Uni, Sekasorto Suomessa

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Sinettisormus

Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

11.12.2016. Sunnuntai.
Näin unta, jossa oli sekasortoinen tilanne, täällä Suomessa. Ihmiset olivat aivan hukassa ja heikkoja sairauksista, eivätkä kyenneet hoitamaan itseään, eikä asioitaan.
Hoin koko ajan ihmisille:
” pitäkää kiinni hyvistä asioista ja arvoista, älkää unhotako niitä …!”
Oli vain muutama vahva, joka jaksoi auttaa, itse olin mukana tässä joukossa. Edesmennyt äitinikin oli unessa ja yritin kaikin tavoin hoitaa myös häntä ja hänen asioitaan.
Eräs nainen jatkuvasti yritti antaa omia ohjeitaan ja komenteli kaikkia, kunnes lopulta hermostuin hänelle totaalisesti:
”Painu h............!!! Olet kokoajan neuvomassa ja komentelemassa, mutta et itse tee asioille mitään, et kohota kättäsi auttamaan, auvot vain suutasi!”
Nainen oli hiljaa ja poistui paikalta. Yritin edelleen painottaa ihmisiä pitämään kiinni hyvistä asioista, ettei saisi vajota synkkyyteen. Sitten olin äitini kanssa jossain kadulla, jossa oli alamäkeä, ja yhtäkkiä lähdimme liusumaan tuota katua alas kovaa vauhtia ja pitelin äitiäni kovassa otteessa sylissäni ja käsilläni ja jaloillani yritin ohjata menoamme, ettemme joutuisi vaaraan. Sain kuin sainkin hallittua tilanteen.
Pankit olivat myös vaikeuksissa ja olivat menettäneet luottamuksensa. Istuskelin pankin palveluluukun edessä, kun virkailija kysyi minulta, voisiko auttaa? Vastasin hänelle väsyneesti hymyillen:
” Anna 10.000 e, … ei vaan oikeasti, anna 100e, katsotaan kuinka pitkälle se riittää?”
Nuo olivat äitini rahoja, joita nostin äitini auttamiseen. Tiesin että sinne jäin vielä tuon 100e:n jälkeenkin jotain rahaa, mutta en tiennyt kuinka paljon?
Edelleen hoin tuota, että pitäkää hyvistä asioista kiinni, tuntui että se oli teemana tämän avuttomuuden, sekasorron ja välinpitämättömyyden keskellä.
Koen että tätä kaikkea tapahtuu jo tässä ajassa, ja meidän todellakin pitää pitää noista hyvistä asioista kiinni. Toisten auttamisesta, niinkuin Matt.25. Meitä kehoittaa ja Jumalan sanasta saamme sitä tarvittavaa voimaa ja toistemme yhteydestä, että olemme toinen toisillemme voimavaroina.
Sinettisormus

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Galatalaiskirjeessä Paavali kirjoittaa, että kaikki, jotka ovat Kristukseen kastettuja, ovat pukeneet Kristuksen ylleen. ”Yhdentekevää, oletko juutalainen vai kreikkalainen, orja vai vapaa, mies vai nainen, sillä Kristuksessa Jeesuksessa te kaikki olette yksi” (Gal. 3:28–29).
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Olen katsellut myös muutamien muiden eripuolilla maailmaa asuvien päivityksiä unista ja näystä ja niissä löytyy yhteisiä piirteitä.
Ilmeisesti tämä sekasorto, jonka sinäkin Sinetti näit unessa tulee olemaan maailman laajuinen.
Alamäki saattoi kuvata henkistä alamäkeä, mutta myös maanjäristysten kautta tulee alamäkiä.. ei ehkä niin vahvasti Suomessa, joten saattoi tässä tapauksessa olla yhteiskunnan arvojen romahtamista, uskon tulevaisuuteen ja toivon romahtamista konkreettisestikin? Varoituksen sanaa, tehdä ryhtiliike ja nopeasti.
Sinettisormus

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

RAKASTA LÄHIMMÄISTÄSI

Kuva
Sinettisormus

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Pigeon.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen Sinetti. Rakasta lähimmäistäsi!
Ja jotenkin olen omassa elämässäni kokenut nyt vahvasti, että rakasta myös itseäsi, älä anna myöskään käyttää itseäsi hyväksi!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuo alamäki kuvaa mielestäni asioiden tapahtumista koko ajan kiihtyvällä vauhdilla. Kunnes ei aikaa enää ole.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... hyvinkin, juuri näin, AO. Ja Pigeonille voin myös vastata, että tuon asian kanssa olen joutunut taistelemaan, ettei minua käytettäisi hyväksi, sillä olen ollut sellainen, etten oikein osaa sanoa: EI!
Mutta etenkin yhteiskuntaa vastaan tuo taisto tuntuu toivottomalta, sillä se ei hyväksy ei vastauksia. Alamme olla holhous valtio.
Monessa asiassa ei edes kysytä ihmisen omaa mielipidettä, vaan pakotetaan toimimaan ,niin kuin yhteiskunta määrää. Tämä on minulle sellainen kiukun asia, mutta minkäs teet.
Sinettisormus

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihminen ei saa päättää omista asioistaan, jos niin tekee uhataan erilaisilla sanktioilla.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Onkohan tämä profetian sana nyt ajankohtaisempi kuin arvaammekaan:
Makarioksen välittämiä profeetallisia viestejä 1.2.2009
Tässä on yksi otos prefetiasta joka on jo nähtävissä,ja tulevat vielä paljastumaan kansalle.

Suomen hallituksessa paljastuu asioita, jotka aiheuttavat suuren hämmingin maassa. Kaksi miesministeriä ja yksi naisministeri ovat tehneet salaisen sopimuksen ja tuo sopimus aikaansaa maahan jopa mielenosoituksia ja levottomuutta. Maahan julistetaan poikkeustila.Nuo ministerit ovat saaneet ja tehneet päätöksen pimeyden aikaansaamana ja pimeyden henki on vaikuttanut asiaan.
Sinettisormus

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta Jarmo! Enpä enää muistanut koko uneani, mutta voin hyvin kuvitella, että Suomessa on kohta tuo tilanne, ehkäpä hyvin piankin.
Tuula1

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Kallis Jeesus, että suomi pääsee irti eu:sta ja saadaan vanha suomi takaisin. olisi niin kovin tärkeää saada suomi irti tuosta neuvostoliiton omaisesta eu:sta
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tulipas kummallisesti puun takaa tämä Uuden Suomen juttu. Kuulostaa niin tutulta, kolme ministeriä ja salaien sopimus:
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/277291 ... aattamassa
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllähän tuo sote olisi kaikessa hämäryydessään tarkoittanut jonkinlaista "maan myyntiä" ulkomaalaisomisteisille suuryrityksille. Mulla pisti siinä jostakin syystä silmään maakuntien muodostaminen samaan aikaan kun kuntia yhdistetään eli onkohan taustalla jokin EU:n Yhdysvallat -projekti osavaltioineen.

Tulee myös mieleen, että kun soteyrityksiä on jo (?) perustettu, Siunsote jne., niin mitähän niille tapahtuu? Ja kenen valtuuksilla niitä on perustettu kun ei uudistuskaan ollut vielä mennyt läpi. Outoa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006067566.html
Mitäköhän tämän soten tiimoilta vielä paljastuukaan. Ei ihan rehellisiltä toimilta vaikuta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä tässä jonkinlaisen laittomuuden tunnusmerkit täyttyvät. Suuri yksityistämishanke, jolla yritykset olisivat tahkonneet voittoa (tahkoavatko kuitenkin?) ja sitä myytin kansalle "valinnanvapautena"...
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo. samankaltaisen unen näin tuossa jokinaika sitten ja taisin siitä mainitakin täällä. unessa kuljin päämäärättömästi ja uni oli muutenkin sekava, jonka käsitin herätessäni sen kielivän yhteiskunnan tilasta. Hengellinen pimeys on laskeutumassa. mutta eihän meille uskoville siinä mitään uutta ole, sillä sen täytyy tulla, että Jeesus voi tulla. Tule Herra Jeesus hakemaan meidät kotiin.
Maaret

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Nyt olemme saamassa terrorismia kannattavan vasemmistohallituksen johon näyttää liittyvän myös maanpetos Keskusta joka kutsui terroristit Suomeen.
Näille ihmisille lasten turvallisuus ei merkitse mitään mutta terroristien saamat täysihoitopalvelut merkitsevät kaikkea. Siinä vasta kaaos tulossa Suomeen.
Kumpi on parempi, se että maata hallitsee diktaattori vai se että tyhmä kansa valitsee itselleen tuhoajan demokraattisesti? Mä en yksinkertaisesti ymmärrä kuinka tuo sipilä kehtaa enää näyttää naamaansa missään julkisuudessa kun hänen kotikaupungissaan raiskattiin ensimmäinen lapsi uhri hänen politiikkansa ansiosta.
Sinettisormus

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta puhut siskoseni.
Vähän pelottaa tuo hallitus muodostelma, joka nyt on tulossa. Ja etenkin tuo, että Sipilä on edelleen siellä mukana. Oli kauhea skenario lukea, että Sipilästä oli jopa mietitty uutta valtionvarain ministeriä! HUH! Että silleen. Toivotaan että jää vain mietinnäksi.
Maaret

Re: Uni, Sekasorto Suomessa

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Jossain vaiheessa kun rukoilin tätä maahantulijoiden invaasiota ja muuta kamalaa niin koin vastaukseksi:
Sef. 3:12
Mutta minä jätän jäljelle sinun keskuuteesi kurjan ja vaivaisen kansan, ja he luottavat Herran nimeen.

--eli kansalle oikeastaan kelpaa pelastus vasta kun se on täysin kurja ja köyhä, näinpä sitä kohti kuljemme.....
Vastaa Viestiin