ettemme eksyisi
Re: ettemme eksyisi
Kiitos Jeesus. Silmäkulmat kostuu ilon kyynelistä ja posket ovat muikistuneet onnelliseen hymyyn 

HYVÄLTÄ TUNTUU!
TÄTÄ LISÄÄ!
KIITOS JA KUNNIA HERRALLEMME, JEESUKSELLE KRISTUKSELLE! AAA-MEN!
TÄTÄ LISÄÄ!

KIITOS JA KUNNIA HERRALLEMME, JEESUKSELLE KRISTUKSELLE! AAA-MEN!

KIII-TOS!!!
KIITOS HERRALLEMME JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!! Kaikki KUNNIA HERRALLEMME!!!
Nyt on taas todistettu kuinka YLISTYS OIKEASTI AUTTAA, eikä sitä tarvitse edes tehdä kauan, kun vihtis joutuu väistymään!
Tämä pitäisi määrätä oikein reseptillä joka päiväiseksi hetkeksi, tai ainakin muutaman kerran viikossa.
29. Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
30. Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
31. mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Jesaja 40.
KIITOS HERRALLEMME JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!! Kaikki KUNNIA HERRALLEMME!!!
Nyt on taas todistettu kuinka YLISTYS OIKEASTI AUTTAA, eikä sitä tarvitse edes tehdä kauan, kun vihtis joutuu väistymään!
Tämä pitäisi määrätä oikein reseptillä joka päiväiseksi hetkeksi, tai ainakin muutaman kerran viikossa.
29. Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
30. Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
31. mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Jesaja 40.
Niin Suuri Hän ON: https://www.youtube.com/watch?v=XRH2B5OSkrc
Lopuksi vielä, vieden meidät onnelliseen Rauhaan, Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa: Siunattu Varmuus! Tämän jälkeen uitte SUURESSA HERRAN RAKKAUDESSA! : https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Sanattomana tätä katsoo vaan hymyssä suin 
Ylistys ja Kiitos Jumalalle, kun meille on annettu suurin uhri, Jeesus Kristus! Hänessä mekin voimme olle osalliset elämään.

Ylistys ja Kiitos Jumalalle, kun meille on annettu suurin uhri, Jeesus Kristus! Hänessä mekin voimme olle osalliset elämään.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Jos olisin ilman uskoa ja maailmallinen, voisin sanoa tähän mainos pätkän: PIRKKA TEKI SEN!
Mutta, kun minulla on uskoni, enkä halua allekirjoittaa maailman tekosia, teen SUUREN Ilmoituksen: KRISTUS TEKI SEN!!!
Mutta, kun minulla on uskoni, enkä halua allekirjoittaa maailman tekosia, teen SUUREN Ilmoituksen: KRISTUS TEKI SEN!!!

Ylistys, on yksi SUURI ja VAHVA AVAIN, aukaisemaan yhteyden Taivaan valtakuntaan, käyttäkäämme sitä.
Jollemme me oikein käsitä ja arvioi Jumalan Pojan ansiota tai Jumalan vanhurskauttavaa armoa, niin hän itse kyllä tietää sen arvon. Hän pitää kuitenkin omaa työtänsä suurena ja kalliina. Jos nyt minun sydämeni ja omatuntoni, jotka eivät ymmärrä ja ota vaarin, mitä Jumala Pojassaan on meidän puolestamme tehnyt, vain tuntevat ja arvostelevat syntejäni, on se kuitenkin sellaista, jolla ei Jumalan edessä ole merkitystä.
Ja kun se ei merkitse mitään Jumalan edessä, vaan ainoastaan tunteissani, uskottomassa sydämessäni ja mielessäni, ei sellainen syytös liioin merkitse mitään. Se voi vain hetken tehdä minut levottomaksi, mutta se ei voi tuomita minua. Sitä apostoli tässä tarkoittaa, kun hän sanoo: Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
Kun Jumalan näin ollen täytyy pitää vanhurskauttamisemme täydellisenä, tulee meidän autuaan lohdullisina ja turvallisina ylistää hänen suurta armotyötänsä sanoen: Kaikki on hyvin, kaikki on täytetty! Vaikka syntini olisivat tuhat kertaa lukuisammat ja suuremmat, eivät ne kuitenkaan paina mitään suuren Jumalan vanhurskauttamisen rinnalla. Ylistetty olkoon hänen nimensä!
