Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Sinettisormus

Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näky Suomelle/ Suomen kohtalo, katso video: https://www.youtube.com/watch?v=H3vQqn9pi50

Julkaistu 19.6.2015

KORJATTU VIDEO , jossa tekstitys korjattu 18.6.2015 (Video , jossa oli Suomenkielinen tekstitys keltaisena sis. käännösvirheitä).
Herra antoi tämän näyn itselleni Kuopion vanhan Vapaakirkon aulassa v.1986 (-87 ). Nuorena uskovana en ymmärtänyt merkitä tarkkaa pvm ylös - eikä sillä merkitystä olekaan .
JER 7:26-27
26 Mutta kukaan ei kuullut minua, ei kallistanut korvaansa, vaan he olivat niskureita, tekivät enemmän pahaa kuin heidän isänsä.
27 Ja kun sinä puhut heille kaiken tämän, niin he eivät kuule sinua, ja kun sinä heille huudat, niin he eivät sinulle vastaa.

Jer. 8:11 Fin 33/38
He parantavat kepeästi tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka ei rauhaa ole.

On tullut aika kirjoittaa / laittaa YouTubeen NÄKY HERRALTA , Suomelle.

Olin nuorena uskovana yksin kirkolla ja katselin maailman karttaa aulan seinällä, oli keskipäivä ja valoisaa.
Yht´äkkiä alkoivat kartassa Venäjän ( v.-86-87 Neuvostoliitto ) eteläisen osan rajat "heijaamaan" . Venäjän eteläpuoliset - idemmät rajat alkoivat kuin aaltoilemaan.... Ylös-alas ...ylös -alas ...Ylös-alas ...Ylös ja alas ...Tämä jatkui hiljalleen kuin hiljainen aaltoileva liike . Liike ja suunta Venäjän eteläosan itäisen rajan aaltoilussa jatkui hitaasti , hyvin hitaasti hiljalleen kohti Venäjän lännempiä eteläisiä alueita . Venäjän raja-viivat nousivat ja laskivat , nousivat ja laskivat silmissäni . Tätä jaksoa kesti jonkin aikaa . En osaa sanoa , kauanko tuo jakso kesti , ehkä joitakin minuutteja . Pikkuhiljaa näyssä , tuo heijjaava liike saavutti yhä lännemmät ja lännemmät alueet .- Venäjän eteläosassa siis . Jatkuvasti liike oli ylös - alas , ylös - alas . Näky oli jatkunut hyvin hitaasti liikkuvana , kunnes . Yht´äkkiä - ILMAN VAROITUSTA - ilman minkäänlaista "heijaavaa" , aaltomaista liikettä ....... Raja Suomen kohdalla aivankuin painui Suomen sisään . Näky loppui .

Menin kotonani polvilleni . Rukoukseen . Kysyin . "Mitä Sinä , Herra , tarkoitat , milloin tämä tapahtuu? "
Herra sanoi . "Ei nyt , vaan kohta ". (Vuosi oli siis 1986 tai 87)
Nyt on kulunut 28 - 29 vuotta näystä. ( Jumalan edessä "tuhat vuotta on kuin yksi päivä ja yksi päivä, kuin tuhat vuotta, Sana sanoo)
Olen kertonut tätä niin uskoville kuin muillekin . Joku on kuunnellut, joku ei .
Kuunteleeko kukaan nytkään. Porukka vaan pilailee. Uskovatkin !
Nyt Suomalaiset . Tehkää parannus! Kunnioittakaa Jumalaa!
Jumala armahti Suomea Talvi-ja Jatkosodassa . Kansa rukoili . Saimme pitää Itsenäisyytemme .
Pitääkö Jumalan lyödä hädällä tätä kansaa, että tämä kansakunta kääntyy kunnioittamaan Jumalaansa uudelleen ?

Luuk. 17:26-30 Fin 1933/38
26 Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:
27 he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.
28 Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
29 mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
30 samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.

Jumala meitä armahtakoon !

Herrassa , Kirsi-Marja Aho 22.11.2014

Luuk. 12:8
Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.
Joh. 3 : 16 -
16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

Jeesus . Kiitos , että siunaat Suomen kansaa . Kiitos , että siunaat ja varjelet meitä . Älä käännä meille selkääsi , vaan käännä meille kasvosi laupiaat . Amen.
Liitän tähän - kännykän videolla itse kuvaaman videon . Englantini takertelee , mutta asia selviää . Oli hankalaa puhua ja pitää kännykkää paikallaan samalla ja liikuttaa kynää - siitä takertelu puheessa .

Ja varjelkoon , kuka uskaltaa nyt pilailla vielä ja kommentoida muka - "huumorilla" .(Sitäkin on tapahtunut ?!)
MINUA EI NAURATA !
Sinettisormus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Täytynee todeta, että tämä profetia on toteutumassa kovaa vauhtia. Tänään tiedämme, että Venäjä on itäisellä rajallamme, sen täydeltä mitalta, sota varusteineen ...
VainYksinJeesus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Olin tänään Esa Heiskan kokouksessa ja menen huomenna myös ja jos Herra suo, niin hän tulee kertomaan erään näyn mikä koskettaa Suomea ja Venäjää, Heiskan ystävä saanut näyn eikä siitä tiedä kukaan muu kuin Heiska.
Sinettisormus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi olisipa mukava olla kuulemassa tuo, mutta tuo sinä se meille....
VainYksinJeesus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Joo Heiskaa kannattaa mennä kuulemaan jos on teillä päin joskus. Mutta ymmärsin että se on aika järisyttävää mitä se aikoo huomenna kertoa. Tulen kertomaan sitten mitä kertoo...
VainYksinJeesus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tässä tämä mitä Heiska kertoi. Onneksi rupesin äänittämään puhelimella koska oon muutaman kerran kuunnellut tuota puhetta ja kirjoittanut ylös
Tämä on Heikki Uusikylän samaa näky.

Hän seisoi Pankakosken sillalla.
Kolme kertaa sanottiin: Heikki, Heikki, Heikki.
Venäläiset tulevat, venäläiset tulevat , venäläiset tulevat.

Hän katselee Pankakosken sillalta alas ja näkee kuinka puutavaraa lasteittain tulee Venäjän puolelta Suomeen.
Hän kuulee erikoisen viheltävän äänen. Se on kuin höyryjunan vislausääni ja hän rupee tarkemmin seuraamaan mitä tapahtuu.

Hän katselee niitä tukkeja kun keskiosa muuttuu lentokoneitten kiitoradaksi.
Se voi olla symbolinen kuva eikä tule mitään k iitorataa mutta se kertoo Venäjän lentokoneitten aktiivisuudesta.

Sitten hän näkee junan lähestyvän. Ja hämmästyy kun siinä on nainen jolla hiukset hulmuaa.
Edessä näkyy lippuja: Saksan ja Suomen liput vierekkäin.
Sitten liput muuttuvat ja näkyy EU:N tähtilippu ja Suomen lippu ja kuvaan ilmestyy Venäjän lippu.

Saksan lippu muuttuu natsisaksan hakaristilipuks
Suomen lipun kohdalla Venäjän lippu vaihtuu muutamaan otteeseen.

Heikki ihmettelee mitä tuo tarkoittaa.
Sitten nämä muut liput on kuin käärittynä kasaan ja Suomen lippu hulmuaa yksin.

Heikki sai selityksen että Suomi antaa periksi.

Junan jälkeen hän näkee sukellusveneitä itärajan tuntumassa kulkemassa niitä vesistöjä pitkin.
Heikki sai selityksen että Suomessa ja Pankakoskella on kaksi sellaista rikkautta.

Heiskalle Herra puhui että Pankakosken alla ja sen seudun maan alla on rikkainta rautamalmiesiintymistä.

Merkittävä kultasuoni tulee Venäjän puolelta, Pankakosken kohdalle Suomen puolelle.
Tästä on virallisesti vaiettu hyvin pitkälle.
Sinettisormus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sinulle, VainYksinJeesus, että jaksoit meille tämän tänne jakaa, nyt voimme sitä sulatella ja koetella. Vahva näky. Olet siunattu!
VainYksinJeesus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Heiska puhui myös tästä Hesekiel 38.luvusta että hebreankielen käännöstästä on: Käännä kasvosi kohti Googia , Maagogin maassa, Mesekin Tuubalin PÄÄPRESIDENTTIÄ vastaan.

Heiska siis nyt ulkomuistista on sitä mieltä että se tarkoittaa Putinia?

Kuuntelen josai vaihees uudestaan sen kohdan, mutta näin nyt muistaisin.

Jos pystyisin tai osaisin niin laittaisin sen puheen tänne mutta pystyykö laittamaan kun on käyttänyt puhelimen ääninauhuria?
VainYksinJeesus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Nyt se äänittämä puhe on mun sähköpostissa Jos
Sinetti tai Jarmo tai joku haluaa että lähetän sen? Siinä on Heiska lukenut pari muutakin vanhaa profetiaa...mut mulla ei oo teijän sähköposti osoitetta...ni jos otatte yhteyttä sit mun s.postiin ni laitan tulee..
Sinettisormus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sinulle, VainYksinJeesus!
Olet tehnyt valtavan työn. Itse en osaa tehdä tuolle äänittelle mitään, mutta tämä olisi varmaankin näiden meidän "poikien" heiniä, siis Jarmon, Ollin ja Markun, josko heitä kiinnostaisi? Ja voithan lähettää sen Pelastussanomien info sähköpostiin, jos tämä on jäänyt "pojilta" huomaamatta?

info@pelastussanoma.fi
VainYksinJeesus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

No se on nyt lähetetty tuohon Sinetin laittamaan osoitteeseen. Jos kokee tarpeelliseksi kuunnella.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Iletalehdessä tänään:
Stalin, Roosevelt ja Churchill jakoivat Euroopan Jaltalla 1945 – tutkija varoittaa, että sama voi toistua ja jättää Suomen Putinin armoille
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 48562.html
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään kävin pakkaslenkillä ja loppukilometrillä pimeässä eteeni asetettiin ikäänkuin kuva Venäjän rajasta syvältä Suomen puolelta katsottuna niin että näin Suomea satoja kilometrejä ja Venäjä alkoi siitteen siellä kaukana. Se oli uhkaavan näköinen kuva, jossa Venänä yritti käyttää Suomea hyödykseen ja manipuoloida sitä sisältä käsin. Se ei saa Suomesta otetta mutta sillä ei riitä kantti hyökkäämällä vallatakaan edusmaataan itselleen. Siihen tarvittaisiin suuri ja vieläkin suurempi uhka sen kynnyksen ylittämiselle.
Sitten oikealle pulelleni ilmestyi kuin toinen uhkakuva, USA ja sen edusmaat, muut länsimaat siellä takaoikealla.... niissä näkyi kaikissa sellainen oman edun turvaamisen tahdonvoima. Kaikki tahtoivat vain säilyttää sen mikä jo oli saavutettu, eikä kukaan ollut täysin valmis pistämään nokkaansa vakaviin asioihin, jotka saattaisivat kaataa oman maan turvallisuuden.

Tällaisen asetelman minä näin ja hengessä tunsin sen olevan.

Sitten alkoi tapahtua, yhtäkkiä kuin kaikki muuttui Venäjän suhteen ja näin kuin jonkin lehtiotsikon jossa luki ylösotosta ulkomailla. Siellä lehdet nostivat pääotsikoihin Suomen siksi koska meillä oli kadonneita viisinkertainen määrä muihin maihin nähden. Tämä kiinnitti kaikkien kansojen huomion meidän pieneen Suomeen, koska kaukoidässä kadonneita ei ollut edes promillea Suomeen verrattuna.

Mutta tämä ei ollut syy miksi Venäjän asenne Suomea kohtaan muuttui. Sen aistin selkeästi näyssä. Syy oli siinä että idän ja lännen välit olivat katkenneet kokonaan jostain syystä jota emme vielä tiedä. Se kynnys joka minulle näytettiin, oli otettu pois, eikä Venäjällä ollut enää syytä olla tulematta rajojemme yli.

