Rukouspyyntö.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minulla on rukouspyyntö. Asia on hyvin henkilökohtainen, ja koskee minua ja minun lähisukuani. Eräs henkilö on tehnyt teon, jonka voi perua jos tämän teon tehnyt henkilö sitä itse tietyiltä viranomaisilta hakee virallisesti.

Pyydän Jumalan hyvän tahdon tapahtumista asiassa, sillä Jumala kyllä tietää kuinka asia minua vaivaa ja harmittaa...niin kauan kunnes se lakkaa olemasta ongelma.

Kävin puhelinkeskustelun asiasta kyseisen teon tekijän vanhemman kanssa, tekijä on itse aivan aikuinen, mutta minulla ei ole ollut häneen aiempaa yhteyttä kuten hänen toiseen vanhempaansa. Kerroin aivan avoimesti tuntemukseni asiasta.

Aamen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Rukoilen asian puolesta.. Jumala tietää ja Hän tietää myös mikä parasta tässä on.
🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukoilen asiasi puolesta!🙏
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rukouksessa mukana 🙏🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

🙏❤️
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja Marie »

Herra Jeesus, armahda tätä AOA_:n sukulaista. Herra meistä ei yksikään ole täydellinen. Vedä jänet puoleesi ja anna synnintunto hänelle. Auta häntä nimesi tähden. Aamen
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Isä kaikkivaltias, sinun on valta, auta tässä asiassa perhettä, ole mukana vaikuttamassa asioiden kulkuun. Sinä näet, sinä voit, sinä olet suuri❤️🙏
Vastaa Viestiin