(Rosenius)
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
ON se niin mahtava teko! Eihän sitä kertakaikkiaan osaa kunnolla käsittää. Tuli tänne, syntipukiksi, kaikkien näiden samanlaisten ihmisten syyllistettäväksi jossa mekin näemm toinen toisemme joskus kärsivän ja sitten viattomana antaa itsensä ristille. Voi sitä käsittämätöntä armontyötä minkä Jeesus teki siellä Golgatalla. Tähän samaan käistyksen murtui -70 luvun alussa myös Nicky Cruz, joka oli New Yorkin Late Johansson. Hän tajusi että tää kaveri uhrautui veljiensä takia kuolemaan noiden SYYPÄIDEN vuoksi. Ei sellaista voi tehdä kuin yksi JEESUS KRISTUS! Itkua taas mä täällä puserran, on se niin iso juttu....
... EI OLE SUUREMPAA RAKKAUTTA .... EI OLE SUUREMPAA ARMOA ....
...ja tuohon yhteen sanaan RAKKAUS, kaikki kiteytyy....
...ja tuohon yhteen sanaan RAKKAUS, kaikki kiteytyy....
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Mä muistan ihan pienenä kun muutimme pois isovanhempien luota Torniosta tänne etelään. Olin varmaan joku 4-vuotias kun äiti luki Raamattua. En minä hirveästi ymmärtänyt vielä muuta kuin sen että joku pantiin ristille ja se kuoli. Mutta äidin kyyneleet muistan ja ihmettelin miksi äiti aina itki lukiessaan niitä Raamatusta. Kyllä minä sitten myöhemmin ymmärsin, kun tajusin mikä teko se oli.
Pyhän Birgitan rukous yhteisesti meille.
Herra, tule pian ja valaise yöni.
Niin kuin kuolevat ikävöivät, niin minä ikävöin sinua.
Sano sielulleni, ettei mitään voi tapahtua sallimattasi
ja ettei mikään, minkä sinä sallit, ole toivotonta.
Oi Jeesus, Jumalan Poika, niin kuin sinä vaikenit
niiden edessä, jotka sinut tuomitsivat,
niin pidätä kieleni, kunnes olen saanut miettiä
mitä ja miten minun tulee puhua
Osoita minulle tie
ja tee minut halukkaaksi sitä vaeltamaan.
Uskallettua on viipyä
ja vaarallista on jatkaa matkaa.
Täytä siis minun ikävöimiseni.
Tulen luoksesi niin kuin sairas tulee lääkärin luo.
Anna, Herra, minun sydämelleni rauha.
Amen
Herra, tule pian ja valaise yöni.
Niin kuin kuolevat ikävöivät, niin minä ikävöin sinua.
Sano sielulleni, ettei mitään voi tapahtua sallimattasi
ja ettei mikään, minkä sinä sallit, ole toivotonta.
Oi Jeesus, Jumalan Poika, niin kuin sinä vaikenit
niiden edessä, jotka sinut tuomitsivat,
niin pidätä kieleni, kunnes olen saanut miettiä
mitä ja miten minun tulee puhua
Osoita minulle tie
ja tee minut halukkaaksi sitä vaeltamaan.
Uskallettua on viipyä
ja vaarallista on jatkaa matkaa.
Täytä siis minun ikävöimiseni.
Tulen luoksesi niin kuin sairas tulee lääkärin luo.
Anna, Herra, minun sydämelleni rauha.
Amen
- Uskon Jeesukseen
Tämä video ei ole enää saatavilla, koska videoon liittyvä YouTube-tili on poistettu.
Elikkä mistähän videosta ketjun aloittaneessa ensimmäisessä viestissä oli kyse.... video ja tili jolla video oli, on siis poistettu...
Pandemia ainakin oli ekaytystä... ehkä eksyyntyneisyyttä on siinä ajatuksessa että jonkin eksytyksen tulisi olla hengellinen... Pandemiassa pastorit ainakin eksyivät sovittamaan sovittamaan lääkärintakkia ylleen...
Ota... yksi... ota vielä toinen... eksymistä psalmin 91 totuuksista pois...
Psalmi 9:11 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, 2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan". 3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. 4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. 5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, 6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. 7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. 8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. - 9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi. 10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. 11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. 12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi. 13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. - 14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. 15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. 16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Elikkä mistähän videosta ketjun aloittaneessa ensimmäisessä viestissä oli kyse.... video ja tili jolla video oli, on siis poistettu...
Pandemia ainakin oli ekaytystä... ehkä eksyyntyneisyyttä on siinä ajatuksessa että jonkin eksytyksen tulisi olla hengellinen... Pandemiassa pastorit ainakin eksyivät sovittamaan sovittamaan lääkärintakkia ylleen...
Ota... yksi... ota vielä toinen... eksymistä psalmin 91 totuuksista pois...
Psalmi 9:11 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, 2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan". 3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. 4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. 5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, 6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. 7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. 8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. - 9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi. 10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. 11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. 12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi. 13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. - 14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. 15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. 16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Liian paljon on tässä välissä tapahtunut, että pystyisin tarkalleen muistamaan mikä tuosta videosta nousi..
Mutta minulla on aina ollut huoli muista ympärillä, ei vain siitä eksynkö/selviänkö minä vaan myös muut minun ympärillä. Ei lämmitä olla yksin.
Joten kuka tietää oliko se videon viesti esimakua pandemiasta. Siihen se sopii hyvin. Ja niin siinä sitten kävi. Oltiin aika yksin.
Vedottiin, että teemme nämä toimet ja ratkaisut, koska pidämme huolta lähimmäisistämme.. ”pukeuduttiin valkeuden vaatteisiin”. Jeesuskin sanoi, että hedelmistä puu tunnetaan.
Mutta juurikin näin Uskon Jeesukseen, voimme olla turvallisin mielin psalmi 91 sanoin!
Mutta minulla on aina ollut huoli muista ympärillä, ei vain siitä eksynkö/selviänkö minä vaan myös muut minun ympärillä. Ei lämmitä olla yksin.
Joten kuka tietää oliko se videon viesti esimakua pandemiasta. Siihen se sopii hyvin. Ja niin siinä sitten kävi. Oltiin aika yksin.
Vedottiin, että teemme nämä toimet ja ratkaisut, koska pidämme huolta lähimmäisistämme.. ”pukeuduttiin valkeuden vaatteisiin”. Jeesuskin sanoi, että hedelmistä puu tunnetaan.
Mutta juurikin näin Uskon Jeesukseen, voimme olla turvallisin mielin psalmi 91 sanoin!
Toin tuon rukouksen illalla ja ajattelin nostaa jonkin vanhan ketjun kautta. Jotenkin tuntui hyvälle muistella samalla noita aikoja kun täällä oli elävämpää. Sitä me tarvitsemme, toistemme läsnäoloa, Jeesuksessa Kristuksessa.
Olkaa Siunatut tässä päivässä ja hetkessä, Hänen kauttaan.
Olkaa Siunatut tässä päivässä ja hetkessä, Hänen kauttaan.
Olen ihmetellyt sellaista seikkaa, että rukouksesta on ihan älyttömän paljon kirjoja, ja on jatkuvasti seurakunnissa koulutustakin. Voikohan tässäkin olla eksytystä mukana, sillä tarvitaanko me uskovat mitään toisten ihmisten keksimiä tapoja siihen, miten rukoilla ?
Matt. 6:6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
Minä kyllä uskon että Jumalamme kuulee, rukoilemmepa me miten tahansa, jokainen omalla tyylillään ja tavallaan !
Ja uskon että paasto 'tehostaa' rukousta, sanotaanhan se Sanassa. Mutta en halua enkä uskallakaan lähteä mitään erityisiä metodeja rukoukseeni sisällyttämään, eikö niissä voi piillä sitäkin että mennään sielullisen puolelle ? Tai 'availlaan' jotain sisäisiä kanavia vaikkapa demoni-hengille, pahimmassa tapauksessa !
Olen nimittäin päässyt tälle tielle new age:n kautta, ja sillä olen erityisen varovainen.
Matt. 6:6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
Minä kyllä uskon että Jumalamme kuulee, rukoilemmepa me miten tahansa, jokainen omalla tyylillään ja tavallaan !
Ja uskon että paasto 'tehostaa' rukousta, sanotaanhan se Sanassa. Mutta en halua enkä uskallakaan lähteä mitään erityisiä metodeja rukoukseeni sisällyttämään, eikö niissä voi piillä sitäkin että mennään sielullisen puolelle ? Tai 'availlaan' jotain sisäisiä kanavia vaikkapa demoni-hengille, pahimmassa tapauksessa !
Olen nimittäin päässyt tälle tielle new age:n kautta, ja sillä olen erityisen varovainen.
Amen Mirjami, oikeassa olet ja samaa mieltä olen kanssasi. Meidän ei tarvitse oppia jotain tyyliä rukoilla vaan tehdään se omin sanoin niin kuin sydän sanoo.
Jeesus tuosta sanoi että muuta rukousta meidän ei tarvitse opetella kuin Isä meidän, näin vapaasti kertoen.
Jeesus tuosta sanoi että muuta rukousta meidän ei tarvitse opetella kuin Isä meidän, näin vapaasti kertoen.
Joo, mantrat ja tavoitteellisuushan eivät kuulu rukoukseen, vaan vaikka asioita pyydämmekin, niin vilpitön sydämen pyyntö on se, jonka Herra näkee
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Upea asia, että olet päässyt pois new agesta
Ja kyllä, olet oikeassa, meidän ei kannata mitään kaavoja tai opeteltuja mantroja alkaa opettelemaan. Rukous on keskustelua Isän/Jeesuksen kanssa. Aivan kuten keskustelisimme naapurin tai parhaan ystävän kanssa.
Kristinuskossa on monessa osa-alueessa vaarana jäädä uskonnollisuuden alle, eikä rukous ja siitä opettaminen liene ainoa osa-alue. Liian paljon näkee myös lyömistä seurakunnissa sen suhteen ettei ole rukoiltu "oikein" tai rukoilijassa on jotain vikaa.
Jumala haluaa läheisen yhteyden meidän kanssamme ja kuulee kyllä jokaisen pyynnön sekä päivittäiset pulinat, kuulumisten höpöttelyt autossa, kauppajonossa, työpaikalla kuin suljetussa kammiossammekin.
Paastolla on joo mahdollista päästä lähemmäksi Jumalaa ja sehän on sellaista virittäytymistä yhdessä oloon ja Hänen tahtonsa kuunteluun. Toki sitä ei voi suorittaa pelkkien vastauksien toivossa, minkä varmasti tiedätkin. Jos joogassa ja muissa hömpötyksissä sitä käytetään oman itsen kehittämiseen, kristinuskossa ennemminkin Jumalan tahdon kuulemiseen ja ajan viettämiseen, kun muut asiat on rajattu pois ympäriltä.
Jatka siis valitsemallasi tiellä, Jumala katsoo sydämeen ei ulkoa opeteltuihin mantroihin, änkyttämiseen, asentoihin tai siihen, kuinka pyhältä yritämme näyttää
Kristinuskossa on monessa osa-alueessa vaarana jäädä uskonnollisuuden alle, eikä rukous ja siitä opettaminen liene ainoa osa-alue. Liian paljon näkee myös lyömistä seurakunnissa sen suhteen ettei ole rukoiltu "oikein" tai rukoilijassa on jotain vikaa.
Jumala haluaa läheisen yhteyden meidän kanssamme ja kuulee kyllä jokaisen pyynnön sekä päivittäiset pulinat, kuulumisten höpöttelyt autossa, kauppajonossa, työpaikalla kuin suljetussa kammiossammekin.
Paastolla on joo mahdollista päästä lähemmäksi Jumalaa ja sehän on sellaista virittäytymistä yhdessä oloon ja Hänen tahtonsa kuunteluun. Toki sitä ei voi suorittaa pelkkien vastauksien toivossa, minkä varmasti tiedätkin. Jos joogassa ja muissa hömpötyksissä sitä käytetään oman itsen kehittämiseen, kristinuskossa ennemminkin Jumalan tahdon kuulemiseen ja ajan viettämiseen, kun muut asiat on rajattu pois ympäriltä.
Jatka siis valitsemallasi tiellä, Jumala katsoo sydämeen ei ulkoa opeteltuihin mantroihin, änkyttämiseen, asentoihin tai siihen, kuinka pyhältä yritämme näyttää
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!