Muistelin samalla kun olin lukenut joskus profian jossa Venäjän SUomeen tulon syy oli siinä että täällä olisi niin paljon kadonneita kun morsian katoaa. Toki onkin... kuten tuossa näkykuvassa minulle kerrottiin, jopa niin paljon että koko maailma tulee meiltä kysymään että miksi niin? Sen sijaan Venäjän Suomeen tulo on pelkästään siitä kiinni, että enkelit kertakaikkiaan poistuvat rajalta vahtia pitämästä. Se on ainoa syy. Minulle näytettiin se raja, jonka takana olisi kova halu tulla tänne mutta siinä on suuri kynnys. Yksi sellainen on juuri kauhun tasapaino, mitä jos... ja mitä jos... Tätä riskiä ei siellä haluta ottaa, vaan odottaa sopivaa tilaisuutta, joka on tulossa aivan pian.
Sinettisormus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vahvan näyn olet saanut. Tuli mieleen noista enkelistä, että ne poistuu, kun tempauksen jälkeen ei ole enää rukoilijoita, jotka rukoilisivat niitä rajoillemme, silloin tuo kynnys poistuu ... näin koen...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Se oli sellanen erikoinen... en muista saaneeni tollasta ku kerran keittiössä ruokaa laittaessa. Se oli sellanen että minulle näytettiin maapallon Euroopan päältä aina Afrikkaan saakka pallona edessä. Sitten sieltä pohjoisesta, Inarin järveltä lähti vahva jana kulkemaan alas pitkin Suomea aina Turkuun. Siihen se pysähtyi hetkeksi aikaa... Sitten se kuin olisi räjähtänyt kuin salama iskisi ja sitten näin saman janan joka jatkui suoraan alas koko Euroopan halki kohti Israelia, jonne se pysähtyi. Nämä muut lähtivät Turusta kahteen suuntaan, itään ja toiset länteen, muodostaen koko pohjoisen pallon puoliskolle suuren ristin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Näiden näkemisen ja niiden kertomisen kynnys on myös melkoinen. Minäkin pelkään kertoa jos en selvästi ymmärrä sen olleen jotain muuta kuin omasta lihasta tullutta. Mutta kun näkee selvästi mieleen piirretyn kuvan, niin eipä sellaienn juuri omasta itsestään tule. Silti aina pelottaa kirjoitaa mielikuvaansa.. uskon että monikin saa näitä muttei usko riitä kertomaan muille.

Muistan lapsena jostain syystä joitain erityisen mieleenpainuvia saarnoja kirkossa istuessa äidin kanssa. Eräs oli sellainen joka jäi päähän, joka liittyy juurikin tähän. Pastori koitti siinä puhua että uskostamme me kerromme ja uskostamme me liitämme sanan "...ja tämä on Jumalan puhetta". Siinä on paljon vastuuta mutta jokainen joutuu uskollaan sen tekemään. Emme me voi tulla puhumaan ja sanomaan että "mä luulen niin" tai että "luulisin nähneeni jotain tällaista..." Ei vaan kun meissä Jumala tekee työtään, niin me voimme luottaa siihen ettei hän anna käärmettä, kun pyydämme kalaa. Jos sielun vihollinen antaa käärmeen meille jaettavaksemme, josta syystä pelkäämme puhua siitä, niin Jumala on hyvää aikaa sitten jo kertonu "ettei tämä ole minun antamaani ruokaa, älä sitä mene antamaan kuulijoillesi".

Puhukaa siis vaan uskostanne! Kaikki minkä uskossanne saatte, te voitte sen tuoda meidän muiden punnittavaksemme.
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen Jarmo.
Vahvan näyn olet tosiaan saanut.
Siunausta!

Mielestäni näkysi vahvistaa niitä näkyjä, profetioita, joita Suomesta on aiemmin tänne nostettu.
Pigeon
Viestit: 885
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Eilen minulle tuli tällainenkin profetia vastaan. Onko tuttu?
Limenkon poika nähnyt 4,5 vuotiaana vuonna 89. n.15min lopusta, jos ei ehdi kaikkea kuuntelemaan.
https://m.youtube.com/watch?v=D6Aqz7RMzyE
Sinettisormus

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

On tuttu profetia ja hyvä, kannattaa kuunnella.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky Suomelle/Suomen kohtalo

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Klimenkolla on hyvä lauluääni, se on totta.

Mutta lapsen uni olin vain uni, ei profetia eikä näky.

Tuossa Klimenkon puheessahan mainittiin viittaus johonkin toiseenkin "profetiaan/Herran sanaan", että pohjoismaat miehitetään pian....eikö tämä nauhoite ollut 1979, vai milloin ?

Vastaavia "sanomia", joita esitetään Jumalalta saatuna, riittää internetissä satoja. Pihon sivuilla mm.löytyy keskenäänkin ristiriitaisia "profetioita"...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin