Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Pigeon
Viestit: 895
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Hei, kanssa sisaret ja veljet!
Pyydän rukousta perheeni ja itseni puolesta, jotta Rakkaus ja anteeksianto voittaisi ja saisimme jatkaa elämäämme puhtaalta pöydältä.
Olen seurannut tätä keskustelupalstaa sen ensi metreiltä lähtien, mutta nyt vasta virallisesti mukana. Olen löytänyt takaisin Jeesuksen turviin noin vuosi sitten, joten ensi metreillä olen teihin moneen muuhun nähden.. ;) Sinettisormuksen näky rivien tiivistämisestä uskovien kesken puhutteli minua, etenkin, kun "vihulainen" ei vain anna rauhaa. Olen saanut kokea Johdatusta elämässäni paljon ja koko ajan enemmän ja enemmän, mutta mikä sai minut pyytämään apua on, että en ole ilmeisesti, siis en ole pystynyt antamaan menneisyydelle kaikkia asioita anteeksi ja ilmeisesti se on portti tuolle "vihulaiselle" siksi tulin tänne rukouspyynnön kera. Uskon ja Toivon, että Rakkaus voittaa ja anteeksianto tapahtuisi sydämissämme. Muutama yö sitten olin ahdistuksessa ja, kun heräsin ja yritin rukoilla Isämeidän-rukousta en vain meinannut saada sanoja tulemaan ulos suustani, vaikka kuinka yritin..lopulta kuitenkin onnistuin ja edellisyönä heräsin kuiskaukseen "antikristus on herra" siihen sain kyllä sanottua ilman mitään ahdistusta, että Jeesus Kristus on Herramme! Amen! Kiittäen tästä palstasta, uusi sisarenne. :)
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle sinusta, Pigeon, Ole siunattu Hänen nimeensä.
Herra kuule tämä sisaremme anomus, ja ole apuna ja turvana hänelle ja perheelleen.
Tuo tuohon perheeseen, Pelastuksesi, parannuksesi ja vapautuksesi. Tulkoon perheeseen ylitse vuotava RAKKAUTESI, Herra.
Anna heille veresisuoja ja sota asu avaruuden henkivaltoja vastaan, opeta Pigeonia rukoilemaan ja anomaan näitä asioita päivittäni.
Opeta heitä kiittämään sinua kaikesta ja ylistys tulkoon kaikessa muodossa heidän elämäänsä, ylistystä sinulle Jeesus Kristus, sillä saatana vihaa sitä yli kaiken. Ylistäkää Jumalan sanoin ja laulaen.
Ylitys on valtava lääke masennukseen ja negatiivisiin asioihin, jotka ovat tuosta vihulaisesta lähtöisin.
Älkää anatko periksi vaan rukoilkaa, kiittäkää ja ylistäkää Herraa!
Herra estä pahan vierailut tuossa perheessä ja ota omasi siipiesi suojaan!
Lue Psalmia 91, sen sanotaan olevan vahvin Psalmi raamatussa ja sitä tulee käyttää myös rukouksena Herralle!
Kiitos Jeesus, että olet tuonut keskuuteemme uuden Siskon/Veljen.
Kantakaamme hänet Kristus yhteyteen kanssamme!
Amen!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 18 Syys 2016, 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

»Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä. Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.»
(4. Moos.6:24–26)
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ylistäkää; Niin Suuri Hän On: https://www.youtube.com/watch?v=XRH2B5OSkrc
Nimeäsi Jeesus: https://www.youtube.com/watch?v=UFQ8QuKiW1g
Ylistäkää Herraa taivas ja maa: https://www.youtube.com/watch?v=CF50jsGSk8c
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nämä sanat tuli heti sinulle Pigeon: Herra valistakoon kasvonsa sinun puoleesi ja olkoon sinulle armollinen.

Minä toivotan sinut ensinnäkin tervetulleeksi ja rukoilen kertomiesi asioiden parhain päin ratkeamisen puolesta.
Kun me annamme murheemme Jeesukselle Kristukselle ja jäämme kärsivällisesti odottamaan, niin meille on annettu jo valmis lupaus, joka on koko maailman luojan antama lupaus. Kaikki mitä pyydät yhdessä kahden tai kolmen muun kanssa, te sen saatte.

Kappas, nyt huomasin että Sinetti sai muuten saman nanoman kuin minä.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Markku tuolla antoi tähän hyvän sanan paikan:

Matt. 16:19
Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."

Eli me nyt sidotaan henkivallat sinun ja perheesi elämästä, Pigeon, ja annamme teille vapauden Jeesuksessa Kristuksessa.
Amen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Kävin lukemassa Markun sanoman ja se totisesti oli pelkkää hunajaa.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti tuo Markun tuoma Sana, oli avain tähän rukouspyyntöön! Halleluja! Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Jumalan siunausta Pigeonille ja hänen perheelleen, auta Jeesus tässä tilanteessa!
Pigeon
Viestit: 895
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos teille rakkaat näistä sanoista ja Sanan paikoista! Olen sanaton. :) Jotain ihmeellistä on ilmassa. Siunausta teille kaikille!
sinulletarkoitettu

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja sinulletarkoitettu »

Haluan sanoa sinulle, olet vapaa Jeesuksessa Kristuksessa voit rukoilla että Jeesus auttaa sinua antamaan anteeksi samalla myös vapaa omistamaan anteeksianto hänen kalliissa veressään on jo hinta maksettu sinun puolestasi joten Jeesus on jo voittanut ja millään ei ole valtaa sinuun paitsi Jeesuksella.Kukaan ei voi riistää sinua Häneltä.Ole siunattu.
Pigeon
Viestit: 895
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Sinulletarkoitettu. Koettelemusten, puhdistuksen ja anteeksiannon aikaa elämme. Meille tuli ero. Koen, että tämä on tarpeen, jotta voimme jatkaa, molempien tulee pystyä antamaan anteeksi. Meidän pitää nyt löytää tuo Rakkaus uudelleen. Jos tarkoitettu on.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas sisaremme Pigeon!
Lue ääneen seuraava rukous joko yksin tai mieluummin jonkun uskovan kanssa johon voit luottaa. Jokainen Jeesuksen seuraaja on kelvollinen julistamaan sinulle sen jälkeen synninpäästön, joka kuullaan myös taivaassa.

Kaikkivaltias, Pyhä Jumala.

Minä myönnän, että olen synnin sitomana elänyt erossa Sinusta. Olen monin sanoin, teoin ja laiminlyönnein rikkonut Sinua ja myös lähimmäisiäni vastaan. Tunnustan syyllisyyteni ja käännyn nyt puoleesi pyytäen armahdustasi.

Minä uskon, että Poikasi Jeesus Kristus on kuollut myös minun syntieni edestä. Jeesuksen sovintovereen turvaten minä pyydän sinulta, Jumala, anna minulle anteeksi. Katkaise kaikki synnin ja paholaisen kahleet ja pese minut puhtaaksi armollasi rakkaan Poikasi, Jeesuksen nimen tähden.

Jeesus Kristus, auta minua uskomaan sinuun ja tule itse Vapahtajaksi elämääni Pyhän Henkesi kanssa. Minä annan ruumiini, sieluni ja kaikki mitä minulla on, sinun hallintaasi.

Kiitos Jeesus, että kuulit rukoukseni ja tulit elämäni Herraksi. Käytä minua jatkossa nimesi kirkastamiseen ja valtakuntasi julistamiseen missä ja miten haluat. Tapahtukoon elämässäni tästä eteenpäin Sinun tahtosi.

Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimessä,

Aamen.

Tämän jälkeen Julistan sinulle Synninpäästön näillä sanoilla:

Jeesus sanoi opetuslapsilleen; ”Ottakaa Pyhä Henki. Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.” (Joh.20:22-23) Synnintunnustuksen vastaanottaja voi rukouksen jälkeen laittaa kätensä siunattavan pään päälle ja julistaa hänelle synninpäästön ja siunauksen. (Asetan käteni siunaukseksi kohti ruutua, sinua Pigeon, kun luet siellä vastaanottajana)
SYNNINPÄÄSTÖ

”Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän, Hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli. (Ps.34:19)

Jeesuksen Kristuksen käskyn mukaisesti ja Hänen valtuuttamanaan minä julistan sinulle, Pigeon, Golgatan keskimmäisellä ristillä vuotaneessa veressä ja Jeesuksen siunatussa nimessä kaikki sinun syntisi anteeksi annetuiksi.

Poikani, tyttäreni, Pigeon, ole turvallisella mielellä! Kaikki sinun syntisi ovat sinulle Jumalan luona taivaassa anteeksi annetut Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.” Aamen.
SIUNAUS

Kaikkivaltias Pyhä Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua sekä täyttäköön sinun sydämesi ilolla, rauhalla ja Pyhällä Hengellä.

Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, Aamen.

Sinulla on nyt ”lunastus Hänen verensä kautta, rikko- musten anteeksisaaminen hänen armonsa rikkauden mukaan” (Ef.1:7) Veljeni, siskoni, Pigeon, tervetuloa Elämäntielle!
Pigeon
Viestit: 895
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Sinettisormus <3 Olen siis Sisarenne. :cry:
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö itselleni ja perheelleni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... eli rakas siskoni, Pigeon! :P ... niin ja varmuuden vuoksi selvennän, että minä olen myös siskosi .... ;)
Vastaa Viestiin