Vaaliehdokkaat 2022

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
alabasteripullo

Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Voiko täällä kysyä vaaliehdokkaista? Olisi kysyttävää. Onko kaikki vaaliehdokkaat oikeasti kristittyjä? https://mekansalaiset.fi/#vaikuttamisopas

Päivi Räsänen on itse sote-alan ammattilainen ja asiantuntija vuosikymmenien kokemuksella. :o :shock: :?
FB:sta Päivi Räsänen kirjoitti:Olen itse sote-alan ammattilainen ja asiantuntija vuosikymmenien kokemuksella. Olen toiminut alueella lääkärinä niin perusterveydenhuollossa, erikoissairaanhoidossa kuin työterveyshuollossa, kansanedustajana vuodesta -95, pelastustoimesta vastaavana sisäministerinä 2011-2015 ja kunnanvaltuutettuna vuodesta -93.
Mietin, tietääkö hän että velhous ja noituus on Raamatun lääkinnällinen termi? Tietääkö hän että se tarkoittaa myrkyllä sekoitusta?

Olen pitkään seuraillut Päivi Räsästä. Hänen aiemmat kommentit huolestutti. Ne koskee seurakunnan käsitystä ja homoseksuaalisia ihmisiä.

Jokunen vuosi sitten olin retkeillyt ystävän kanssa Saksassa. Siellä oli uskovien marssi homoseksuaalisia ihmisiä vastaan. Ystäväni oli hämmentynyt. Hän huomasi ison kyltin jossa oli jotain kielteinen kommentti ja siinä oli myös Raamatun kohta. Hän ei ymmärtänyt ja koki sen rakkaudettomaksi ja siitä syystä hän oli sekaisin ja välillä oli ihmeissään ja välillä oli vihainen.

Selitin hänelle alusta saakka loppuun asti. Niin hän vähitellen pääsi ymmärtämään paremmin. Koska hän ei ole sisällistänyt esim. Raamatun termi "synti" oli vieras käsite hänelle. Hän on luullut että sen termin mukaan tuomitsijat tekevät ihmisestä synniksi. Se oli hänen käsite.

Retken kautta se juttu avasi silmiäni. Myöhemmin täällä Suomessa sama juttu alkoi kun silloin Päivi Räsänen otti puheeksi. Ihmisten hämmennys ja pahennus tuli. Se selitti ettei sisällistänyt. Niin olisi hyvä selkoistaa ja avata ymmärrystä mitä se termi tarkoittaa.

Rehellisesti sanottuna olen vielä huolissani Päivistä - hänen ollessaan uskovana ja lääkärinä. Jos aiotaan äänestää Päiviä, aikooko hän ajaa hänen seurakunnan käsitteen mukaan? Se juttu mua huolestuttaa jos hän aikoo ajaa hänen seurakunnan käsitteen mukaan koska seurakunta on Raamatun termi, se huomioitaisiin ensin.

Se termin mukainen seurakunta ja hänen seurakunnan käsite on toisilleen vastakohtaista. Mutta se ei ole tällä hetkellä tärkeä asia. Keskityttäisiin vain tärkeään asiaan joka on tällä hetkellä.

Olisi hyvä ottaa aikaa tutustumaan vaaliehdokkaisiin ja miettimään rauhassa ketä äänestää. Mietin löytyisikö joku vaaliehdokas joka aikoisi asettaa uusi kieltolaki joka kieltäisi valmistamasta myrkyllistä lääkettä ja rokotetta.
alabasteripullo

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

KD-vaaliehdokkaat eivät ole välttämättä kristittyjä (ei kaikki vaan osittain heistä), vaikka he ajavat kristillistä arvomaailmaa mutta olen kuullut että yksi heistä hyväksyy homojen avioliittoja. Niin olisi hyvä ottaa aikaa tutustumaan vaaliehdokkaisiin tutkien ja rukoillen Herran apua ja viisautta ketä äänestää.
alabasteripullo

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ystävästäni vielä... Hän oli hämmentynyt ja sanoi; 'Älä tuomitse homoja kadotukseen!' Koska hän oli ihan sekaisin.

Selitin hänelle että Jumala on luonut ihmisen Hänen oman kuvansa kaltaiseksi, siihen kiteytyy terve seksuaalinen suuntautuminen. Totuus on se että Jumala on alunperin luonut meidät Hänen oman kuvansa kaltaiseksi, johon sisältyy terve suuntautuminen eli heteroseksuaalisuus. Vääristynyt seksuaalinen suuntautuminen on syntiinlankeemuksen seurausta.

Selitin mitä termi "synti" tarkoittaa. Että se synti erottaa ihmisen Jumalan kasvoista pois ja vie kadotukseen, sen Jumala tuomitsee. Koska Jumala rakastaa ihmisiä ja Hän ei halua että kukaan joutuisi kadotukseen ja siksi Hän tuomitsee sen.

Selitin myös hänelle että jos joku ihminen hyväksyy homouden harjoitusta ja tukee sitä ja väittää rakastavan ihmistä joka tekee sitä mutta hänen (joka hyväksyy ja tukee sitä) ymmärtämättömyyden takia ajaa hänet kadotukseen eikä se ole oikeaa rakkautta häntä kohtaan. Se on Herralle kauhistukseksi koska Jumala rakastaa ihmisiä eikä halua että kukaan joutuisi kadotukseen. Siksi Jumala tuomitsee sen.
Room. 1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
Selitin myös hänelle että ihmisiä joilla on syntiinlankeemuksen seurauksena vääristynyt seksuaalinen suuntautuminen, pidetään lähimmäisenrakkaina koska se on Jumalan tahto ja Hänhän rakastaa heitä oikeasti. Jumala on myös Eheyttäjä ja tahtoo eheyttää ihmisiä Hänen aikataulun mukaan jos he kääntyvät Hänen puoleen pois kadotukseen vievältä matkalta.

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset ... puu%C2%94/

Päivi Räsänen minua huolestuttaa että selkoistaminen jää pois ja se aiheuttaa ihmisissä hämmennystä ja pahennusta koska se juttu on vieras käsite ihmisille. Pyytäisin muistamaan häntä rukouksin tässä asiassa ja seurakuntakäsityksessä.



Seurakuntakäsityksestä vielä...

Kirkko on ekumeeninen mutta ekumenia kreikankielen sanan oikoumene mukaan ei sano mitään seurakuntaan viittaavasta asiasta joka voisi tukea kirkkoa.
Luuk. 4:5 Paholainen vei hänet korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman [oikoumene] valtakunnat. RK

Luuk. 21:26 Ihmiset menethyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä kohtaa maanpiiriä [oikoumene], sillä taivaiden voimat järkkyvät. RK

Apo 17:31 Hän on näet säätänyt päivän, jona hän tuomitsee koko maailman [oikoumene] vanhurskaasti sen miehen kautta, jonka hän on siihen määrännyt. Hän on antanut siitä kaikille vakuuden herättämällä hänet kuolleista."

Ilm. 12:9 Suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, koko maanpiirin eksyttäjä [οικουμενην], heitettiin maan päälle, ja sen enkelit heitettiin sen kanssa. RK

Tänään kysyin Herralta Hänen tahtoaan mikä on tällä hetkellä tärkeintä. Että ihmiset saisivat lisäaikaa voidakseen tuntea Hänen tahtoaan joka tahtoo että he pelastuisivat. Ja Jumala tahtoo että ihmiset tietäisivät että se sama elämäntapa jota he tekevät, vie kadotukseen.

Koska Jumala ei halua että kukaan joutuisi kadotukseen niin Hän tekee tiettäväksi että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. Parannus on Raamatun termi, se tarkoittaa että on käännytettävä U-käännöksellä pois väärältä, kadotukseen vievältä tieltä Hänen puoleen ja otettava vastaan pelastuksen uskomalla Jeesukseen. Se tarkoittaa myös mielenmuutosta niin ei vaella enää sitä samaa tietä vaan seuraa Herraa kaikkialla.
1Tim. 2:4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.

Ap.t. 17:30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
alabasteripullo

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Eilen perehdyin yhteen Tampereen aluevaaliehdokkaaseen Marika Puolimatkaan (549). Hän kannattaa perinteisiä suomalaisia ja kristillisiä arvoja. Hän on mukana politiikassa puolustamassa oikeudenmukaisuutta. Koronapassin käyttö ja sen laajentamisen valmisteleminen tulee lopettaa.

Siitä oikeudenmukaisuudesta vielä... Kun luin hänen vaaliprofiilia niin muistui äkisti mieleen se tiimariohjelma joka puhui oikeudenmukaisuudesta. Niin, joku päivä sitten katsoin tiimariohjelmaa tv7-kanavalta. Se kertoi saatanasta ja sen luonteesta. Se varastaa ihmisen oikeudenmukaisuuden ja sen mahdollisuuden.

Mutta Jumala antaa ihmiselle mahdollisuus olla oikeudenmukainen mutta saatana ei anna vaan riistää sen. Raamattu sanoo;.... hän ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan (Joh. 10:10 a ). Ja Raamattu sanoo;....Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys (Joh. 10:10 b ). Ja vielä Raamattu sanoo; .....Hän (Jeesus) saattaa oikeuden voittoon. Ja Hänen (Jeesuksen) nimeensä pakanat panevat toivonsa."(Matt. 12:20-21).
Joh. 10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

Matt. 12:20 Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta, kunnes hän saattaa oikeuden voittoon.

21 Ja hänen nimeensä pakanat panevat toivonsa."
Oikeudenmukaisuuden ja sen mahdollisuuden kautta saisi pitää henkensä niin sitten saisi mahdollisuus saada aikaa jolloin pääsisi ymmärtämään että Jumala tahtoo ihmisten pelastuvan koska Hän rakastaa heitä oikeasti. Pojan Jeesuksen kärsimys ja kuolema ristillä on Jumalan rakkauden suurin osoitus ihmisille.
alabasteripullo

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kokoomus poliittinen puolue ajaa omaa hyvinvointia
eikä kansan hyvinvointia. Se suunnittelee rokotepassia.
Se on huono juttu.

Yle vaalikone.fi on hyvä, niin voi mennä sille sivulle.
Ensin valitaan paikkakunta jossa itse asuu.

Jos ei halua lukea kaikki kysymykset ja
sitten jätetään nää kysymykset ja
valitaan yksi kysymys
esim. hoitajien rokote.

Siihen valitaan kielteisen vastauksen,
sitten ilmestyy oman alueen vaaliehdokkaat ja
heidän nimet.

Sitten tutustutaan vaaliehdokkaisiin yksitellen
jokaisen ehdokkaan kohdalla ja lukea mielipiteitä
mitkä koskee poliittisia kysymyksiä.

Tällä tavalla löydetään oman paikkakunnan
sopiva vaaliehdokas.

Mutta kun vaaliehdokkaiden mielipiteitä lukiessaan
sisäiset korvat pidetään aina auki Herran äänelle,
rukoillen Herran apua ja ymmärrystä ketä Herra
kehottaa äänestämään. 🙏

https://vaalikone.yle.fi/aluevaalit2022?lang=fi-FI

1) Oma paikkakunta
2) Arvokysymykset
3) Etsi esim. hoitajien rokote
4) Klikkaa, sitten ilmestyy ehdokkaiden nimet
alabasteripullo

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

FB:ssa Ano Turtiaisen joka kuuluu VKK -puolueeseen, (uusi puolue viime vuonna perustui)
seinällä on ilmoitus, siinä lukee;
Save sote ja
sinunpuolella
marssivat yhdessä WWD
kanssa sotealan
pakkorokotuksia vastaan

22.1.22
klo 14.00


Kulkue lähtee Senaatintorilta ja päättyy
rautatientorille, jossa ohjelma alkaa
klo 15.00.
🙏
alabasteripullo

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Se on tänään klo 14 alkaen 🙏
alabasteripullo

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Käy äänestämässä ja rukoile Suomen ja kansan puolesta. 🙏

Olen etsinyt oman kotipuolen sopivan vaaliehdokkaan ja
kolme ehdokasta olen jututtanut esittämällä kysymyksiä.
Kiitos Herralle, eilen päivällä eräs ehdokas otti yhteyttä
minuun sähköpostilla. Olen pitkään odottanut hänen
vastausta. Nyt hän huomasi s-postiviestiä ja ehti
vastata viimeistään eilen, huh!

Hän täytti nää mun kysymykset täydellisesti ja hän on
sopiva ehdokas niin menen nyt äänestämään,
Suomen ja kansan ja kristillisten arvojen puolesta.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

alabasteripullo kirjoitti: 23 Tammi 2022, 12:40 Käy äänestämässä ja rukoile Suomen ja kansan puolesta. 🙏
Tuosta VKK-ryhmästä kertoo jotakin myös tämän päivän uutisjuttu, jossa VKK:n varapuheenjohtaja kuvasi luvatta eduskunnassa erästä kansanedustajaa ja julkaisi kuvan twitterissä, kommentin kera. https://yle.fi/uutiset/3-12507990

25.2.Kansanedustaja Turtiainen ei tuominnut Venäjän hyökkäystä(24.2.) Ukrainaan. https://yle.fi/uutiset/3-12333848

Turtiainen valehteli Venäläiselle TV-kanavalle antamassaan haastattelussa Suomen kansan enemmistön vastustavan Nato-jäsenyyden hakemista. https://yle.fi/uutiset/3-12430606
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kiitos, AO, linkeistä. Voi surullista. 😔

Viimeksi kun etsin Jumalalle otollisen ehdokkaan joka tekee Jumalan tahdon mukaan, huomasin ihmetellen että VKK-ryhmästä suuri osa tukee huumeen huonetta Suomessa.😧 Se on laittomuutta.

Ja Ano Turtiainen oli päivittäin mun FB-seinillä seurattavaksi. Sitten huomasin ihmetellen ja huolestuen. Sitten lopetin seuraamasta häntä.

Tulisi ymmärtää että tulisi vaeltaa Jumalan tahdonmukaista elämää ja tehdä Jumalan tahdon mukaan ja tuntea mikä on Jumalan tahto. Hän tahtoo että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
1Tim. 2:4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
Väärän valinnan tukeminen Jumalan tahtoa vastaan ei kuulu uskovien elämään ja samoin tekemättä jättäminen mikä on Jumalan tahdon mukaista, ei kuulu uskovien elämään.

Uskovien tulisi tuntea mikä on Jumalan tahto. Sillä Hän tahtoo että meidän kautta kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden. Se tarkoittaa oikean vaaliehdokkaan äänestämistä joka tekee Jumalan tahdon mukaan.

Löysin viimeksi yhden oikean vaaliehdokkaan pitkän etsinnän jälkeen rukouksen kera ja vaihdoin sähköpostiviestiä hänen kanssaan kun silloin esitin kysymyksiä hänelle. Mutta hän ei päässyt jatkoon vähän äänimäärän takia.

Ja tulisi myös ymmärtää että Herra ei jätä tuomion tulematta vaan se koittaa jokaisen ihmisen kohdalle sen mukaan mitä eläessään on vaeltanut.
1Piet. 1:17 Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika
Haluaisin huomauttaa että uskovien keskellä laittomuus on lisääntynyt. Se vaikuttaa uskosta osattomiin ihmisiin ja heidän päätöksiin. Mitä on laittomuus? Se tarkoittaa että on irrottanut pois Jumalan laista (Jumalan lain yhteydestä eli Raamatusta) ja vienyt laittomuuten (ilman Jumalan lakia olemattomaan).

Laittomuus on osa ihmisten perinnäissääntöjä. Ne ei pitäydy Kristukseen.
Kol. 2:8 Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.
Meidän tulisi tarkastaa miten vaellamme ja koitamme päästä selville mitä Jumala meiltä odottaa ja tehkäämme se että uskosta osattomat ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
Ef. 5:15 Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,
16 ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
17 Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.
Jumala on Kristuksen tähden hyväksynyt meidät omikseen. Niin älkäämme vaeltako vaille sitä että meidän tulee antamaan itsemme kokonaan Jumalan käyttöön elävänä uhrina ja muuttua mielemme uudistuksen kautta voidakseen ottaa selville mitä Jumala tahtoo meidän tekevän.

Se on oikea tapa palvella Jumalaa. Älkäämme omaksuko tämän maailman elämäntapaa ja juhlapäiviä mitkä eivät pitäydy Kristukseen vaan tutkikaamme mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja oikeudenmukaista ja puhdasta.

Sen kautta uskonkasvun mukaan kasvamme kristuskeskeisyyteen ja Pyhä Henki on mukana auttamassa meitä siinä.🙂
Room. 12:1 Niin neuvon minä teitä, rakkaat veljet, Jumalan sydämellisen laupiuden kautta, että te antaisitte teidän ruumiinne eläväksi, pyhäksi ja Jumalalle otolliseksi uhriksi, joka on teidän toimellinen jumalanpalveluksenne. Biblia

2 Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
Ole siunattu Kristuksessa. 🙂
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. 🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja jsj »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 23 Kesä 2022, 11:25
25.2.Kansanedustaja Turtiainen ei tuominnut Venäjän hyökkäystä(24.2.) Ukrainaan. https://yle.fi/uutiset/3-12333848
Haluaisin esittää muutaman kysymyksen näistä esiin tuomistasi asioista sinulle.
Tuomitsitko itse Yhdysvaltain hyökkäyksen Afganistaniin, Irakiin, Somaliaan, Jemeniin, Syyriaan ja Libyaan? Entä tuomitsitko Naton toimet Kosovossa? Kysyn tätä siksi, että vaadit muita ihmisiä tuomitsemaan, jolloin olisi hyvä että olisit itse tehnyt samoin kuin vaadit muita tekemään.
AOAOAOAOAO kirjoitti: 23 Kesä 2022, 11:25 Turtiainen valehteli Venäläiselle TV-kanavalle antamassaan haastattelussa Suomen kansan enemmistön vastustavan Nato-jäsenyyden hakemista. https://yle.fi/uutiset/3-12430606
Jos Turtiaisen väittämä on valhe, niin miksi kansanäänestyksen järjestäminen aiheesta, joka ihan selkeästi vaatisi kansanäänestyksen, pelottaa johtajiamme niin kovasti?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

jsj kirjoitti: 26 Kesä 2022, 00:51
AOAOAOAOAO kirjoitti: 23 Kesä 2022, 11:25
25.2.Kansanedustaja Turtiainen ei tuominnut Venäjän hyökkäystä(24.2.) Ukrainaan. https://yle.fi/uutiset/3-12333848
Haluaisin esittää muutaman kysymyksen näistä esiin tuomistasi asioista sinulle.
Tuomitsitko itse Yhdysvaltain hyökkäyksen Afganistaniin, Irakiin, Somaliaan, Jemeniin, Syyriaan ja Libyaan? Entä tuomitsitko Naton toimet Kosovossa? Kysyn tätä siksi, että vaadit muita ihmisiä tuomitsemaan, jolloin olisi hyvä että olisit itse tehnyt samoin kuin vaadit muita tekemään.
AOAOAOAOAO kirjoitti: 23 Kesä 2022, 11:25 Turtiainen valehteli Venäläiselle TV-kanavalle antamassaan haastattelussa Suomen kansan enemmistön vastustavan Nato-jäsenyyden hakemista. https://yle.fi/uutiset/3-12430606
Jos Turtiaisen väittämä on valhe, niin miksi kansanäänestyksen järjestäminen aiheesta, joka ihan selkeästi vaatisi kansanäänestyksen, pelottaa johtajiamme niin kovasti?
En ole VAATINUT YHTÄÄN MITÄÄN.

Miksi valehtelet ?

Aiheena oli kansanedustaja Turtiaisen toiminta, ei MINUN.

Oletko SINÄ tukemassa Venäjän hyökkäystä Ukrainaan ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaaliehdokkaat 2022

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

jsj kirjoitti: 26 Kesä 2022, 00:51
AOAOAOAOAO kirjoitti: 23 Kesä 2022, 11:25 Jos Turtiaisen väittämä on valhe, niin miksi kansanäänestyksen järjestäminen aiheesta, joka ihan selkeästi vaatisi kansanäänestyksen, pelottaa johtajiamme niin kovasti?
Nuo esittämäsi asiat ovat sinun MIELIPITEITÄSI.

Väität "johtajien" pelkäävän. Ketkä ?

Kansanedustajat ovat hyvin yksimielisiä NATO-hakemuksen jättämisen puolesta, yli kaikkien puoluerajojen. He eivät "pelkää" niin kuin sinä väitit.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin