Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom 🙏
Jom kippuriin asti kestävä juutalainen Ros Hasana alkaa tänään. Siunataan tänään ja tulevien (10) päivien aikana, aina Jom kippuriin asti Israelin kansaa. Rukoillaan myös Sanan mukaisesti rauhaa Jerusalemiin. 🙏

Tulevien kymmenen päivän aikana, saattaa tapahtua paljonkin. Rukoillaan myös jakson sisälle mahtuvien muidenkin päiväysten puolesta. Esim. 11.9.2021 tulee kuluneeksi 20 vuotta New Yorkin iskuista.

Rukoillaan myös tässä ohessa ihan erityisesti terveyttä meille Suomalaisille. Syksyllä flunssakausi perinteisesti alkaa, joten rukousta todella tarvitaan, että Suomi selviää kaikista olennaisista esteistä kotona, päiväkodissa, perhepäivähoidossa, koulussa, opinahjoissa, työelämässä, hoitovapaalla, lähetystyössä, eläkkeellä, Jumalan valtakunnan työssä ja kaikkialla siellä, missä terveyttämme voidaan painaa alas. Lisää tämä rukousaihe päivittäiseksi, jos tahdot, niin voimme Herraan vedoten rukoilla voimallisemmin tätäkin rukousta. Sopimalla maan päällä, on asia sovittu myös Taivaan Isän kanssa ja Hänen valtansa kirkkautta me tälläkin rukouksella koroitamme.
Kiitos Herra, että autat meitä pysymään vahvoina kaikin tavoin. Kotona, töissä, evankelioimassa, ystävänä, ja ennen kaikkea Herran omana.

Rukoillaan edelleen toistemme puolesta, vaikka emme ainakaan vielä hyvin toisiamme tunne. Olen vakuuttunut siitä, että sisaruus, sekä veljeys Kristuksen ruumiissa kasvavat, kun näin rukoilemme, vaikkapa pieniä huokauksia Herran puoleen. Ennemminkin Rukoillaan, kuin annetaan eripuralle ja vastakkainasettelulle seurakunnan sisällä tilaa.
Koetella, on eri asia, kuin riitaisuus. Tähänkin tarvitsemme ylilääkäriämme, voidaksemme tehdä Häntä palvelevan totuuden.
Pyydetään Herralta varjelusta evankeliumin julistukselle, myös tälle palstalle, että Herra Jeesus, ja Hänen ajatuksensa saisivat kukoistaa Herran suurta tarkoitusta varten. Herra haluaa saattaa evankeliumin sanoman sinnekin, missä sitä ei vielä julisteta. Paavalin mukaan se oli "Voi minua, ellen evankeliumia julista!" Rukoillaan ja anotaan iloa sydämiimme, ja anomisella kiitoksen kanssa sitä, että meidän sisimmässä olisi vielä halua ja intoa penseyden sijaan, että voisimme olla pimeänä aikana veren evankeliumin julistajajia, vaikka emme olisikaan evankelistoja. Pari sanaakin voivat avata tien Jeesuksen luo. Herra voi suumme täyttää. ❤️🙏🐑
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

Mitä ikinä Jumalan sydämeltä Jerusalemiin ja Israeliin pyydämme, se on Herran tahto. Anokaa, niin teille annetaan. 🙏
Nyt jos koskaan kannattaa seurakuntana ottaa aikaa rukoukselle yksi tunti viikon aikana, tunti aamulla tai 15 minuuttia ruokatauolla Israelin tähden. Herran siunausta voidaan rukoilla Israelille joka päivä, vaikka eri tilanteissa, joissa muutenkin viettää aikaa rukouksessa. Se tuo siunauksensa myös sinun ja minun omalle kotimaallemme.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Ella »

1.Moos 12:3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi
kaikki sukukunnat maan päällä.

4.Moos 6:24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
25. Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.
26. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
27. Näin he laskekoot minun nimeni Israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä. Amen!

Rukoillaan myös runsaita vesisateita. Ja Hengen sadetta!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

Aamen
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

🎺 Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom! ❤️

Siunatkoon Herra tämänkin päivän ja antakoon meidän rukoilla Isää Hengessä ja totuudessa. Rukoillaan edelleen Israelin puolesta 🙏
Viimeksi muokannut Maria, 07 Syys 2021, 09:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

Pyydämme Jeesuksen nimessä ja rukouksessa Psalmi 23 sanoin:
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Toivotamme ja rukoilemme rauhaa Jerusalemille. Kohtaa Herra kansaasi omassa maassaan ja kohtaa Elävä Jumala, meidän Isämme, Poikasi Jeesuksen Kristuksen kautta jokaisen sydän tänään, joka Sinun nimessäsi Isä. Jeesusta rukoilee. Halleluja, kiitos että kohtaat Jeesus kansasi kadonneet lampaat ympäri maailman. Ole läsnäolollasi väkevästi mukana tämän päivän työssämme. Tue meitä Vanhurskautesi tähden
🇮🇱

🇫🇮
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

24. Te, jotka pelkäätte Herraa, ylistäkää häntä. Kunnioittakaa häntä, kaikki Jaakobin siemen, kaikki Israelin siemen, peljätkää häntä.
25. Sillä hän ei halveksi kurjan kärsimystä, ei katso sitä ylen, eikä kätke häneltä kasvojansa, vaan kuulee hänen avuksihuutonsa.
26. Sinusta on minun ylistyslauluni suuressa seurakunnassa; minä täytän lupaukseni häntä pelkääväisten edessä.
27. Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti.
28. Kaikki maan ääret muistavat tämän ja palajavat Herran tykö; kaikki pakanain sukukunnat kumartavat häntä;
29. sillä Herran on kuninkuus, ja hän on hallitseva pakanoita.
30. Kaikki maan mahtavat syövät ja kumartavat; hänen edessään polvistuvat kaikki, jotka mullan alle astuvat eivätkä voi elossa pysyä.
31. Jälkeentulevaiset palvelevat häntä, tuleville polville kerrotaan Herrasta.
32. He tulevat ja julistavat vastedes syntyvälle kansalle hänen vanhurskauttaan, että hän on tämän tehnyt.
Ps. 22:24-32
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

🎺 Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »


1. Tämä on se siunaus, jolla Jumalan mies Mooses siunasi israelilaiset ennen kuolemaansa;
2. hän sanoi: "Herra tuli Siinailta, Seiristä hän nousi loistaen heille; hän ilmestyi kirkkaudessa Paaranin vuoristosta, hän tuli kymmentuhantisesta pyhien joukosta; hänen oikealla puolellansa liekitsi lain tuli.
3. Hän rakastaa kansoja; kaikki niiden pyhät ovat sinun kädessäsi. He asettuvat sinun jalkojesi juureen, ottavat oppia sinun sanoistasi.
4. Mooses antoi meille lain, perintönä Jaakobin seurakunnalle.
5. Ja Herra tuli kuninkaaksi Jesurunissa, kun kansan päämiehet kokoontuivat, kaikki Israelin sukukunnat.
6. Ruuben eläköön, älköön hän kuolko; mutta vähäiseksi jääköön hänen miestensä joukko."
7. Ja tämän hän sanoi Juudasta: "Kuule, Herra, Juudan huuto ja tuo hänet kansansa luo. Hän sen puolesta käsillänsä taisteli; ole sinä apuna hänen vihollisiansa vastaan."
8. Ja Leevistä hän sanoi: "Sinun tummimisi ja uurimisi olkoot sinun hurskaasi omat, sen miehen, jota sinä Massassa koettelit, jonka kanssa sinä riitelit Meriban veden luona,
9. joka sanoi isästänsä ja äidistänsä: 'Minä en heitä nähnyt', ja joka ei tunnustanut veljiään omiksensa eikä tuntenut omia lapsiansa. Sillä he noudattivat sinun sanaasi ja pysyivät sinun liitossasi.
10. He opettavat sinun säädöksiäsi Jaakobille ja Israelille sinun lakiasi; he panevat suitsutusta sinun eteesi ja kokonaisuhreja sinun alttarillesi.
11. Siunaa, Herra, hänen voimansa, ja olkoon hänen kättensä työ sinulle otollinen. Ruhjo hänen vastustajiensa lanteet ja hänen vihamiehensä niin, että eivät enää nouse."
12. Benjaminista hän sanoi: "Herran rakkaana hän asuu hänen turvissansa; Herra suojelee häntä aina ja asuu hänen kukkulainsa välissä".
13. Ja Joosefista hän sanoi: "Herra siunatkoon hänen maansa kalleimmalla, kasteella, joka tulee taivaasta, kalleimmalla, mikä tulee syvyydestä alhaalta,
14. kalleimmalla, minkä aurinko antaa, kalleimmalla, minkä kuun vaiheet tuottavat,
15. kalleimmalla, mikä tulee ikuisten vuorien huipuilta, kalleimmalla, mikä tulee ikikukkuloilta,
16. kalleimmalla, minkä maa kasvaa, ja kaikella, mitä siinä on, ja mielisuosiollaan, hän, joka pensaassa asui. Ne laskeutukoot Joosefin pään päälle, hänen päälaellensa, hänen, joka on ruhtinas veljiensä joukossa.
17. Uljas on hänen härkiensä esikoinen, sen sarvet ovat kuin villihärän sarvet; niillä se puskee kumoon kansat, kaikki tyynni maan ääriin saakka. Sellaisia ovat Efraimin kymmenet tuhannet, sellaisia Manassen tuhannet."
18. Ja Sebulonista hän sanoi: "Iloitse, Sebulon, kun liikkeelle lähdet, ja sinä, Isaskar, majoissasi.
19. He kutsuvat kansoja vuorellensa, siellä he uhraavat oikeita uhreja. Sillä he imevät merten rikkauden ja hiekkaan kätketyt aarteet."
20. Ja Gaadista hän sanoi: "Kiitetty olkoon hän, joka on niin laajentanut Gaadin. Niinkuin naarasleijona hän asettuu leposijaansa ja raatelee sekä käsivarren että päälaen.
21. Hän katsoi itsellensä parhaan osan maata, sillä siellä oli hänelle johtajan osa varattu. Mutta hän tuli kansan päämiesten kanssa, pani toimeen Herran vanhurskauden ja hänen tuomionsa yhdessä muun Israelin kanssa."
22. Ja Daanista hän sanoi: "Daan on nuori leijona, joka syöksyy esiin Baasanista".
23. Ja Naftalista hän sanoi: "Naftali on kylläinen mielisuosiosta ja täynnä Herran siunausta. Lännen ja etelän hän omaksensa ottakoon."
24. Ja Asserista hän sanoi: "Siunattu olkoon Asser poikien joukossa. Olkoon hän veljiensä lemmikki, ja kastakoon hän jalkansa öljyyn.
25. Rautaa ja vaskea olkoot sinun salpasi; ja niinkuin sinun päiväsi, niin olkoon sinun voimasikin.
26. Ei kukaan ole niinkuin Jesurunin Jumala, joka kulkee taivasten yli sinun apunasi ja korkeudessaan pilvien päällitse.
27. Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret. Hän karkoitti viholliset sinun tieltäsi, hän sanoi: 'Hävitä!'
28. Näin Israel asuu turvassa, Jaakobin lähde erillänsä viljan ja viinin maassa, jonka taivaskin tiukkuu kastetta.
29. Autuas olet sinä, Israel; kuka on sinun vertaisesi! Sinä olet kansa, jota Herra auttaa, hän, joka on sinun kilpesi ja suojasi, sinun miekkasi ja korkeutesi. Vihollisesi mielistelevät sinua, ja sinä astut heidän kukkuloillansa."
5. Moos. 33:1-29
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tule ja valmistaudu, Israel odottaa.

Minä tuon omani maan ääristä takaisin kotiin. Ole valmis majoittamaan pakenevia, ruokkimaan osattomia.

Etsi minua aamuvarhain, tutki kirjoituksiani.

Aika on paha. Nyt Minä Herra Sinun Jumalasi Suomen kansa nousen ja tuon omani kotiin. Sinun kauttasi Suomi tuon kuin tuonkin omiani kotiin.

Israel on valmis. Se odottaa. Hengen maailmoissa soditaan - Herra Sinun Jumalasi Minä Olen on jo sotinut ja voittanut sodat jo ennen maailman perustamista.

Olen ennalta tiennyt säätänyt, ennalta nähnyt ja ennalta säätänyt kaiken pienintä piirtoa myöten.

Israel on valmis. Se odottaa.

Amen.

Kunnia Jumalalle.


Koeteltavaksi
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos Rakas Taivaallinen Isä, että saamme tänään, tänä armon päivänä kohottaa kätemme taivasta kohti ja kiittää Sinua kaikesta meille antamastasi avustasi. Kaikesta siitäkin, mistä emme osaa olla nyt kiitollisia. Herra Sinä näet meidän heikkoutemme ja tiedät meidät kaikki, me olemme tuhkaa ja tomua itsessämme, siksi käännymme yhdessä Sinun puoleesi. Tahdomme aloittaa päivämme yhdessä Sinun kanssasi, tahdomme siunata toinen toistamme ja pyytää, että olisit läsnä elämämme polulla.
Kastele meidän viinitarhaamme ja anna sato ajallansa. Anna meidän olla tänäänkin valkeutena siellä, missä ei Sinun nimeäsi vielä tunneta.
Ole armollinen ja siunaa kansaasi Israelia, haluamme toivottaa rauhaa Jerusalemiin ja pyytää, että pelastussanoma tulisi julistetuksi tänään monelle juutalaiselle. Palauta kansasi Sanan mukaisesti takaisin Israeliin Herra ja anna meidän tehdä oma osuutemme siinä, että emme käännä omillesi koskaan selkäämme.
Anna Herra tänäänkin meillä kaikilla olla sitä, mikä on meille tänään tarpeellista. Sinä näet perheen, jolta puuttuu vuokranmaksusta osa, lähetä heille se puuttuva raha, mitä he ovat vailla. Sinä tiedät jokaisen vanhuksen, jolta ovat läheiset ja ystävät jo pois nukkuneet, jolla ei ole ketään, jonka puoleen kääntyä, anna hänelle kaikki mitä hän tarvitsee ja anna hänelle uusia ystäviä. Ystäviä, jotka ovat Sinun lähettämiäsi.
Sinä tiedät miten moni menee tänäänkin yksin kouluun, koska mukana ei voi tänään eikä ehkä huomennakaan olla isää, eikä äitiä, joka saattaa turvallisesti kouluun. Rakas Taivaallinen Isä, sinä et ole tarkoittanut että kukaan olisi yksin, et ole tarkoittanut, että kukaan joka vielä tarvitsee isän tai äidin koulumatkalleen, jäisi tätä turvaa vaille. Anna Herra lastesi koulumatkalle sellainen aikuinen matkaa turvaamaan, joka tuntee Sinun Pyhän nimesi ja tekee Sinun tahtosi, että Suomen pimenevissä aamuissa ei olisi yhtään turvatonta Jumalan pientä lasta. Varjele heidät kaikki, aivan jokainen, että ei mikään paha heitä kohtaisi. Laita heihin sydämen luottamus Sinuun Taivaan Isä. Anna lasten ja nuorten itsekin rukoilla Sinua omana Taivaan Isänään, ja anna Suomen pienten lasten ja nuorten nähdä Sinun enkelivartiosi tänäkin torstai-aamuna. Kirkasta rakkautesi ihmislasta kohtaan Sinun nimesi ja itsesi tähden Isä.
Sinä näet tänään myös koulumatkansa koulubussilla matkustavat, ja ne jotka juosten kiirehtivät suojatien yli. Varjele heidät kaikki, aivan jokainen, että ei kukaan heistä joutuisi onnettomuuteen. Anna enkeleillesi käsky varjella heitä kaikilla heidän teillään. Pidä huoli myös näiden lasten vanhemmista, että he muistavat autoa ajaessaan olla poikkeuksellisen huolellisia, kun lapsia on kyydissä. Anna myös muiden ajoneuvojen ja pyöräilijöiden olla poikkeuksellisen varovaisia liikenteessä tänään. Pidä Suomen kansan jokainen ihmislapsi ja aikuinen turvassasi tänään, ihan meidän jokaisen osalta, että vaikka olisi millainen liikenneruuhka, olisi yllämme Sinun ylenpalttinen Siunaus, Varjelus ja Huolenpito, että Sinun nimesi tulisi kiitetyksi ja ylistetyksi tälläkin tavoin.
Ole mukana myös kaikessa yhteiskuntamme päätöksenteossa. Anna Taivaallista palautetta jokaiselle meistä tänään, että saisimme olla Taivaallista viisautta täynnä, että emme tekisi tyhmiä tai riittämättömiä päätöksiä, vaan kirkastaisimme Sinua kättemme töillä. Annathan meille myös terveyttä ylenpalttisesti ja teethän myös käänteentekeviä ihmeitä meidän ruumiimme hyväksi, että saisimme pian kiittää Sinua Pyhän Henkesi vaikutuksesta elämässämme, ja näin antaa kunnian Jumalalle parantumisestamme.
Ole Sinä Herra meidän lääke ja terveys. Ole Sinä Herra väkevä meissä, Halleluja. Ole Herra sanoin ja teoin meidän päiväämme ilahduttamassa ja kirkastamassa. Halleluja. Herra vastaathan jokaiseen esirukoukseen, joka rukoillaan Sinun nimessäsi ja tahdossasi tässä hetkessä ja tämän rukouksen yhteydessä. Oi Elävä Jumala, ole armollinen jokaista palstalla kävijää kohtaan ja virvoita meitä kaikkia ihmeellisellä tavalla. Ethän salli kenenkään uupua, vaan päinvastoin, annathan sielumme ja ruumiimme olla elävänä todisteena Sinusta ja palava olkoon meidän Henkemme. Sinun armostasi Herra Jeesus.
Auta jokaista omaasi, joka tarvitsee jotakin aineellista, tee ruoka-, vaate-, lasku-, ihmissuhde-, ja monia muita ihmeitä omiesi keskuudessa. Sinä Herra näet jokaisen tarpeet. Sinä kuulet pelkän huokauksenkin. Sinä näet poskelta alaspäin vierähtäneen kyyneleenkin. Herra vastaathan? Herra anna näön palata jälleen, Herra parannathan kaihin silmästä, että voisi lukea paremmin Sinun Sanaasi. Parannathan kuulomme, että kuulisimme toisiamme paremmmin. Autathan pudottamaan painoa, että jaksaisimme paremmin liikkua Sinun asioillasi. Ota pois Herra ruuanhimo ja sellainen himo, joka erottaa Sinusta. Anna kaikkinaista kohtuullisuutta elämämme ylle. Anna myös meidän elämään kiitosmieli, sillä se on väkevä ase. Vapauta Isä meitä Kristuksen tähden.
Näe myös meidän kaunamme ja katkeruutemme. Me emme pysty itse sille mitään, mutta koska Sanasi kehottaa meitä antamaan toisillemme anteeksi, niin auta meitä Jeesus tässä hetkessä antamaan anteeksi. Me pyydämme tässä hetkessä anteeksi kaiken muun synnin lisäksi anteeksi sinulta vielä sitäkin, että emme ole tehneet parannusta niistä asioista, joista olet meille puhunut, anna meille jokainen synti erikseen mainittuna anteeksi, että saisimme olla Sinun Siunauksesi välikappaleina jatkossakin. Kiitos Jeesus, että Sinun ristintyösi tähden meillä on pääsy kaikkein pyhimpään, ja sen tähden me saamme Isältä kaikki synnit anteeksi Sinun nimessäsi ja Sinun vereesi turvaten, tässä hetkessä, Jeesus Kristus anteeksi.

Me Isä anomme myös pelastusta lähimmäisillemme, sukulaisillemme, naapureillemme, työnantajillemme, entisille ja nykyisille työkavereillemme, palvelutalojen asukkaille ja työn­te­ki­jöi­lle, lastensuojelutyötä tekeville ja heidän asiakkailleen, omaishoitajille, asunnottomille, vangeille ja vankiloissa työskenteleville, sekä niille, jotka olet meidän suomalaisten sydämille laskenut. Kuule Herra meidät kaikki ja ota armossasi vastaan nämä rukoukset. Kiitos, että me saamme vielä kiittää Sinua siitä, että monin eri tavoin olet vastannut meille.

Jää Isä siunaamaan meitä palstalla ja oikeassa elämässä, Jeesuksen Kristuksen kalliissa nimessä. Aamen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos Isä Jumala tästä Marian rukouksesta. Aamen
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Kiitos ja amen.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom, Shalom Jerusalem
https://youtu.be/oas1vwK6ALU

Siunaa Herra omaisuuskansaasi Israelia ja nosta seurakuntasi ympäri maailman rukoukseen. Me käännymme Sinua kohti Herra. Näe meidät ja näe hätä, joka korviimme ympäri maailman kuuluu. Anna rukouksen hengen vallata sisimpämme Jeesus kaikkialla, missä Sinun omiasi on. Sinulla on iankaikkisen elämän sanat. Ilmesty kirkkaudessasi Israelin lasten keskellä ja täällä Suomen Siionissa. Kiitos Jeesus, että olet Pyhä! Jää siunaamaan tuleva yö, Isä Jeesuksen nimessä, Aamen
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Ella »

Shalom! Rukoillaan runsasta vesisadetta Israeliin, syksy on ollut vähäsateinen.
Seurakunnalle ja Israelille runsaita Pyhän Hengen sateita! Amen!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Rukoillaan Israelin kansan ja seurakunnan puolesta 🙏

Viesti Kirjoittaja Maria »

Aamen! Rukoillaan, että Israelin kansa alkaisi rukouksessa anoa apua ylhäältä, ja että he kääntyvät kaikissa asioissaan Elävän Jumalan puoleen. Rukoillaan, että Jumala antaisi rukoukseen vastauksena länsituulen, joka toisi runsaasti sadetta Israeliin Välimereltä. Kiitos Jeesus, että kuulet meidät 🙏🇮🇱
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin