rukousta että asiat järjestyy

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Tarvisin rukousta, että Herra auttaisi saamaan asiani järjestymään. Ahdistaa kun en osaa tehä muutakun virheitä ja sössiä kaiken mahdollisen ja mahdottoman. Herra voi auttaa.. en tiiä mitä mun pitäs tehä. 😭
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilen puolestasi! Kuuntele, mitä Herra kehottaa tekemään.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Luota! Täällä rukoillaan 🙏

Pätkin ton kuvan somevideosta mut laiton numerot tohon lukemis järjestykseen jos selkeempi.


Polish_20220731_174814215.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Vien sinua rukouksessa Herran eteen. Hän tuntee ja tietää tarpeesi paremmin kuin sinä itse.
🙇‍♀️👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

❤️‍🩹
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Ahdistaa… en tiiä miten onnistun aina pilaamaan kaiken mahdollisen. Herra auta.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Ahdistaa onko Herra hylännyt mut :(
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Herra ei koskaan hylkää, mutta me voimme itse hylätä Hänet, ymmärtämättä.
Rukoilen että löytäisit Hänen lähelleen. Hän on aivan vieressäsi kunhan vain sen uskot.
Amen.
💖👑🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ulkopuolinen kirjoitti: 15 Elo 2022, 14:22 Ahdistaa… en tiiä miten onnistun aina pilaamaan kaiken mahdollisen. Herra auta.
Miksi sinua ahdistaa ? :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 16 Elo 2022, 16:15
Ulkopuolinen kirjoitti: 15 Elo 2022, 14:22 Ahdistaa… en tiiä miten onnistun aina pilaamaan kaiken mahdollisen. Herra auta.
Miksi sinua ahdistaa ? :geek:
Kun en tiedä mitä pitäsi tehdä tai mitä Herra haluais mun tekevän. Ahdistaa jos teen vääriä päätöksiä mitkä ei oo Herran mieleen :(
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jos ja kun oot antanut itsesi Herralle niin silloin päätökset ovat Hänen, turha on hermoilla, Hän kyllä johdattaa.

Täällä on monia tai ainakin sinä samanlaisessa tilanteessa, suurta epävarmuutta siitä mitä pitäisi tehdä missäkin tilanteesa, miten olla Herralle mieliksi, miten saada asialleen huomiota. Jätä se kaikki! Sinä olet Hänelle tarpeeksi juuri niin kuin olet.

Ja tosiaan, juuri niin kuin Tuija tuossa sanoi, ei Herra hylkää meitä, mutta me emme aina kuule Häntä, koska jokin asia maailmasta tulee siihen väliin. Sitten kun sen tajuaa, niin Herra on ainakin mulle sanonut, että ”en Minä ole mennyt mihinkään, täällä Minä olen ollut koko ajan”.

Silti tänään minäkin huusin autolla ajaessa ahdistuksessa, että ”missä olet Herra ja miksi näin!?”. Mutta me ollaan kuin pikkulapsia ja Herra meidän Isämme, jolle me voidaan näitä kiukkuhuutoja ja kysymyksiä esittää. Ja Hän kyllä kuuntelee ja auttaa, oman Tahtonsa mukaisesti. Siksi parasta, mitä me voidaan tehdä, on sanoa ”tapahtukoon Sinun tahtosi, Herra, kaikessa”.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Ella »

Sefanja 3:17 Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari joka auttaa.
Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee.

Hän auttaa sinua. Niin kuin hän on sanassaan luvannut. Joskus vastaus voi kestää.
Ja on toisenlainen kuin olemme pyytäneet. Mutta se on meille parhaaksi.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tämä laulu on ollut minulle tärkeä. Sen sanoma täytyy oikein imeä itseensä. Se aikanaan antoi minulle ahaa elämyksen.
Herra kyllä johdattaa ja ohjaa meitä. Kun sinulle tulee kutsu johonkin, niin mene, vaikka tuntuisi että tuo ei ole sinun juttu. Mutta, se voi olla se Jumalan juttu johon sinua johdatetaan ja ohjataan. Ole rohkea! Opettele rohkeuteen. Ja silloin kun ei tapahdu, ole siinä missä olet. Odota!
Joskus joudumme odottamaan kuukausia jopa vuosiakin. Raamatussa moni joutui odottamaan pitkiä aikoja.

Tiedän että olemme malttamattomia, kaikki pitäisi tapahtua heti, mutta se ei mene niin. Jumala opettaa sinua siinä pienimmästäkin ja tuo kaikki voi kestää.
Käyt koulua kuin ykköseltä sinne yläluokkiin, mihin sinua koulutetaankaan. Olet vielä nuori. Ole avoin sille mitä ympärillä tapahtuu. Saatat huomata, että tässä olikin Jumalan käsi mukana.
Monesti olen sanonut Herralle aamulla, että näytä tänään mikä on sinun johdatuksesi tässä päivässä. Ja kun olen tutkaillut päivän tapahtumia, saattaa iloiten huomata että tässä oli Jeesus mukana ja saat kiittää Häntä. Nyt sinun todella tulee opetella avoimuutta, että sydän on valmis vastaanottamaan.
Saat ehkä jonkun ihmisen eteesi jolle sinun tekemä palvelus on suureksi iloksi. Silloin tiedät että sinut oli johdatettu siihen.

Vain sä voit ...
https://youtu.be/0o5B4OHKVBc
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Tuntuu että Herra on jättänyt mut yksin mun pahan olon kanssa :(. Olo on välillä sietämätön enkä tiiä mitä sille pitäs tehä☹️
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ei Hän ole jättänyt sinua yksin. Hän on siinä aivan vieressä. Hän odottaa että ottaisit niitä uskon askelia. Askel kerrallaan. Kun sinä otat askelia Hän kulkee sinun edessä johdattaen ja ohjaten. Hän näyttää aina seuraavan askeleen ja jää odottamaan että sinä teet samoin. Ei Hän sinua väkisin liikuta. Jotain täytyy tehdä meidän itsekkin.
Ehkä voisit ottaa nyt sen Raamatun ja lukea sieltä se luku kokonaan minkä Hän eteesi antaa. Sitten rukoile ja puhu Hänelle. Kuuntele ja laula ylistystä ja kiitosta Hänelle.
Lähde johonkin jossa on uskovia. Etsi vaikka jonkin seurakunnan palvelustyöhön. Vaihtoehtoja on kunhan vain lähdet. Ota se askel. Tee ja jaa
traktaatteja. Kyllä näitä riittää, millä kirkastaa Kristuksen nimeä.
💖👑💖🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Muista olla avoimella sydämellä, sillä Jumala voi puhua aivan arkisten asioiden kautta. Ehkä olet jotain Hänelle puhunut/ pyytänyt ja kun avoimesti tutkailet ympärilläsi tapahtuvaa, voit ehkä iloisesti huomata kuinka Hän sinulle vastaa siinä. Tämän Hän opetti minulle, olla avoin ja avoimin silmin ja sydämin katsella ja kuunnella maailmaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Kiitos Herralle, että tuo aiempi asia järjestyi. Nyt oon taas sotkenut asoita ja pyydän rukousapua että sekin saataisiin järjestymään parhain päin.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Osuin äsken tämän tekstin eteen ja koin tämän niin suuresti juuri sinulle, ulkopuolinen, sillä sinä olet suuresti rakastettu. Mekin rakastamme sinua siskoina ja veljinä, mutta Jumalan Rakkaus sinua kohtaan on jotain aivan omaa luokkaansa, ainutkertaista .
Lue tämä ja ime se itseesi, sillä tämä on niin totta meidän kaikkien kohdalla, mutta etenkin sinun joka tunnet itsesi kaikessa ulkopuoliseksi, mutta se on vihollisen valhe johon se haluaa sinun uskovan. Olkoon tuo valhe sidottu sinussa, Jeesuksen Kristuksen nimessä.

http://mariannastalnacke.com/olet-suuresti-rakastettu

💖👑💖
Viimeksi muokannut Tuija, 18 Syys 2022, 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Likoa tuossa sanomassa. Usko se todeksi. Sillä Jeesus meni ristille myös sinun vuoksesi, älä enää tee siitä turhaksi omalle kohdallesi.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: rukousta että asiat järjestyy

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Äläkä pelkää meitä. Me olemme sinun siskosi ja veljesi. Me jaamme yhdessä ilot ja surut. Meistä kukaan ei ole täydellinen. Meillä kaikilla on vikamme. Me myös sekoilemme ja möhlimme, mutta Jumala rakkaudessaan antaa meille anteeksi. Voimme pyytää Häneltä anteeksi, kun huomaamme ja tunnustamme että olemme tehneet väärin. Hän kyllä nostaa ja saat jatkaa Hänen kanssaan siitä mihin jäit.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin