Kiitos ja ylistys

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Kiitos ja ylistys

Viesti Kirjoittaja jsj »

Haluan kyyneleet silmissä kiitää Jumalaa, joka on hyvä meille syntisille ja jonka armo ja laupeus siunaavat meitä kaikkina elinpäivinämme. Haluan kiittää sinua Jumala, että et anna meille enempää kuin mitä jaksamme kantaa. Haluan kiittää siitä, että tiedät milloin palvelijasi ovat väsyneitä, ja annat virvoituksen ja levon ajallaan. Kiitos myös siitä, että olet antanut meille korkeammat aseet taisteluun, jotta meidän ei tarvitse taistella lihaa vastaan ja lihaa käyttämällä. Kiitos siitä, että kuulet rukouksiamme ja olet antelias vastauksissasi. Ole ylistetty Israelin Jumala. Minä kumarran sinun edessäsi Jeesus Kristus. Amen.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kiitos ja ylistys

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos ja ylistys

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Kiitos ja ylistys

Viesti Kirjoittaja jsj »

On taas niin kiitollinen olo, että pakko purkaa sitä ulos tänne. Herra on antanut viime päivinä kokea taivasmaisia hetkiä maan päällä. Mistä sitten? Siitä, että minäkin olen saanut leikkiä ja touhuta yhdessä kaikkien pihan lasten kanssa, joista moni on tullut pakolaisena tänne Ukrainasta, Venäjältä tai muslimimaista. Mutta siellä ovat kaikki lapset, suomalaiset ja muualta tulleet leikkineet yhdessä kauniina kesäiltana. Rauha on ollut maan päällä tässä paikassa, tänä iltana. Sotaa paossa olevat ovat nähneet Suomen kesän parhaita puolia ja ihmiset ovat olleet ystävällisiä toisilleen. Siinä on jotain hyvin pyhää, kun saa leikkiä lasten kanssa ja olla heille ystävä. Oikein totesi Jeesus sanoessaan:
"Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
ja joka ei saisi satakertaisesti: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää."

Mark 10: 29-30
Olen ihmetellyt tuota Raamatun paikkaa, että miten se voisi muka noin mennä. Mutta nyt olen alkanut sitä ymmärtää: jos rakastamme ihmisiä ympärillämme, niin sillä tavalla heistä tulee meille veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia.

Tämä ei ole mikään kannanotto rajat auki -politiikan puolesta. Kannatan tiukempaa maahanmuuton kontrollia. Mutta ne lapset, jotka Jumala on tänne jo lähettänyt, saakoon kaiken sen hyvän mitä saada voivat. He ovat kuitenkin vain lapsia, jotka ovat täysin viattomia siihen mitä maailmassa tapahtuu.
Kiitos Jeesus kaikista näistä lapsista. Siunaa heitä ja anna taivaskokemuksia, jotka eheyttävät heidän sydäntään ja antavat toivoa tulevaisuuden suhteen.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kiitos ja ylistys

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

🙏kiitos ja aamen!😊
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos ja ylistys

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Herralle!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Kiitos ja ylistys

Viesti Kirjoittaja jsj »

No niin, tänään olikin sitten hyvin toisenlaista toimintaa. Kauheaa vääntöä, itsekkyyttä, haukkumista ja muutama tosi inhottava temppu lapsilta toisiaan kohtaan.

Kiitos Herralle, että näytti näin, ettei se todellinen paratiisi tule koskaan olemaan tässä nykyisessä maailmassa.
Vastaa Viestiin