ja rakkautta.
Rakas Roope-veli, minä en ymmärrä,
kerro miksi,
sinulla oli puoliso/avovaimo, lapsia vaikkei omia mutta niin rakkaita kuitenkin,
sinä itket rakkautta, sinulla oli sitä kertomasi mukaan,
miksi lähdit pois,
jos on rakkautta kukaan ei ole taakka, vaan rakastettu,
rakkaus kestää pettämisen, valehtelun, varastamisen, sairaudet ym. ym.
Etkö voi mennä takaisin perheesi luo?
Vai eikö sinulla itselläsi ole rakkautta ja jaksamista heidän kanssaan?
Minä rukoilen että käyt asioita rehellisesti läpi , se on varmaa että jos on rakkautta se kantaa.
kerro miksi,
sinulla oli puoliso/avovaimo, lapsia vaikkei omia mutta niin rakkaita kuitenkin,
sinä itket rakkautta, sinulla oli sitä kertomasi mukaan,
miksi lähdit pois,
jos on rakkautta kukaan ei ole taakka, vaan rakastettu,
rakkaus kestää pettämisen, valehtelun, varastamisen, sairaudet ym. ym.
Etkö voi mennä takaisin perheesi luo?
Vai eikö sinulla itselläsi ole rakkautta ja jaksamista heidän kanssaan?
Minä rukoilen että käyt asioita rehellisesti läpi , se on varmaa että jos on rakkautta se kantaa.
Homeinen talo tuhosi kaiken, halusin heille suoda uuden alun. Nyt on vuosia kulunut välissä
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Älkää tehtö turhaan ilmoituksia viesteistä, eli painako tuota kolmiota jossa on huutomerkki keskellä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro