Fariseuksen rukous!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
katso7

Fariseuksen rukous!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Soutelen veneellä kiitos että pääsen taivaaseen ilman tekoja .näen kyllä 10 ihmistä jotka osa on hukkumassa mutta onneksi sinä hoidat ! minun ei tarvi tehdä yhtään mitän.
2. Kiitos että annat minulle kaiken mitä vain pyydän älä vaadi että joutuisin jotain tekemään.
3. Kiitos että kun kuljen kihlattuni Kristuksen kanssa menen toisella puolellella tietä ettei vain kukaan luule minua sinun seuraajakseni
4. Anna veren suoja(tälläistä rukousta ei löydy raamatusta) etten vain joudu kärsimään tähtesi.
5. Anna minun olla ovela kuin käärme että saan väistää todistusta että sinä Jeesus olet vapahtaja.
6.Älä vain vaadi että joudun rakastamaan lähimmäistäni, haluan rakastaa vain itseäni!
7.Kiitos etä saan mennä piiloon ja odottaa tulemustasi mitä niillä muilla on väliä itehän ovat tiensä valinneet! (suuri Harha)
8.Anna vain suklaaanaopeja sillä varmasti kasvan anna kaikkea kivaa enkelieitä ja lampaita äläkä anna vain minun nähdä JALOPEURAA!
9. kiitos että minulla ei ole mitään vastuuta ja kaikki lait on kumottu mukaan lukien 10 käskyä
10. Kiitos että vaikka olen kihlattu sinulle saan tehdä huorin niin paljon kuin haluan.
11.Kiitos että saan ohittaa apostolien teot lakikirjana se ei kosketa minua.
12.Olet niin ihmeelline kuin annat kaiken mitä pyydän vain omaan elämääni.Auta että mikroni tomisi lopuuelämäni.
13. kiitos että saan vaan sua rakastaa kiitos että rakasta lähimmäistäsi ninkuin itseäsi on poistettu kun taas tuli uusi raamatunkäännös.kuten se gay bible yhdysvllissa.
14.Auta minua näkemään kaikkein spitaalisemmat että voin heille sen kertoa ,ei minulla ole lääkettä siihen kun en halua sinua totella.
15, Anna minun nähdä kaikki eksytykset sillähän se Kristuksen valo maailman pelastaa. Anna minulle heinäseiväs verkon sijaan! Että voin kunnolla lydä sinun Palvelijaasisi. Älä anna yhtään iloa pelastuneista sieluista.
JÄRKYTTÄVIÄ FARISEUSTEN RUKOUKSIA!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Fariseuksen rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos katso7!

Kuva
katso7

Herra Jeesus haluan pukeuta túhkaan ja säkkiin ja tehdä,omalta osaltani suunnitellut!Sitten voit vasta odottaaa jumalton maailmajoka ei sinusta mitään tiedä tekee samoin!
olli

Viesti Kirjoittaja olli »

Katso7, nyt olisi hieman korjattavaa tuon viimeisen viestisi sisällön suhteen. En oikein saa kiinni mitä pyrit sanomaan. Editoipa hieman.
katso7

Täytyy myöntää anteeksi moderaattori en ymmärrä kyllä itsekään tosta viimeisestä viestistä.Tarkoitin että oon tainnu olla unessa kun tuon kirjotin. Tarkoitin itselleni että älä enää onnu molemmille puolille.Ja toi fariseus rukous on myös itselleni. Halusin vain että ajattelisin että en rukoilisi niinkuin fariseus rukoili
Luukas 18:11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: Jumala minä kiitän sinua etten ole niin kuin nuo muut ihmiset riistäjät,väärämieliset huorintekijät enkä niin kuin tuo publikaani.
Vastaa Viestiin